ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Έρευνα: Οι 2 χειρότερες αεροπορικές στην επιστροφή χρημάτων κατά την πανδημία! Οι πελάτες περίμεναν μήνες…

H βρετανική ιστοσελίδα Which? πραγματοποίησε έρευνα προκειμένου να δημιουργηθεί η λίστα με αυτές τις αεροπορικές εταιρείες που δημιούργησαν προβλήματα στους πελάτες τους σχετικά με τις επιστροφές χρημάτων από κλεισμένες πτήσεις που ακυρώθηκαν λόγω κορονοϊού. Δύο αεροπορικές εταιρείες είναι οι χειρότερες στον τομέα αυτό…

Το Which? ρώτησε τους ταξιδιώτες για τις εμπειρίες τους από τη λήψη των χρημάτων από τις έξι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες του Ηνωμένου Βασιλείου μετά την ακύρωση των πτήσεών τους. Η Virgin Atlantic και η Ryanair βαθμολογήθηκαν ως οι χειρότερες από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες της Βρετανίας για καθυστερήσεις στην επιστροφή χρημάτων επιβατών κατά τη διάρκεια της πανδημίας και αυτό γιατί οι πελάτες τους περίμεναν μήνες για να πάρουν τα χρήματά τους πίσω.

αεροπορικές εταιρείες ταξίδια

Η χαμηλή βαθμολογία των αεροπορικών εταιρειών

Και οι δύο αεροπορικές εταιρείες έλαβαν βαθμολογία ικανοποίησης πελατών μόλις 13%, όταν οι ερωτηθέντες κλήθηκαν να αξιολογήσουν την υπηρεσία που έλαβαν όταν υπέβαλαν αίτηση για επιστροφή χρημάτων. Από αυτούς που ερωτήθηκαν, δεν ήταν ικανοποιημένοι:

  • Το 84% των επιβατών της Virgin Atlantic.
  • Το 79% των επιβατών της Ryanair.

Μάλιστα το 1/3 των ερωτηθέντων των οποίων οι πτήσεις ακυρώθηκαν από τις δύο αεροπορικές εταιρείες είπε στο Which? ότι περίμενε περισσότερο από τρεις μήνες για τις επιστροφές χρημάτων. Κανένας από τους επιβάτες της Ryanair που ερωτήθηκε δεν έλαβε την επιστροφή χρημάτων εντός του νόμιμου χρονικού διαστήματος των επτά ημερών μετά την ακύρωση.

Σχολιάστε