ΕΡΕΥΝΕΣ - ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Οι Ευρωπαίοι ξενοδόχοι μεταθέτουν τις προσδοκίες για ανάκαμψη από το 2021 έως το 2022, αποκαλύπτει νέα έρευνα

Νέα έρευνα, που δημοσιεύθηκε στην έκδοση Ιουλίου του The Hotelier PULSE Report, που εκπόνησε η Guestcentric & Great Hotels of The World, αποκαλύπτει μείωση κατά 25,52% στους ευρωπαίους ξενοδόχους που αναμένουν να ανακάμψουν οικονομικά στα επίπεδα του 2019 το 2021.

Τον Ιούνιο 2020, πάνω από το 68% των Ευρωπαίων ξενοδόχων που ρωτήθηκαν ανέμεναν ότι θα ανακάμψουν οικονομικά στα επίπεδα του 2019 το 2021. Τον Ιούλιο, το ποσοστό αυτό μειώθηκε στο 43%.

Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο και δημοσιεύθηκε στην έκδοση Αυγούστου του The Hotelier PULSE, της μηνιαίας έκθεσης για τον Τουρισμού, που συγγράφει η Guestcentric and Great Hotels of the World, αποκαλύπτει ότι μόλις το 43% των Ευρωπαίων ξενοδόχων αναμένουν να ανακάμψουν οικονομικά στα επίπεδα του 2019, το 2021. Αυτό σηματοδοτεί μείωση 25,52% από 68,52% που προέβλεπε ότι αυτό θα συνέβαινε στην έρευνα του Ιουνίου.

Τα αποτελέσματα προκύπτουν καθώς το 84% των Ευρωπαίων ξενοδόχων προβλέπουν απώλεια εσόδων άνω του 50% το 2020, σε σύγκριση με λίγο περισσότερο από το 77% που προέβλεπε ότι θα συνέβαινε στην έρευνα του Ιουνίου. «Η αλλαγή της “διάθεσης” του κλάδου είναι σύμφωνη με αυτά που μας λένε τα δεδομένα των κρατήσεων μας», παρατηρεί ο Pedro Colaco, Διευθύνων Σύμβουλος του Guestcentric and Great Hotels of The World “Για παράδειγμα, είδαμε αρχικά τις κρατήσεις να υποχωρούν από 69%, κάτω από το μηδέν στις αρχές Μαρτίου, για να φθάσουν στο 46% των επιπέδων του 2019, στα τέλη Μαΐου.

Ωστόσο, από τις αρχές Ιουνίου, οι κρατήσεις έχουν “οροφή” και κυμαίνονται μεταξύ 40% και 50% των επιπέδων του 2019, καθώς πλησιάζουμε τον Αύγουστο. Επομένως, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι ξενοδόχοι προσαρμόζουν, προς τα κάτω, σημαντικά τις προσδοκίες τους».

Είναι ενδιαφέρον, ωστόσο, ότι η προσδοκία του κλάδου για συνολική πληρότητα ανά μήνα έχει αυξηθεί κατά σχεδόν 10% σε πάνω από 37% για τον Αύγουστο του 2020. Αυτό συγκρίνεται με το συνολικό μέσο όρο πληρότητας 27,96% που αναμενόταν για τον Ιούλιο.

Ο Colaco σημειώνει επίσης τον σημαντικά μικρότερο ρυθμό κρατήσεων μεταξύ των μηνών Ιουνίου και Ιουλίου, σημειώνοντας ότι αυτό είναι πιθανότατα ένα κυματιστό αποτέλεσμα των αμφισβητούμενων ταξιδιωτικών πολιτικών, οι οποίες με τη σειρά τους οδηγούν τους πελάτες να καθυστερήσουν την κράτηση καταλύματος μέχρι την τελευταία στιγμή, πριν ταξιδέψουν.

«Τα δεδομένα μας δείχνουν ότι από όλες τις κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν τον Ιούνιο του 2020 (22% των κρατήσεων της ίδιας περιόδου του 2019), πάνω από τις μισές ήταν για διαμονή τον ίδιο μήνα. Αυτό θα μπορούσε κάλλιστα να οφείλεται στη συνεχιζόμενη αβεβαιότητα όσον αφορά στα ταξίδια, αφού όπως είδαμε το Ηνωμένο Βασίλειο δημιούργησε αεροπορική γέφυρα χωρίς καραντίνα με την Ισπανία, για να αποσυρθεί εβδομάδες αργότερα”.

«Τι θα συμβεί τους επόμενους μήνες, μόνο ο χρόνος θα το πει», προσθέτει ο Colaco. «Ωστόσο, όλοι εξακολουθούμε να προσαρμοζόμαστε στα νέα δεδομένα και θα εξακολουθούν να υπάρχουν διακοπές. Έτσι τώρα, περισσότερο από ποτέ, είναι ζωτικής σημασίας η ταξιδιωτική βιομηχανία να συνεχίσει να συνεργάζεται και να βρει τρόπους να συνεχίσει να προσελκύει πελάτες”. «Είναι επίσης προφανές ότι οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν αλλά περιμένουν μέχρι την τελευταία στιγμή για να κάνουν κράτηση. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς πάει ο Αύγουστος», κατέληξε.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας: Προκύπτει μείωση κατά 25,52% στους ευρωπαίους ξενοδόχους που αναμένουν να ανακάμψουν οικονομικά στα επίπεδα του 2019 το 2021. Τον Ιούνιο του 2020, πάνω από το 68% των Ευρωπαίων ξενοδόχων που ρωτήθηκαν αναμένεται να ανακάμψουν οικονομικά στα επίπεδα του 2019 το 2021.

Τον Ιούλιο, το ποσοστό αυτό μειώθηκε στο 43%. Αυτή η πρόβλεψη είναι σύμφωνη με το 84% των Ευρωπαίων ξενοδόχων που τώρα προβλέπουν απώλεια εσόδων άνω του 50% το 2020, σε σύγκριση με λίγο πάνω από το 77% που προέβλεπε ότι αυτό θα συνέβαινε τον Ιούνιο. Τα αποτελέσματα έρχονται καθώς περισσότερα ξενοδοχεία έχουν ανοίξει ξανά σε ολόκληρη την Ευρώπη τον Ιούλιο, σε σύγκριση με τα νέα ανοίγματα τον Μάιο και τον Ιούνιο.

Όσον αφορά στη συνολικήπληρότητα για τον Αύγουστο, οι ευρωπαίοι ξενοδόχοι αναμένουν κατά μέσο όρο περίπου 40%, πράγμα που σηματοδοτεί αύξηση σχεδόν 10% σε σύγκριση με την προσδοκία σχεδόν 28% πληρότητας για τον Ιούλιο.

Από την κυκλοφορία της σειράς The Hotelier PULSE Report τον Απρίλιο του 2020, η Guestcentric ερεύνησε εκατοντάδες ξενοδόχους σε βασικά ζητήματα που παραμένουν κορυφαία από την αρχή της κρίσης Covid-19, όπως η πληρότητα, το ADR, η οικονομική ανάκαμψη, η Ασφάλεια και Υγιεινή και ο επαναπροσδιορισμός στρατηγικών πωλήσεων και μάρκετινγκ για το μέλλον. Για την 5η Έκδοση του The Hotelier PULSE Report, οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι / Ιδιοκτήτες Hotel Group αντιπροσώπευαν την πλειοψηφία των ερωτηθέντων (30%), ακολουθούμενοι από τους Γενικούς Διευθυντές σε ποσοστό άνω του 27%. Οι υπόλοιποι ερωτηθέντες ήταν Διευθυντές Πωλήσεων (άνω του 20%), Διευθυντές εσόδων / ηλεκτρονικού εμπορίου (σχεδόν 16%) και Διευθυντές Front Office (σχεδόν 4%) και Διευθυντές μάρκετινγκ (σχεδόν 3%).

Πάνω από το 88% των ερωτηθέντων προέρχονται από την Ευρώπη. Το GuestCentric Το GuestCentric είναι ένας κορυφαίος πάροχος λογισμικού και υπηρεσιών ψηφιακού μάρκετινγκ που βασίζεται στο cloud και βοηθά τους ξενοδόχους να προωθήσουν τις μονάδες τους, να οδηγήσουν σε άμεσες κρατήσεις και να συνδεθούν με πελάτες σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες.

Η πλατφόρμα all-in-one του GuestCentric παρέχει στα ξενοδοχεία τη μοναδική ενοποιημένη λύση για τη διαχείριση του διαδικτυακού ταξιδιού των επισκεπτών τους, με ενσωματωμένη, εύχρηστη μηχανή κρατήσεων · εργαλεία μάρκετινγκ και δημοσίευσης κοινωνικών μέσων · έναν κωδικό αλυσίδας GDS και έναν διαχειριστή καναλιών που προσφέρει δωμάτια στα Amadeus, Booking.com, Expedia, Galileo, Google, Sabre, TripAdvisor και εκατοντάδες άλλα κανάλια. Το GuestCentric είναι πάροχος λύσεων που μεγιστοποιούν τις άμεσες κρατήσεις σε ξενοδοχεία και ανεξάρτητα ξενοδοχεία από brands, όπως Design Hotels, Great Hotels of the World, Leading Hotels of the World, Relais & Chateaux, Small Luxury Hotels και Small Danish Hotels.

Το GuestCentric περιλαμβάνεται στο Skift Travel Tech 250, μια λίστα με τις κορυφαίες 250 εταιρείες τεχνολογίας ταξιδιών που διαμορφώνουν τη σύγχρονη ταξιδιωτική εμπειρία.

Σχολιάστε