ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Η αεροπορική εταιρεία που καινοτομεί και επιτρέπει στο προσωπικό της να φοράει φούστες ή παντελόνια ανεξαρτήτως φύλου

Το πλήρωμα, οι πιλότοι και το προσωπικό εδάφους της Virgin Atlantic μπορούν, πλέον, να φορούν όποια από τις στολές τούς κάνει να αισθάνονται πιο άνετα, είτε είναι η κόκκινη φούστα, είτε το μπορντό παντελόνι. Η Virgin εξήγησε πως η απόφασή της αυτή αντικατοπτρίζει την ποικιλομορφία του εργατικού δυναμικού της.

Η αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε τη νέα της πολιτική ισότητας για την ταυτότητα φύλου και επιτρέπει στο προσωπικό της να επιλέξει ποιο από τα ρούχα που σχεδίασε η Βίβιαν Γουέστγουντ θα φορέσει στην εργασία του – «ανεξάρτητα από το φύλο, την ταυτότητα φύλου ή την έκφραση φύλου».
Η Virgin εξήγησε πως η απόφασή της αυτή αντικατοπτρίζει την ποικιλομορφία του εργατικού δυναμικού της και για να ενισχύσει την καμπάνια της κατά των αποκλεισμών, αναφέρει ο Guardian.

 

Υπάρχουν σκέψεις και για κονκάρδες στις οποίες θα αναγράφονται αντωνυμίες για να μπορεί τόσο το πλήρωμα όσο και οι ταξιδιώτες να τις φορούν και να τούς απευθύνονται με τον επιθυμητό τρόπο.
Τα συστήματα έκδοσης εισιτηρίων της αεροπορικής εταιρίας θα επιτρέπουν επίσης σε άτομα των οποίων τα διαβατήρια έχουν ενδείξεις ουδέτερου φύλου – διαθέσιμο στις ΗΠΑ, την Ινδία και το Πακιστάν – να ταξιδεύουν χρησιμοποιώντας αυτούς τους κωδικούς φύλου και τον τίτλο Mx.
Πρόσφατα, η Virgin Atlantic, γνωστή για το ελεύθερο πνεύμα της και την έμφαση στην καινοτομία, ανακοίνωσε ότι το ένστολο προσωπικό της μπορεί να είναι ο εαυτός του και να μην καλύπτει πλέον τα τατουάζ του εν ώρα εργασίας, αρκεί αυτά να μην είναι προσβλητικά.

Ο Ζούχα Ζάρβινεν, εμπορικός διευθυντής της Virgin Atlantic, δήλωσε: «Είναι πολύ σημαντικό να δίνουμε τη δυνατότητα στους ανθρώπους μας να αγκαλιάζουν την ατομικότητά τους και να είναι ο πραγματικός τους εαυτός στη δουλειά. Για το λόγο αυτό θέλουμε να επιτρέψουμε στους ανθρώπους μας να φορούν τη στολή που τους ταιριάζει καλύτερα και τον τρόπο με τον οποίο ταυτίζονται και να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας θα απευθύνονται με τις προτιμώμενες αντωνυμίες τους».

 

Σχολιάστε