Τα νέα για τον Ελληνικό Τουρισμό

-

Κρήτη για «καρντάσια» κι εναλλακτικούς: Ο δίτροχος τουρισμός και η… χασούρα του Μουντιάλ!

Κρήτη για «καρντάσια» κι εναλλακτικούς: Ο δίτροχος τουρισμός και η… χασούρα του Μουντιάλ!

Ως ένα μεγάλο «όνειρο ζωής» βλέπουν την Κρήτη εγχώριοι τουρίστες από όλα τα μήκη και πλάτη της Ελλάδας. Με το που την επισκεφθούν δικαιώνεται η άποψή τους περί του «τέλειου» και «ιδανικού» προορισμού και ψάχνουν τρόπο για να πολιτογραφηθούν… Κρήτες. Κι αφού διαπιστώνουν πώς δεν υφίσταται πουθενά μια τέτοια… επίσημη διαδικασία, περνούν, αυτομάτως, στο επόμενο… βήμα! Οι περισσότεροι λάτρεις των διακοπών-χωρίς απαραίτητα να ακολουθούν ένα συγκεκριμένο κανόνα και δίχως φυσικά να είναι συνεννοημένοι μεταξύ τους- βάζουν ένα μεγάλο στόχο για το υπόλοιπο του βίου τους: Να επισκεφθούν ξανά, όσες φορές μπορέσουν, τη μεγαλόνησο. Κάπως έτσι θεωρούν ότι… ανανεώνεται η παρουσία τους στα άγραφα «μητρώα» των απανταχού Κρητικών.

Σχέση… ζωής με τους Βορειοελλαδίτες!

«Κάθε χρόνο υποδεχόμαστε κόσμο από όλη την Ελλάδα. Χωρίς υπερβολή. Από κάθε σημείο της χώρας. Όλοι αγαπούν την Κρήτη! Τους αρέσουν τα φυσικά τοπία της! Τη θεωρούν τον τέλειο προορισμό! Μου λένε αρκετοί άνθρωποι, ότι ήταν όνειρό τους να έρθουν εδώ. Το λέω και συγκινούμαι! Είναι πραγματικά φοβερό! Με το που έρθουν εδώ, γίνονται Κρητικοί!», δηλώνει στο Cretalive ο κ. Γιώργος Χριστοδουλάκης, Πρόεδρος της Ένωσης Επιχειρηματιών Ενοικιαζόμενων Διαμερισμάτων και Δωματίων Νομού Ηρακλείου Filoxenia.

Περισσότερη… λατρεία στην Κρήτη έχουν οι κάτοικοι της Βορείου Ελλάδας. «Από τη Θεσσαλονίκη και την υπόλοιπη Μακεδονία γενικά, μας αγαπάνε και μας προτιμάνε πολύ. Αισθάνονται λες και κατάγονται κι αυτοί από εδώ», σημειώνει ο κ. Χριστοδουλάκης, υπενθυμίζοντας πως «παλαιότερα, όταν υπήρχε η απευθείας ακτοπλοϊκή σύνδεση του Ηρακλείου με τη Θεσσαλονίκη οι περισσότεροι εγχώριοι επισκέπτες προέρχονταν από τη Βόρεια Ελλάδα. Εκτιμώ πως με την επαναφορά του πλοίου θα ξαναέχουμε τα ίδια αποτελέσματα!»

Ο κ. Γιώργος Χριστοδουλάκης, Πρόεδρος της Ένωσης Επιχειρηματιών Ενοικιαζόμενων Διαμερισμάτων και Δωματίων Νομού Ηρακλείου Filoxenia

Ο κ. Γιώργος Χριστοδουλάκης, Πρόεδρος της Ένωσης Επιχειρηματιών Ενοικιαζόμενων Διαμερισμάτων και Δωματίων Νομού Ηρακλείου Filoxenia

 

Πέραση η νότια Κρήτη, εναλλακτικός τουρισμός με… μηχανές!

Ποια είναι όμως τα αγαπημένα μέρη των εγχώριων τουριστών;  «Από την πάνω Ελλάδα προτιμούν τους πιο παραδοσιακούς και δημοφιλείς τοπικούς τουριστικούς προορισμούς, όπως είναι τα Χανιά, το Ρέθυμνο, η Ελούντα και η Χερσόνησος» , υπογραμμίζει στο Cretalive ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου κ. Νίκος Χαλκιαδάκης. Αντιθέτως, οι Κρητικοί που επιλέγουν να κάνουν διακοπές στον τόπο τους, «ψηφίζουν» σταθερά νότια Κρήτη!

« Είναι κοντά στη φύση, σε φαράγγια, σε ιδιαίτερα μέρη και τοποθεσίες όπως τα Μάταλα και το Καμηλάρι. Αυτοί αντιπροσωπεύουν ουσιαστικά ένα άλλο είδος τουρισμού, περισσότερο εναλλακτικού», διευκρινίζει ο κ. Χριστοδουλάκης. «Οι εναλλακτικοί επισκέπτες», σύμφωνα με τον ίδιο έρχονται «για περιορισμένο χρόνο διακοπών». Τέτοιο, αντιπροσωπευτικό παράδειγμα είναι «μοτοσικλετιστές από την Κρήτη και την υπόλοιπη Ελλάδα, που εξερευνούν τους νομούς και μετακινούνται από μέρος σε μέρος ανά δύο μέρες». Αυτό, όπως υποστηρίζει ο κ. Χριστοδουλάκης είναι πολύ σύνηθες τα τελευταία χρόνια σε Ηράκλειο και Λασίθι.

Ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου κ. Νίκος Χαλκιαδάκης

Ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου κ. Νίκος Χαλκιαδάκης

«Κρίση» και… μουντιάλ!

Η οικονομική στενότητα που διάγει η πατρίδα μας την τελευταία δεκαετία, ήταν φυσικό επόμενο να επηρεάσει και τον εσωτερικό τουρισμό. «Σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια οι αριθμοί των επισκέψεων και των αφίξεων είναι μειωμένοι. Κι αυτό είναι αυτονόητο. Η οικονομική κρίση έχει περιορίσει τα εισοδήματα των Ελλήνων, που γενικώς ξοδεύουν απλόχερα και φημίζονται για τη διαχυτικότητά τους», αναφέρει ο Πρόεδρος της Ένωσης Επιχειρηματιών Ενοικιαζόμενων Διαμερισμάτων και Δωματίων Νομού Ηρακλείου Filoxenia, κ. Γιώργος Χριστοδουλάκης.

Η Κρήτη όμως αντέχει. Κι επειδή «εχθρός του καλού είναι το καλύτερο», ο κ. Χριστοδουλάκης δίνει μεγάλη έμφαση στη διαρκή βελτίωση του τρόπου προβολής του νησιού μας. «Ολόκληρη η Κρήτη πρέπει να αναδεικνύει τα καλύτερα σημεία της, σε κάθε μέρος των νομών της», επισημαίνει, συμπληρώνοντας πως «την πρώτη μέρα που ανέλαβα τα καθήκοντά μου στην Ένωση, θεώρησα ιερή υποχρέωσή μου να μοιράσω υλικό με μέρη που αξίζει να επισκεφθεί κανείς ερχόμενος στον τόπο μας, όπως το Ενυδρείο και το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας».

Η γενικότερη τουριστική κίνηση πάντως, «είναι καλύτερη σε σχέση με άλλες χρονιές», υποστηρίζει ο  Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου κ. Νίκος Χαλκιαδάκης, αν κι όπως υποστηρίζει το… Μουντιάλ έχει στείλει πολύ κόσμο από το εξωτερικό στη Ρωσία, με την Κρήτη να και την Ελλάδα να χάνουν μέρος των επισκεπτών τους.

Ίσως η φιλοξενία μιας μεγάλης αθλητικής διοργάνωσης κάλυπτε τη συγκεκριμένη… χασούρα. Με τι λεφτά όμως;

 

Πηγή: Cretalive.gr

Have your say!

0 0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

AAA

Lost Password

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.