Τα νέα για τον Ελληνικό Τουρισμό

-

Virtuoso: Δημοφιλής προορισμός η Ελλάδα για πολυτελείς κρουαζιέρες το 2018

Virtuoso: Δημοφιλής προορισμός η Ελλάδα για πολυτελείς κρουαζιέρες το 2018

Με τη μεγαλύτερη γκάμα οικογενειακών ξενοδοχείων στην ιστορία της, εκπτώσεις για τα παιδιά και περισσότερες υπηρεσίες ειδικά για τους νέους, ξεκινά τη σεζόν του 2018 η TUI, για την οποία προβλέπει ανάπτυξη, με έμφαση στη Ν. Αφρική και την ανατολική Μεσόγειο, αλλά και την Τουρκία.

Ο τουρ οπερέιτορ ανέπτυξε ακόμη την προσφορά αεροπορικών συνδέσεων προς Ελλάδα, Ισπανία, Κροατία, Βουλγαρία και Τυνησία, αλλά και στις ΗΠΑ (Νέα Υόρκη, Φλόριντα και νότιες Πολιτείες).

Ο αριθμός των επώνυμων ξενοδοχείων και κρουαζιερόπλοιων μεγαλώνει με 7 νέα ξενοδοχεία TUI ενώ μέσα στην ερχόμενη 2ετία θα προστεθούν στην TUI Cruises άλλα 2 νέα κρουαζιερόπλοια καθώς και 2 μικρότερα της  Hapag-Lloyd Cruises θα συμπληρώσουν δρομολόγια.

Ο τυφώνας Ίρμα και η κατάρρευση της Air Berlin δεν ήταν αρκετά για να αναχαιτίσουν τις πολύ καλές επιδόσεις του καλοκαιριού ενώ η ζήτηση για το χειμώνα είναι ισχυρή, δήλωσε κατά την παρουσίαση των νέων ταξιδιωτικών προγραμμάτων του τουρ οπερέιτορ για το καλοκαίρι του 2018 ο πρόεδρος της TUI Γερμανίας, Marek Andryszak. Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, είπε, αναπτυσσόμαστε με ρυθμούς ταχύτερους από την αγορά. Σύμφωνα με την GfK, το μερίδιο αγοράς της TUI στη Γερμανία θα αυξηθεί πάνω από 1%, φθάνοντας το 23,3%.

Με τη μεγαλύτερη γκάμα οικογενειακών ξενοδοχείων στην ιστορία της, εκπτώσεις για τα παιδιά και περισσότερες υπηρεσίες ειδικά για τους νέους, ξεκινά τη σεζόν του 2018 η TUI, για την οποία προβλέπει ανάπτυξη, με έμφαση στη Ν. Αφρική και την ανατολική Μεσόγειο, αλλά και την Τουρκία.

Ο τουρ οπερέιτορ ανέπτυξε ακόμη την προσφορά αεροπορικών συνδέσεων προς Ελλάδα, Ισπανία, Κροατία, Βουλγαρία και Τυνησία, αλλά και στις ΗΠΑ (Νέα Υόρκη, Φλόριντα και νότιες Πολιτείες).

Ο αριθμός των επώνυμων ξενοδοχείων και κρουαζιερόπλοιων μεγαλώνει με 7 νέα ξενοδοχεία TUI ενώ μέσα στην ερχόμενη 2ετία θα προστεθούν στην TUI Cruises άλλα 2 νέα κρουαζιερόπλοια καθώς και 2 μικρότερα της  Hapag-Lloyd Cruises θα συμπληρώσουν δρομολόγια.

Ο τυφώνας Ίρμα και η κατάρρευση της Air Berlin δεν ήταν αρκετά για να αναχαιτίσουν τις πολύ καλές επιδόσεις του καλοκαιριού ενώ η ζήτηση για το χειμώνα είναι ισχυρή, δήλωσε κατά την παρουσίαση των νέων ταξιδιωτικών προγραμμάτων του τουρ οπερέιτορ για το καλοκαίρι του 2018 ο πρόεδρος της TUI Γερμανίας, Marek Andryszak. Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, είπε, αναπτυσσόμαστε με ρυθμούς ταχύτερους από την αγορά. Σύμφωνα με την GfK, το μερίδιο αγοράς της TUI στη Γερμανία θα αυξηθεί πάνω από 1%, φθάνοντας το 23,3%.

Παρά τη μεγάλη διεύρυνση των προϊόντων της την τελευταία 2ετία, η TUI συνεχίζει να βελτιώνει το βαθμό ικανοποίησης πελατών. Στην κλίμακα από 1 έως 10, ο μέσος βαθμός ικανοποίησης σε όλα τα προϊόντα της ανέρχεται σε 8,68. Η Τουρκία συγκεντρώνει 9,07 και βρίσκεται στην πρώτη θέση των Μεσογειακών προορισμών, ενώ πρωταθλητές στο κομμάτι ικανοποίησης πελατών είναι οι Μαλδίβες με σκορ 9,41.

Ο οργανισμός εξασφαλίζει υψηλά επίπεδα ποιότητας με τα ξενοδοχεία και τα ξενοδοχειακά κόνσεπτ που προσφέρει για διαφορετικές ομάδες ταξιδιωτών. Στις οικογενειακές διακοπές, το 2018 προστίθενται από ένα νέο TUI Family Life House σε Κύπρο και Τουρκία καθώς και 9 νέα συνολικά ξενοδοχεία Best Family.

Τα οικογενειακά ξενοδοχεία που προσφέρονται για το καλοκαίρι του 2018 είναι 10% περισσότερα. Περισσότερα από 12.000 προσφέρουν ειδικά οικογενειακά δωμάτια και σε πάνω από 20.000 υπάρχει παιδικό club.

Στόχος είναι να διευρυνθεί η ηγετική θέση στην αγορά οικογενειακών διακοπών αλλά και να αυξηθεί το μερίδιο της TUI στην αγορά από 19% σε 25%.

Στην αγορά των ταξιδιωτών νεαρής ηλικίας, με νέα προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της, έξυπνη προσέγγιση πελατών (μέσω των social media), καινοτόμες καμπάνιες μάρκετινγκ στα κινητά και την αναγέννηση του brand της TUI, ο τουρ οπερέιτορ ευελπιστεί ότι θα συγκεντρώσει μεγαλύτερο ενδιαφέρον από ταξιδιώτες millennials.

Για το καλοκαίρι του 2018, ο διευθυντής Τουρισμού της TUI Γερμανίας, Stefan Baumert, αναφέρθηκε σε παραλιακά κλαμπ, οικονομικά ξενοδοχεία, διανυκτέρευση σε σκηνές και σε φάρμες, πρωινό σε άλλες ώρες, γρήγορη σύνδεση στο διαδίκτυο και σπορ.

Επίσης, προκειμένου να προσελκύσει νεαρότερες ηλικίες ταξιδιωτών, εφαρμόζει πιλοτικό πρότζεκτ με το οποίο οι χρήστες ορισμένων εφαρμογών και social media που βρίσκονται σε απόσταση έως 500 μέτρα από τουριστικό γραφείο της TUI, θα λαμβάνουν προσφορές στο κινητό τους τηλέφωνο αλλά και οδηγίες προς το κατάστημα.

Have your say!

0 0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

AAA

Lost Password

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.