Τις στρατηγικές κατευθύνσεις της νέας διοίκησης του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) για την προστασία και την ενίσχυση της θετικής εικόνας της Ελλάδας στο εξωτερικό, περιέγραψε η Πρόεδρος του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου κατά την πρώτη συνεδρίαση του νέου Δ.Σ., παρουσία του νέου Γενικού Γραμματέα του Οργανισμού Δημήτρη Φραγκάκη.
Η κα Γκερέκου αφού συνεχάρη τα νέα μέλη του Δ.Σ. και ιδιαιτέρως τον Γ.Γ. Δημήτρη Φραγκάκη «για την τοποθέτησή του στο σημαντικό αυτόν φορέα για τη χώρα και την ελληνική οικονομία», κατέθεσε συνοπτικά τις προτάσεις της για το πλαίσιο λειτουργίας του ΕΟΤ «στη νέα εποχή που ξεκίνησε για τη χώρα μας». Η Πρόεδρος έθεσε ως άμεση προτεραιότητα της νέας Διοίκησης σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, την ανακήρυξη του έτους 2020 ως «Έτος Ελληνικού Τουρισμού» με αφορμή την επέτειο των 70 χρόνων από την ίδρυση του ΕΟΤ. Και αναφέρθηκε στην «ενιαία ατζέντα» προβολής της Ελλάδας, που βασίζεται στο τρίπτυχο: Αειφόρος ανάπτυξη σε συνδυασμό με καινοτόμες τεχνολογικές δυνατότητες και εξειδίκευση ανά Περιφέρεια. Κύριος στόχος του νέου πλαισίου λειτουργίας του ΕΟΤ είναι η αύξηση των εσόδων ανά επισκέπτη με: – Τη διαμόρφωση σύγχρονων τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών και τη μεθοδική προβολή τους για καλύτερα και μετρήσιμα αποτελέσματα. – Την ενίσχυση και προβολή και των 13 Περιφερειών, στην προώθηση του θεματικού τουρισμού και συνολικά της Ελλάδας ως τόπου διοργάνωσης μεγάλων πολιτιστικών, αθλητικών, κοινωνικών γεγονότων διεθνούς χαρακτήρα. – Τη δημιουργία μίας ανταγωνιστικής τουριστικής πρότασης διεθνώς, με σεβασμό στο περιβάλλον.
Η κα Γκερέκου κατά την πρώτη συνεδρίαση του νέου Δ.Σ. του ΕΟΤ, μεταξύ άλλων, ανέφερε: «Εμείς ως νέα διοίκηση μαζί με τους εργαζομένους του ΕΟΤ, προχωράμε αποφασιστικά στην προβολή της Ελλάδας, με την καθιέρωση μιας ενιαίας ατζέντας βασισμένη στην αειφόρο ανάπτυξη σε συνδυασμό με καινοτόμες τεχνολογικές δυνατότητες και με εξειδίκευση ανά Περιφέρεια. Η αύξηση των εσόδων και της ποιότητας στον τουριστικό κλάδο με την προώθηση σύγχρονων πρακτικών βιωσιμότητας, καθώς και η αξιοποίηση των νέων ψηφιακών εργαλείων προβολής είναι προτεραιότητα για τον ΕΟΤ.
Ξεκάθαρη στόχευσή μας είναι η διαμόρφωση σύγχρονων τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών και η προβολή τους με μεθοδικότητα για να έχουμε καλύτερα και μετρήσιμα αποτελέσματα, ώστε η Ελλάδα να αποτελεί βασική επιλογή και όχι απλώς έναν ακόμη προορισμό.
Οι παράγοντες και οι απασχολούμενοι του τουριστικού κλάδου θα πρέπει πλέον να γνωρίζουν ότι προχωράμε στην ενίσχυση και προβολή και των 13 Περιφερειών, στην προώθηση του θεματικού τουρισμού και στην προβολή της Ελλάδας ως τόπο διοργάνωσης μεγάλων πολιτιστικών, αθλητικών, κοινωνικών γεγονότων διεθνούς χαρακτήρα.
Για εμάς είναι ξεκάθαρος στόχος η αύξηση των προσελεύσεων και από παραδοσιακές αγορές και από νέες αγορές – στόχους, με ταυτόχρονη αύξηση των εσόδων ανά τουρίστα και τη δημιουργία μίας ανταγωνιστικής τουριστικής πρότασης διεθνώς, με σεβασμό στο περιβάλλον. Επειδή όπως όλοι γνωρίζουμε ο Τουρισμός είναι μια δραστηριότητα εκτεθειμένη σε απρόβλεπτους παράγοντες ο ΕΟΤ προτίθεται να συμβάλλει ουσιαστικά σε ένα νέο ολοκληρωμένο σχέδιο επικοινωνιακής και επιχειρησιακής διαχείρισης πιθανόν κρίσεων, προστατεύοντας και ενισχύοντας τη θετική εικόνα της χώρας.
Σύντομα ο ΕΟΤ κλείνει 70 εβδομήντα έτη λειτουργίας με τη σημερινή του μορφή και για αυτό προγραμματίζουμε δράσεις ανάδειξης της συμβολής του ΕΟΤ στον ελληνικό τουρισμό, ορίζοντας το 2020 ως Έτος Ελληνικού Τουρισμού, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού».