Τα νέα για τον Ελληνικό Τουρισμό

-

O Κυρ. Ποζρικίδης, διευθύνων σύμβουλος της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, στο Holidaynews.gr: “Η εξωστρέφεια, μονόδρομος για την ανάπτυξη”

O Κυρ. Ποζρικίδης, διευθύνων σύμβουλος της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, στο Holidaynews.gr: “Η εξωστρέφεια, μονόδρομος για την ανάπτυξη”

Για τη νέα εποχή στην οποία έχει περιέλθει η ΔΕΘ, με την εξωστρέφεια να αποτελεί σημείο αναφοράς της, μιλάει στο Holidaynews.gr ο διευθύνων σύμβουλος της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, Δρ. Κυριάκος Ποζρικίδης.

Προσωπικότητα άρρηκτα συνδεδεμένη με τον χώρο των Εκθέσεων την τελευταία 20ετία  κατάφερε σε χαλεπούς οικονομικά καιρούς να κρατήσει  τα οικονομικά μεγέθη της ΔΕΘ-HELEXPO σταθερά,  διευρύνοντας το τουριστικό, εκθεσιακό της χαρτοφυλάκιο.

Greek Travel Show, ένα νέο εγχείρημα από τη ΔΕΘ-HELEXPO που στόχο έχει την αγορά των Αθηνών. Πως προέκυψε η ιδέα;

H Greek Travel Show που πραγματοποιείται από τις 19 έως τις 21 Μαΐου του 2017, στο Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών «Helexpo Maroussi» αποτελεί ένα τουριστικό show με πανελλαδική εμβέλεια.

Η ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, η προσπάθεια για ποιοτική διαφοροποίηση του εγχώριου τουριστικού προιόντος, η ανάδειξη νέων προορισμών εντός της χώρας και η παροχή ολοκληρωμένης και έγκυρης πληροφόρησης στους καταναλωτές, αποτέλεσαν την βάση δημιουργίας της Greek Travel Show.

Τα παραπάνω στοιχεία δένουν αρμονικά με την μεγάλη εκθεσιακή εμπειρία της ΔΕΘ-Helexpo, η οποία διαθέτει στο χαρτοφυλάκιο της το πλέον επώνυμο και ανθεκτικό στο χρόνο κλαδικό εκθεσιακό brand-name στον τουρισμό, την Philoxenia.

Η τεχνογνωσία του εθνικού εκθεσιακού φορέα στην επιτυχή διοργάνωση επί 32 χρόνια της Philoxenia, καθώς επίσης και της νεότερης, αλλά εξίσου σημαντικής έκθεσης Hotelia, αποτελεί το πιο κρίσιμο εχέγγυο για την άρτια πραγματοποίηση της Greek Travel Show.

Τι να περιμένουν οι επισκέπτες της έκθεσης και ποιες οι διαφορές με τη Διεθνή έκθεση τουρισμού Philoxenia;

Η Greek Travel Show, αποτελεί το «απόλυτο one stop shop» των διακοπών, καθώς εκατοντάδες προορισμοί και προτάσεις αναψυχής για το καλοκαίρι του 2017 θα παρουσιαστούν ταυτόχρονα στον επισκέπτη, ο οποίος μπορεί επί τόπου να κάνει κράτηση.

Προσφορές της τελευταίας στιγμής ειδικά διαμορφωμένες για τους επισκέπτες της έκθεσης, διαγωνισμοί, κληρώσεις, δώρα κα, συνθέτουν την Greek Travel Show, στην οποία θα είναι παρούσα όλη η τουριστική Ελλάδα.

Όλοι οι γνωστοί θερινοί προορισμοί, αλλά και όσοι περιμένουν τους επισκέπτες να τους ανακαλύψουν, καθώς και προτάσεις διακοπών ακόμη και για την ορεινή Ελλάδα, θα παρουσιαστούν στην έκθεση.

Ξενοδοχειακές μονάδες, πρακτορεία, δήμοι και περιφέρειες εκθέτουν τα τουριστικά πακέτα τους και τα αξιοθέατα κάθε περιοχής και καλούν τον επισκέπτη να ξεκινήσει από την Greek Travel Show το «φετινό ταξίδι» του στο μοναδικό ελληνικό καλοκαίρι.

Η δυνατότητα της άμεσης κράτησης είναι ιδιαίτερα σημαντική, ενώ ο επισκέπτης μπορεί με την δωρεάν είσοδο του στην έκθεση να λάβει όλη την πληροφόρηση, να ρωτήσει, να λάβει διευκρινίσεις, να λύσει τις απορίες του και να καταλήξει επιτόπου σε μία απόφαση για τις διακοπές του, έχοντας σταθμίσει όλα τα κριτήρια, που είναι σημαντικά για αυτόν.

Η Greek Travel Show θα πλαισιωθεί και από ένα πλούσιο πρόγραμμα παράλληλων, ψυχαγωγικών εκδηλώσεων, στις οποίες περιλαμβάνονται πολιτιστικά event με την παρουσίαση εθίμων από όλη την Ελλάδα, γαστρονομικού χαρακτήρα γεγονότα, ενημέρωση για τουριστικούς προορισμούς με αποδέκτες δημοσιογράφους και bloggers κα.

Η κυρίαρχη διαφορά με την Philoxenia είναι ότι η τελευταία είναι μία έκθεση Β2Β με πολλούς ξένους προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες, ενώ η Greek Travel Show έχει αμιγώς καταναλωτικό χαρακτήρα.

Το 2016 εμφανίσατε θετική πορεία, πως κατορθώσατε μέσα σε αυτή τη δύσκολη οικονομική κατάσταση η εταιρία να καταγράψει κερδοφορία;

Τα αποτελέσματα του 2016 δεν είναι συγκυριακά και ουσιαστικά αποτελούν το αποτέλεσμα μίας συνεπούς και βιώσιμης δραστηριότητάς του εθνικού εκθεσιακού φορέα εδώ και περίπου μία τετραετία.

Νέες εκθέσεις, θεματικά πάρκα, εκδηλώσεις, συνέδρια και ένα εκθεσιακό κέντρο στη Θεσσαλονίκη που σχεδόν όλες τις ημέρες του χρόνου φιλοξενεί κάποια δράση, αποτελούν ένα μείγμα μίας πορείας, η οποία ομολογουμένως δεν είναι εύκολη και γίνεται υπό αντίξοες οικονομικές συνθήκες στην αγορά.

Το να «σταυρώσουμε τα χέρια» και να περιμένουμε η εταιρεία κάποια στιγμή, όταν θα έφτανε στο σημείο να μην μπορεί να αντεπεξέλθει, να επιχορηγηθεί από τον κρατικό κορβανά, είναι μία λύση που δεν την διανοηθήκαμε και δεν αποτυπώνει την νοοτροπία των εργαζόμενων της ΔΕΘ-Helexpo.

Εμείς κάναμε ακριβώς το αντίθετο: ζητήσαμε από την πολιτεία να μας «λύσει τα χέρια» σε ορισμένα ζητήματα για να μπορέσουμε να ανταγωνιστούμε στα ίσια τις ιδιωτικές επιχειρήσεις του κλάδου των εκθέσεων.

Εκτιμώ ότι τα καταφέρνουμε χωρίς τυμπανοκρουσίες και σεβόμενοι την μεγάλη ιστορία του εκθεσιακού φορέα, όπως και την ιδιαίτερη σχέση που έχουμε με την Θεσσαλονίκη.

Τι απαντάτε σε όσους προτείνουν να μπει η ΔΕΘ-HELEXPO στο υπερταμείο;

Άποψη της διοίκησης μας είναι πως η έκθεση δεν πρέπει να περάσει στην ΕΔΗΣ (Εταιρεία Δημόσιων Συμμετοχών).

Η εκτίμηση μας είναι πως δεν υπάρχει κάποιο αναπτυξιακό πλεονέκτημα από μία τέτοια πρωτοβουλία τόσο για την ίδια την ΔΕΘ-Helexpo, όσο και για την ίδια την ελληνική οικονομία.

Ποια εμπόδια συναντήσατε στην προσπάθεια διεύρυνσης της εξωστρέφειας της  ΔΕΘ-HELEXPO;

Εμπόδια επί της ουσίας δεν υπάρχουν.

Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες συνεργασιών στο διεθνές εκθεσιακό πεδίο, αρκεί να υπάρχει σχέδιο και στρατηγικής επίτευξης μακροπρόθεσμων αναπτυξιακών στόχων για μία επιχείρηση.

Σε μια περίοδο που η εξωστρέφεια είναι μονόδρομος για την ανάπτυξη, η εκθεσιακή προβολή συνιστά έναν από τους αποτελεσματικότερους τρόπους για επαφές, δημιουργία διαύλων επικοινωνίας και άνοιγμα νέων αγορών.

Στο πλαίσιο αυτό, η διεθνοποίηση αποτελεί βασικό συστατικό της πολιτικής μας.

Από την πρώτη στιγμή της ενοποίησης του εθνικού εκθεσιακού φορέα θέσαμε ως μία από τις βασικές προτεραιότητες την εξωστρέφεια και την ένταξη της νέας εταιρείας στα διεθνή δίκτυα.

Με το οικονομικό περιβάλλον να δημιουργεί νέα δεδομένα για τις επιχειρήσεις, οι διοργανώσεις της ΔΕΘ-Helexpo μπορούν να γίνουν διαχρονικά μια σταθερή και αξιόπιστη πλατφόρμα του εγχώριου και διεθνούς επιχειρείν.

Η Κίνα θα είναι η τιμώμενη χώρα της 82ης ΔΕΘ, πως εξελίσσεται αυτή η «σχέση» και ποιοι είναι οι στόχοι αυτής της συνεργασίας;

Ένα από τα κυρίαρχα «οχήματα» της εξωστρέφειας της ΔΕΘ-Helexpo είναι η Γενική Έκθεση του Σεπτεμβρίου, η οποία φέτος στην 82η διοργάνωση της είναι πιο ώριμη και ολοκληρωμένη από ποτέ.

Η 82η ΔΕΘ από τις 9-17 Σεπτεμβρίου 2017 υποδέχεται ως Τιμώμενη Χώρα την Κίνα και συνδέει την επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και την τεχνολογία με την μεγαλύτερη αγορά του κόσμου!

Στο πλαίσιο της 82ης ΔΕΘ η Κίνα θα παρουσιάσει ένα μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων, που ενδιαφέρονται να αναπτύξουν επιχειρηματική δραστηριότητα τόσο στην Ελλάδα όσο και στην αγορά της Ευρώπης. Δίνεται έτσι η δυνατότητα σε επιχειρηματίες από την Ελλάδα και τα Βαλκάνια, καθώς και σε παραγωγικούς φορείς να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις επιχειρηματικών επαφών, προκειμένου να συνδεθούν με την Κινέζικη αγορά.

 

Have your say!

0 0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

AAA

Lost Password

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.