«Το επιχειρησιακό πλάνο και οι έλεγχοι στις πύλες εισόδου της χώρας αποδίδουν», δήλωσε χθες ο Υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, στην 1η διαδικτυακή εκδήλωση της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας.
Ως προσκεκλημένος ομιλητής στην πρώτη διαδικτυακή εκδήλωση της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας με θέμα «Υγεία και Ασφάλεια, Τουρισμός και Οικονομία, Covid-19: Επιπτώσεις και Επόμενη Μέρα», ο κ. Θεοχάρης ανέφερε μεταξύ άλλων: «Μετά από το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού παρατηρείται κάποια αύξηση των κρουσμάτων. Αυτό, όμως, αποδεικνύει πως το επιχειρησιακό πλάνο και οι έλεγχοι που πραγματοποιούνται στα σύνορα, στις πύλες εισόδου της χώρας μας, αποδίδουν».
Ο κ. Θεοχάρης αποτύπωσε την τρέχουσα κατάσταση στον κλάδο του τουρισμού ως εξής: «Η τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων θα σημάνει την επιτυχία μας σε ένα πρώτο επίπεδο. Πρέπει να συνδυάσουμε την εμπειρία με την υγειονομική ασφάλεια, χωρίς όμως να μετατρέψουμε την ταξιδιωτική εμπειρία σε μια κλινική διαδικασία, καταστρέφοντάς την. Αυτό προσπαθούμε να κάνουμε στο Υπουργείο Τουρισμού όλο αυτό το διάστημα. Θεωρώ ότι η ελληνική κυβέρνηση έφερε εις πέρας τη δύσκολη αποστολή της ασφαλούς επανεκκίνησης του ελληνικού τουρισμού το καλοκαίρι του 2020. Αυτή μας η επιτυχία αποτελεί προϋπόθεση για να πετύχουμε ακόμα περισσότερα, τόσο στη συνέχεια της φετινής σεζόν, όσο και στις επόμενες. Πρέπει να επιμείνουμε στο επιχειρησιακό σχέδιο, πρέπει επιτρέψουμε τον τουρισμό να επιδείξει την αποτελεσματικότητά του στους πρώτους τουρίστες που ήδη μας επισκέπτονται. Αν κερδίσουμε αυτό το στοίχημα, θα μπορέσουμε να καταφέρουμε πολλά περισσότερα».
Ο κ. Θεοχάρης αναφέρθηκε εν περιλήψει στις έκτακτες πρωτοβουλίες τις οποίες ανέλαβε το Υπουργείο Τουρισμού το τελευταίο διάστημα, προκειμένου να ανακτηθεί κατά τον πιο αποτελεσματικό τρόπο το έδαφος το οποίο χάθηκε στον τουριστικό κλάδο εξαιτίας της πανδημίας. «Υπογράψαμε ένα στρατηγικό μνημόνιο συνεργασίας με την TUΙ», είπε ο κ. Θεοχάρης και εξήγησε ότι με αυτή την κομβικής σημασίας συμφωνία με έναν κολοσσό του παγκόσμιου τουρισμού «θέσαμε στην TUI το φιλόδοξο στόχο να φέρει στην Ελλάδα φέτος τουλάχιστον το 50% όσων τουριστών είχε φέρει την προηγούμενη χρονιά. Κι αυτό θα δώσει το στίγμα για τη συνέχεια».
Σε ό,τι αφορά στις νέες προωθητικές ενέργειες για τον Ελληνικό Τουρισμό, ο Υπουργός Τουρισμού τόνισε ότι «ήδη ξεκινήσαμε δύο καμπάνιες για την επόμενη μέρα: Η πρώτη, το «Endless Greek Summer», σε συνεργασία με τη Marketing Greece, έχει συναισθηματικό χαρακτήρα. Ακολούθησε την παγκοσμίως πρωτοποριακή καμπάνια «Greece From Home» την οποίαν προωθήσαμε στη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης. Η δεύτερη, το «Destination Greece Health First», είναι μια περισσότερο ενημερωτική καμπάνια για την ασφάλεια της χώρας μας. Ήδη ξεδιπλώνουμε τις πρώτες συνεργασίες συνδιαφήμισης, προκειμένου να στηρίξουμε τη συνδεσιμότητα της Ελλάδας».
Κλείνοντας την παρέμβασή του, ο Υπουργός Τουρισμού υπογράμμισε ότι «ο επόμενος στόχος μας είναι η επέκταση της τουριστικής σεζόν και, γιατί όχι, το άμεσο ξεκίνημα της επόμενης. Τότε θα έχουμε σύμμαχο τη ζήτηση. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να φέρουμε και τον τελευταίο τουρίστα που σκέφτεται και θέλει να επισκεφθεί τη χώρα μας».