ΕΡΕΥΝΕΣ - ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

ΕΡΕΥΝΑ Google: Δεν αναμένεται πλήρης ανάκαμψη του παγκόσμιου Τουρισμού, έως τα τέλη του 2023

Ο τομέας των Ταξιδιών και του Τουρισμού, είναι απίθανο να δει πλήρη ανάκαμψη στα επίπεδα πριν από το Covid-19,  έως τα τέλη του 2023, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε για την Google.

Τα αποτελέσματα της εμπεριστατωμένης έρευνας των προοπτικών του ταξιδιωτικού τομέα από την Bain & Company, παρουσιάστηκαν χθες το πρωί στο Travel Weekly’s Future of Travel Week. Η παρουσίαση περιελάμβανε ακόμη εστίαση στην αεροπορική βιομηχανία και πραγματοποιήθηκε και  συνέντευξη με τον επικεφαλής της easyJet, Johan Lundgren .

Ο Phil Kleweno, εταίρος της Bain & Company και επικεφαλής του τομέα Αναψυχής και Ταξιδιών, παγκοσμίως, δήλωσε ότι πέντε σενάρια έχουν αναπτυχθεί, με την προϋπόθεση ύπαρξης  εμβολίου για τον Covid-19, κάποια στιγμή εντός του 2021.

Από τα πέντε σενάρια, το πιο πιθανό προβλέπει «μια πλήρη ανάκαμψη του Τουρισμού, σε επίπεδα πριν από την κρίση, αλλά όχι μέχρι τα τέλη του 2023, με κάποιες έντονες αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, που θα οφείλονται στην δύσκολη οικονομική ανάκαμψη», δήλωσε ο Kleweno.

Ο αναλυτής εκτιμά ότι τα επαγγελματικά ταξίδια θα συνεχιστούν το 2021, αν και θα παραμείνουν σε χαμηλά επίπεδα έως το 2022 και ότι τα ταξίδια διακοπών στο τέλος του 2020 θα δώσουν ώθηση στις ταξιδιωτικές δαπάνες». Παρουσιάστηκαν δύο ακόμη “θετικά σενάρια”: Ένα σενάριο με την ανάπτυξη πιο σύντομα του εμβολίου και την δημιουργία ανοσίας, στον πληθυσμό, πιο γρήγορα από το αναμενόμενο και ένα άλλο όπου οι ταξιδιώτες “καθησυχάζονται” από τα μέτρα για τον έλεγχο του Covid-19 και άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών.

Σε αυτό το σενάριο η ανάκαμψη της ζήτησης “οδηγείται” από τους καταναλωτές χαμηλού κινδύνου που ταξιδεύουν περισσότερο, ενώ ανακάμπτουν τα εγχώρια επαγγελματικά ταξίδια. Ωστόσο, η Bain & Company έχει δύο ακόμη, πιο απαισιόδοξα σενάρια: Ένα “σενάριο drifting”, στο οποίο οι παλιές προ-Covid καταναλωτικές συμπεριφορές δεν αναβιώνουν και η αγορά βρίσκει μια νέα κανονικότητα και σενάριο “δεύτερου κύματος κορονοϊού”.

Αυτές οι πιο απαισιόδοξες εκτιμήσεις, προβλέπουν την ανάκαμψη ένα χρόνο αργότερα, ακολουθούμενη από μια γρήγορη «γρήγορη επιστροφή» στη ζήτηση. Λαμβάνει επίσης υπόψη τις πιθανότητες μείζονος ύφεσης στην περιοχή της EMEA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική) και της Αμερικής και προβλέπει κλείσιμο ευρείας κλίμακας χωρών ή περιοχών.

Η συνεδρία Future of Travel Week εξέτασε επίσης τον αντίκτυπο του Covid-19 και τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίθηκαν οι κυβερνήσεις και τις επιπτώσεις στην ανάκαμψη των ταξιδιών στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία, την Γαλλία, την Γερμανία και την Σουηδία.

Τα δεδομένα αποκαλύπτουν ότι οι καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιταλία είναι οι λιγότερο πιθανό να έχουν πραγματοποιήσει δραστηριότητες που σχετίζονται με ταξίδια κατά την διάρκεια της πανδημίας, με τη Γερμανία, τη Σουηδία και τη Γαλλία να είναι πιο θετικές, όσον αφορά στην συμπεριφορά των καταναλωτών.

Η διαδικτυακή εκπομπή προσέφερε επίσης συμβουλές σε ταξιδιωτικές εταιρείες για το πώς να βρουν νέους πελάτες, να προσαρμόσουν τις ομάδες μάρκετινγκ και να μεγιστοποιήσουν την κερδοφορία τους.

Σχολιάστε