Τα νέα για τον Ελληνικό Τουρισμό

-

Aegean: Φτιάχνει την γέφυρα που ενώνει την Αθήνα με το κόσμο

Aegean: Φτιάχνει την γέφυρα που ενώνει την Αθήνα με το κόσμο

Η ανάδειξη της Αθήνας σε Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου 2018 από την UNESCO αναδεικνύει την Αθήνα city-break προορισμό

Πόλη πολιτιστικού και αθλητικού ενδιαφέροντος επιχειρείται να μετατραπεί η Αθήνα μέσα από κοινές δράσεις που επιχειρούν Aegean Airlines, ο Δήμος Αθηναίων και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών. Η documenta 14, η οποία έχει προσελκύσει από το πρώτο δεκαήμερο λειτουργίας δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες, ο Μαραθώνιος και Ημιμαραθώνιος αποτελούν μεταξύ άλλων τα κλειδιά για την ανάπτυξη της πόλης. Η ανάδειξη της Αθήνας σε Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου 2018 από την UNESCO, παράλληλα υπόσχεται την  ανάπτυξη και την διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος της πόλης.

Γέφυρα που ενώνει την χώρα και την Αθήνα με όλο τον κόσμο, έχοντας ήδη τις βάσεις, φτιάχνει η Aegean, στηρίζοντας παράλληλα την τουριστική προβολή της πόλης τόσο στην χώρα όσο και στο εξωτερικό.

Σύμφωνα με στοιχεία η AEGEAN, τετραετία 2013 – 2016 σημείωσε σημαντική αύξηση της επιβατικής κίνησης μέσω Αθήνας, 128% αύξηση συνολικής  κίνησης από / προς Αθήνα, 97% αύξηση της κίνησης διασύνδεσης εσωτερικού / εξωτερικού και 66% αύξηση κίνησης – διασύνδεσης προορισμών εσωτερικού. Από το 2016 μέχρι σήμερα, η AEGEAN έχει συνδέσει την Αθήνα με 9 νέες χώρες και 21 νέους προορισμούς εξυπηρετώντας πλέον από την Αθήνα 71 προορισμούς σε 41 χώρες.

Ο τουρισμός σύμφωνα μελέτες των θεσμικών φορέων όπως ο ΣΕΤΕ, ΞΕΕ και τμημάτων τραπεζών αποτελεί την «βαριά βιομηχανία» της χώρας. Μεταξύ άλλων, τελευταία μελέτη της Eurobank που δημοσιεύτηκε την περασμένη Παρασκευή για το πρώτο δίμηνο 2017, αναφέρει ότι η ανάκαμψη των εξαγωγών υπηρεσιών στον τουρισμό και στις μεταφορές δύναται να αποτελέσει σημαντικό μοχλό ενίσχυσης της εγχώριας οικονομικής δραστηριότητας για το τρέχον (και όχι μόνο) έτος. Ωστόσο, οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες κατέγραψαν ετήσια μείωση -27,1 εκατ. ευρώ, ή -9,9%. Δηλαδή, τόσο οι φορείς από την αλλοδαπή όσο και οι αντίστοιχοι εγχώριοι κατανάλωσαν λιγότερες ταξιδιωτικές υπηρεσίες (σε όρους ονομαστικής αξίας) σε σχέση με πέρυσι. Οι εγχώριοι φορείς στο εξωτερικό και εκείνοι της αλλοδαπής στο εσωτερικό, δηλαδή στην ελληνική οικονομία.

Πηγή: sofokleousin.gr

Have your say!

0 0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

AAA

Lost Password

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.