Τα νέα για τον Ελληνικό Τουρισμό

-

ΕΟΤ: 2,2 εκατ. ευρώ για καμπάνια «Last Minute»

ΕΟΤ: 2,2 εκατ. ευρώ για καμπάνια «Last Minute»

Το ποσό των 2.205.108 ευρώ ενέκρινε ο ΕΟΤ για προγράμματα διαφημιστικής προβολής του Οργανισμού σε διεθνή Μέσα για την ενίσχυση κρατήσεων Last Minute & Τουριστικής κίνησης για το β΄ εξάμηνο του έτους 2018.

Υπό το άγχος που προκάλεσε η μείωση των επισκεπτών στη χώρα μας από τον Ιούλιο και μετά λόγω των τουρκικών πακέτων που προέκυψαν και τα οποία αξιοποίησαν τη σχέση δολαρίου – λίρας, το υπουργείο αποφάσισε να ασκήσει μια διαφορετική πολιτική.

Μέχρι στιγμής έχουν εγκριθεί τα προγράμματα προβολής σε οκτώ διεθνή Μέσα, απορροφώντας το ποσό των 1.888.917 ευρώ.

Αναλυτικότερα, εγκρίθηκε το πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής του ΕΟΤ στο δίκτυο OATH-YAHOO (Oath EMEA Limited), έναντι 505.714 ευρώ, στο δίκτυο Shazam Entertainment Ltd έναντι 180.200 ευρώ, στο δίκτυο Expedia – Travelscape LLC έναντι 250.000 ευρώ, στο δίκτυο New York Times (The New York Times Company) έναντι 85.000 ευρώ, στο δίκτυο ΤripAdvisor Ltd έναντι 250.000 ευρώ, στο διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο National Geographic ( N a t i o n a l G e o g r a p h i c Channel Europe Ltd), έναντι 200.000 ευρώ, στο τηλεοπτικό δίκτυο CNN International (Cable News Network Inc.) έναντι 300.000 ευρώ, στο τηλεοπτικό δίκτυο CNBC (CNBC [UK] Limited) έναντι 100.000 ευρώ και στο διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο Travel Channel (Scripps Network International [UK] Limited), επίσης έναντι 100.000 ευρώ

Have your say!

0 0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

AAA

Lost Password

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.