Εκτενή αναφορά στην είσοδο της Minoan Lines στην γραμμή Σούδα – Πειραιάς έκανε ο πρόεδρος του Ομίλου Γκριμάλντι στο περιθώριο του 22ου συνεδρίου του Ομίλου
Αναλυτικότερα, ο Εμμανουήλ Γκριμάλντι έδωσε εφ όλης της ύλης απαντήσεις στην διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο πλαίσιο του 22ου συνεδρίου του Ομίλου στην Αθήνα.
Ο ίδιος μεταξύ άλλων έκανε αναφορά και για την γραμμή των Χανίων όπου η εταιρεία δραστηριοποιείται τον τελευταίο καιρό.
Τα Χανιά, είπε ο ισχυρός Ιταλός εφοπλιστής, ήταν μια δικαίωση για μας και ευχαριστώ τον πρώην Υπουργό Ναυτιλίας που μας άκουσε και μας έδωσε την Γραμμή.
Και συνέχισε : “Όμως για να δούμε ποιος κέρδισε από αυτήν την εξέλιξη.
Διακόσιοι άνθρωποι βρήκαν δουλειά.
Εξυπηρετήσαμε και ενισχύσαμε την τοπική οικονομία των Χανίων.
Αποδίδουμε επιπλέον χρήματα στο ελληνικό δημόσιο.
Δεν λαμβάνουμε επιδότηση όπου έτσι και αλλιώς δεν συμμετέχουμε πουθενά σε επιδοτούμενες γραμμές.
Αναβαθμίσαμε την Γραμμή με ένα πολύ νεότερο από τα άλλα πλοία του ανταγωνισμού.
Και κατέληξε : «Όπως αντιλαμβάνεστε όλοι κερδίσαμε από αυτήν την εξέλιξη.
Η ΑΝΕΚ αν αύριο αποφασίσει να έρθει σε μια εσωτερική γραμμή στην Ιταλία δεν θα ζητήσει άδεια από κανένα. Και αυτό είναι σωστό. Θα φέρει το πλοίο της και θα ξεκινήσει δρομολόγια.
Το λάθος ήταν αυτό που συνέβαινε χρόνια τώρα στην Ελλάδα. Όπου κάποιοι φίλοι κάποιων έδιναν ή δεν έδιναν άδεια για την δρομολόγηση πλοίων εκεί που ήθελαν. Είναι σωστό αυτό;»
Ο κ. Γκριμάλντι αναφέρθηκε όμως και σε πολλά άλλα ζητήματα της Ελληνικής ακτοπλοΐας.
« Οι Μινωικές Γραμμές είναι μια Ελληνική εταιρία. Γιατί πρέπει να αντιμετωπίζεται διαφορετικά;» αναρωτήθηκε και επεσήμανε και τα εξής:
«Έχουμε όραμα και επιθυμία να συνεχίσουμε την ανάπτυξη. Έχουμε λεφτά, εχουμε σχέδιο, εχουμε πολλά πλοία. …
Σύντομα θα δημιουργήσουμε τα Υβριδικά πλοία. Με επαναφορτιζόμενες μπαταρίες θα είμαστε περισσότερο φιλικοί στο περιβάλλον και θα πετύχουμε καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα.
Δεν ξέρω τι ευκαιρίες θα μου δοθούν στην Ελλάδα για το μέλλον. Είμαστε παντού παρόντες. Όπου υπάρχει μερίδιο αγοράς για κερδοφορία και βιώσιμη ανάπτυξη ο όμιλος θα μπει δυναμικά.
Θα είμαστε ευτυχείς και ανοιχτοί για κάθε πρόκληση. Αν δεν δοθούν οι ευκαιρίες θα συνεχίσουμε όπως μέχρι σήμερα. Διαφορετικά θα συνεχίσω να φτιάχνω πλοία και θα είμαι ο καλύτερος στην αγορά.
Αν το fund που κατέχει το χαρτοφυλάκιο της Attica Group βάλει πωλητήριο θα είμαστε εκεί για να συζητήσουμε τα πάντα για την απόκτηση του.
Πρέπει να συγχαρώ τους συνεργάτες μου και την διοίκηση του Αντώνη Μανιαδάκη για τα εξαιρετικά αποτελέσματα σε επιβάτες και οικονομικά αποτελέσματα. Αυτό αποδεικνύει και κάτι άλλο. Ότι με καλά πλοία μπορείς να δώσεις μεγάλη στήριξη στον Ελληνικό τουρισμό.»