Τις επόμενες κινήσεις τους προετοιμάζουν τόσο ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) όσο και η Marketing Greece σε ό,τι αφορά την προβολή του τουριστικού προϊόντος της χώρας.
Στον ΕΟΤ είναι σε εξέλιξη η προετοιμασία για τη βασική εκστρατεία που θα αφορά στο επόμενο καλοκαίρι και η οποία αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιανουάριο και να ολοκληρωθεί στο τέλος Ιουνίου του 2021. Σύμφωνα με πληροφορίες, το κόστος της εκστρατείας προβολής του τουρισμού θα ανέλθει σε περίπου εννέα εκατομμύρια ευρώ και θα υλοποιηθεί σε ποσοστό 80% ψηφιακά, με έμφαση σε YouTube, Google, Bloomberg, National Geographic, Expedia κ.ά.
Ακόμα δεν έχουν ληφθεί οριστικές αποφάσεις για τις χώρες στις οποίες θα στοχεύσει η βασική εκστρατεία για το καλοκαίρι του 2021. Σύμφωνα με το επικρατέστερο σενάριο αναμένεται να επαναληφθεί ό,τι συνέβη και φέτος με τις χώρες της Ευρώπης και το Ισραήλ να αποτελούν τους βασικούς στόχους.
Το τελευταίο έτος ο ΕΟΤ έχει αποφασίσει να δώσει έμφαση στο ψηφιακό κομμάτι σε ό,τι αφορά τις καμπάνιες προβολής. Ως εκ τούτου, οι εκστρατείες του οργανισμού υλοποιούνται σε ποσοστό 80% ψηφιακά έναντι 50% που ήταν το σύνηθες τα τελευταία χρόνια.
Επιπλέον, στις δυνατότητες που προσφέρει η Ελλάδα σε ό,τι αφορά τις υπαίθριες δραστηριότητες (outdoor activities), όπως είναι η πεζοπορία, το rafting, η ποδηλασία κλπ, θα επικεντρωθεί η Marketing Greece τους επόμενους μήνες. Πρόκειται για τάση που υπάρχει ήδη στον τουρισμό με μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης στην Ελλάδα και με δραστηριότητες, οι οποίες δεν ευνοούν τη διασπορά του κορονοϊού.