Όλη η ομαδα της Celestyal Cruises: Ιωάννα Ανανιάδη Public Relations Assistant, Παναγιώτης Μπακόλας Experiential Marketing Assistant, Noelia Dominguez Country Sales Manager, Ειρήνη Συναγρίδου E-Business Assistant, Martine Barbier Passenger Services Supervisor, Δήμητρα Βλάχου Experiential Marketing Manager, Βασίλης Καραχάλιος Country Manager Sales, Αλέξιος Οικονομου Director Hotel Operations & Passenger Services, Φρόσω Ζαρουλέα Public Relations Manager
Η εταιρεία βραβεύθηκε σε πέντε κατηγορίες, κατακτώντας τέσσερα χρυσά βραβεία και ένα ασημένιο
Η Celestyal Cruises, η μόνη εταιρεία για κρουαζιέρες με βάση την Ελλάδα, που δραστηριοποιείται με επιτυχία σε ελληνικούς προορισμούς και την Κούβα, κατέκτησε πέντε βραβεία στα Tourism Awards 2017, αποδεικνύοντας για άλλη μία φορά τη δυναμική της δραστηριοποίηση στον κλάδο του κρουαζιέρας και την υπεραξία που προσφέρει. Η εταιρεία βραβεύθηκε με χρυσό βραβείο στις κατηγορίες «Πρωτοβουλίες επιμήκυνσης τουριστικής περιόδου/ Εμπλουτισμός του ελληνικού τουριστικού προϊόντος», «Guest Service Excellence», «Γαστρονομικός τουρισμός» και «Εταιρική ταυτότητα/ Διαχείριση εταιρικής φήμης/ Branding», ενώ απέσπασε ασημένιο βραβείο για την κατηγορία «Ολοκληρωμένη επικοινωνιακή καμπάνια».
O κ. Βασίλης Καραχάλιος Country Manager Sales
Η «καρδιά» του ελληνικού τουρισμού ήχησε με δυνατό παλμό στη λαμπερή Τελετή Απονομής των Βραβείων, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 21 Μαρτίου, στο Athenaeum InterContinental. Για 4η συνεχόμενη χρονιά, τα Tourism Awards, τα οποία διοργανώνει η έκδοση Hotel & Restaurant της Boussias Communications, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, επιβράβευσαν και ανέδειξαν τις καλύτερες πρακτικές επιχειρήσεων και φορέων σε όλους τους τομείς του Travel, Hospitality & Leisure και τις πρωτοβουλίες που προωθούν την καινοτομία και την ποιότητα του ελληνικού τουρισμού. Φέτος, η συμμετοχή στις κατηγορίες των βραβείων ήταν αξιοσημείωτα μεγάλη, υποδηλώνοντας έμπρακτα την αξία και την αναγνώριση τους. Ανάμεσα στους νικητές των βραβείων, η Celestyal Cruises ξεχώρισε, για ακόμη μια φορά, για το έργο και τις πρακτικές της στον τομέα της κρουαζιέρας, κατακτώντας την πρώτη θέση σε τέσσερις κατηγορίες.
H κ. Δήμητρα Βλάχου Experiential Marketing Manager και ο κ. Παναγιώτης Μπακόλας Experiential Marketing Assistant
Συγκεκριμένα:
Στην κατηγορία «Πρωτοβουλίες επιμήκυνσης τουριστικής περιόδου/ Εμπλουτισμός του ελληνικού τουριστικού προϊόντος», η Celestyal Cruises απέσπασε το πρώτο βραβείο για τον διαρκή εμπλουτισμό των τουριστικών υπηρεσιών της, επενδύοντας στρατηγικά στο «άνοιγμα νέων δρόμων» στην αγορά κρουαζιέρας και σε νέους πρωτοπόρους προορισμούς που μόνο εκείνη μπορεί να προσεγγίσει.
Η εταιρεία έλαβε την πρώτη θέση στην κατηγορία «Guest Service Excellence», για την άρτια παροχή υπηρεσιών μέσα από το πρίσμα της ελληνικής φιλοξενίας σε ένα ετερόκλητο κοινό που αποτελείται από 140 διαφορετικές εθνικότητες. Η εταιρία συνεχίζει να διακρίνεται τόσο στην Ελλάδα όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο για το σχεδιασμό του τουριστικού της προϊόντος και τη στρατηγική της να το εξελίσσει σύμφωνα με τις απαιτήσεις του διεθνούς κοινού της, κάτι που αποδεικνύεται στα εξαιρετικά αποτελέσματα των ερωτηματολογίων ικανοποίησης των επιβατών της εταιρείας.
Ο κ. Γρηγόρης Ζοργιάνος, CRM Supervisor και ο κ. Αλέξιος Οικονόμου Director Hotel Operations & Passenger Services
Στην κατηγορία «Γαστρονομικός Τουρισμός», η Celestyal Cruises διακρίθηκε για την ολιστική ανάδειξη της ελληνικής οινογαστρονομίας ως στρατηγικό πυλώνα δράσης στα προγράμματα της εταιρείας, τόσο εν πλω, όσο και στους διάφορους προορισμούς μέσω των βιωματικών της εκδρομών. Το 2016, η εταιρεία παρουσίασε τις «Ιστορίες Ελληνικής Οινογαστρονομίας», μία σειρά από θεματικές κρουαζιέρες βασισμένες στην ελληνική κουζίνα από τα ελληνικά νησιά, τα τοπικά εδέσματα και τα ελληνικά κρασιά, οι οποίες εμπλουτισμένες συνεχίζουν και το 2017.
Η εταιρεία, επιπλέον, κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία «Εταιρική ταυτότητα/ Διαχείριση εταιρικής φήμης/ Branding», μέσω ενεργειών δημοσίων σχέσεων με αποτέλεσμα τη σταδιακή διεθνή αναγνώριση της ‘διαφορετικότητας και αυθεντικότητας’ της κρουαζιέρας που προσφέρει, τη θετική δημοσιογραφική κάλυψη σε Ευρώπη, Αμερική και Καναδά καθώς και τη βράβευση από το Cruise Critic, το πρώτο παγκοσμίως δικτυακό τόπο για αξιολογήσεις κρουαζιέρας.
Τέλος, στην κατηγορία «Ολοκληρωμένη επικοινωνιακή καμπάνια», η Celestyal Cruises έλαβε το ασημένιο βραβείο για την ολοκληρωμένη επικοινωνιακή καμπάνια της σε 7 πρωτεύουσες αγορές διεθνώς, υπό το “Sea more”, ένα concept-ομπρέλα, προσαρμόσιμο ανάλογα με το προϊόν που η εταιρεία επικοινωνεί, τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά της και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κάθε αγοράς.
O κ. Κυριάκος Αναστασιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Celestyal Cruises, δήλωσε:
«Είμαι πολύ περήφανος για αυτές τις σημαντικές διακρίσεις της εταιρείας σε έναν υψηλού κύρους θεσμό. Η Celestyal Cruises εστιάζει στο να προσφέρει αυθεντικές εμπειρίες με επίκεντρο τον κάθε προορισμό που επισκέπτεται, συμπεριλαμβανομένων δημοφιλών όσο και «ανεξερεύνητων» τουριστικά προορισμών στο Αιγαίο και την Κούβα. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα να προσφέρουμε υψηλής ποιότητας και αξίας φιλοξενία στους επιβάτες που επιλέγουν τις κρουαζιέρες μας. Η κατάκτηση των βραβείων αποδεικνύει τη δέσμευσή μας για αριστεία και υπεραξία.»