Η Κάρπαθος θέλει να προσθέσει νέα τουριστικά προϊόντα στο μοντέλο “ήλιος και θάλασσα” και πλέον στοχεύει σε κοινά που ταξιδεύουν καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού ποντάρει το νησί της Καρπάθου, για να αυξήσει την τουριστική του κίνηση, όπως τονίζει, σε δηλώσεις του στο www.praktoreio-tourism και στη ραδιοφωνική εκπομπή “Βόλτα στην Ελλάδα”, ο πρόεδρος της τουριστικής επιτροπής του δήμου Μιχάλης Λύττος.
Η Κάρπαθος θέλει να προσθέσει νέα τουριστικά προϊόντα στο μοντέλο “ήλιος και θάλασσα” και πλέον στοχεύει σε κοινά που ταξιδεύουν καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Ο περιπατητικός τουρισμός είναι ένα πεδίο που η Κάρπαθος, σύμφωνα με τον κ.Λύττο, μπορεί να προσφέρει μοναδικές συγκινήσεις. Οπως εξηγεί, το νησί διαθέτει 60 περίπου μονοπάτια, τα οποία είναι χαρτογραφημένα και ηλεκτρονικά, για όποιον θελήσει να ενημερωθεί ενδελεχώς.
Την ίδια στιγμή, στο στόχαστρο του νησιού μπαίνουν και οι τουρίστες που ασχολούνται με την αναρρίχηση, καθώς το νησί, σύμφωνα με τον κ. Λύττο έχει ήδη 45 αναρριχητικά πεδία και ο στόχος είναι αυτά να γίνουν 300. Πάντα με γνώμονα την επέκταση της τουριστικής περιόδου η Κάρπαθος προσφέρεται και για ορνιθοτουρισμό, καθώς το νησί αποτελεί τον τελευταίο προορισμό των αποδημητικών πτηνών, πριν αυτά πετάξουν για την Αφρική. Μάλιστα, στο νησί κάνει την εμφάνιση του ένας μοναδικό είδος αϊτού, αυτού του Θαλασσοπετρίτη. Για παρατήρηση των πουλιών, ταξιδεύουν περίπου 40 εκατομμύρια ευρωπαίοι, τονίζει ο κ. Λύττος.
Σε κάθε περίπτωση, η Κάρπαθος αποτελεί προορισμό και τους λάτρεις του υγρού στοιχείου, καθώς διαθέτει 300 παραλίες, οι περισσότερες εκ των οποίων είναι “παρθένες”, τονίζει ο κ.Λύττος. Στα πλεονεκτήματα του νησιού εντάσσεται και το διεθνές αεροδρόμιο, που προσελκύει πτήσεις από όλες σχεδόν τις αγορές του εξωτερικού. Μετά τις αγορές της Σκανδιναβίας, της Νορβηγίας, της Ιταλίας, του Ισραήλ και άλλων, επιχειρείται άνοιγμα και στην αγορά της Ινδίας.