Περί τις 10.000 εταιρίες εκθετών από 186 χώρες και περιοχές θα παρουσιάσουν τα τουριστικά προϊόντα τους στη μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού στον κόσμο, ΙΤΒ, του Βερολίνου η οποία ξεκινά για 52η χρονιά την Τετάρτη, 7 Μαρτίου. Πάνω από το 80% των εκθετών προέρχονται από το εξωτερικό.
Οι επαναστατικές μορφές ταξιδίων, ο υπερτουρισμός και η ψηφιοποίηση θα τεθούν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος κατά το ITB Berlin Congress, ενώ θεματικές όπως ο τουρισμός πολυτελείας και ο ιατρικός τουρισμός θα είναι φέτος διευρυμένες.
Στην έκθεση πρωταγωνιστικό ρόλο θα έχει ακόμα η τεχνολογία στα ταξίδια.
Στο μέλλον, η ITB θα λειτουργεί ως διεθνές brand-ομπρέλα και δεν θα ασχολείται αποκλειστικά με την προώθηση της ετήσιας συνεδριακής διοργάνωσης στο Βερολίνο. Θα συνδυάζει τα προφίλ 3 εμπορικών εκθέσεων από τη Γερμανία (ITB Βερολίνου), τη Σιγκαπούρη (ΙΤΒ Ασίας) και την Κίνα (ΙΤΒ Κίνας).
Το ITB Berlin Congress στις συνεδρίες του θα εστιάσει στον υπερτουρισμό, τις επαναστατικές μεταφορές για ιδιώτες αλλά και στα επαγγελματικά ταξίδια, καθώς και στις προκλήσεις και δυνατότητες που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη στα ταξίδια.
Κατά την ITB Marketing & Distribution Day, στις 8 Μαρτίου, θα συζητηθεί η οικονομία διαμοιρασμού και τα μεγάλα δεδομένα.
Οι νέες προκλήσεις στα πολυτελή ταξίδια, και οι δυνατότητες ανάπτυξης σε αυτά θα απασχολήσουν τόσο την έκθεση όσο και το ITB Congress, ενώ στις 8 Μαρτίου διοργανώνεται και το πρώτο ITB Luxury Late Night.
Ο ιατρικός τουρισμός μετακινείται σε μεγαλύτερο χώρο λόγω αυξημένης ζήτησης. Εκτός από εκτενείς παρουσιάσεις ειδικών στο χώρο στο θεματικό περίπτερο, θα διεξαχθεί και το πρώτο Medical Media Lunch στις 7 Μαρτίου.
Οι κινέζοι εκθέτες παρουσιάζουν φέτος μεγάλη αύξηση. Για πρώτη φορά, η μεγαλύτερη διαδικτυακών πλατφόρμα ταξιδιωτικών κρατήσεων της Κίνας, Ctrip, παρουσιάζει τα προϊόντα της στην έκθεση ενώ νέοι κινέζοι εκθέτες θα έχουν έντονη παρουσία.
Μεγαλύτερο χώρο θα καταλαμβάνει και η ταξιδιωτική τεχνολογία και το eTravel World, με σημαντικές και ενδιαφέρουσες καινοτομίες για την ταξιδιωτική βιομηχανία καθώς και επιδράσεις που αυτές έχουν στα ταξίδια. Φέτος για πρώτη φορά διεξάγεται το Hospitality Tech Forum με έμφαση στις Start-up.
Το κέντρο εκπαίδευσης θα προσφέρει ενημέρωση σε σχέση με τις προοπτικές απασχόλησης στον τουρισμό σε όλο τον κόσμο ενώ ειδικές θεματικές θα είναι τα ταξίδια LGBT και περιπέτειας, που απευθύνονται στις νεαρότερες ηλικίες ταξιδιωτών.