Eνα τρίτο ξενοδοχείο Casa Cook, μετά από τα δύο υφιστάμενα σε Ρόδο και Κω, προσθήκη νέων προορισμών ανά την Ελλάδα και επαφές για την απόκτηση νέων ξενοδοχείων.
Αυτό περιλαμβάνει το «μενού» της Thomas Cook το καλοκαίρι του 2018 για την Ελλάδα, την οποία οι επιτελείς της την χαρακτηρίζουν ως μία από τις πλέον υποσχόμενες στη Μεσόγειο στο κομμάτι της τουριστικής ανάπτυξης για το 2018. «Η Ελλάδα ήταν o προορισμός στη Μεσόγειο που ξεχώρισε φέτος το καλοκαίρι. Οι κρατήσεις από πελάτες της Thomas Cook για ελληνικούς προορισμούς παρουσίασε άνοδο το καλοκαίρι του 2017 σε ποσοστό 24% σε σύγκριση με το καλοκαίρι του 2016», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Martin Ratchford, από το οικονομικό επιτελείο του ομίλου με αφορμή το Mediteranean Resort & Hotel Real Estate Forum που πραγματοποιείται το διάστημα από τις 16 έως τις 18 Οκτωβρίου στην Ισπανία. Ο ίδιος δηλώνει ενθουσιασμένος «με αυτό που μπορεί να προσφέρει η Ελλάδα» και βλέπει βελτίωση ως προς το νομικό πλαίσιο και το κομμάτι της χρηματοδότησης- τραπεζών, γεγονός το οποίο επιτρέπει στον όμιλο να εξετάσει περισσότερες κινήσεις εξαγορών στη χώρα μας.
Ο όμιλος, ο οποίος ενδυναμώνει την ομάδα του στην Ελλάδα, προτείνει και νέους προορισμούς, εκτός των παραδοσιακών νησιωτικών, για τη σεζόν του 2018 ξεκινώντας νέο πρόγραμμα π.χ. για την ευρύτερη περιοχή της Πιερίας με αεροπορικές συνδέσεις προς τη Θεσσαλονίκη από τη Μεγάλη Βρετανία, ενώ «ποντάρει» και στη Χαλκιδική . «Οι “κλασσικοί” τουριστικοί προορισμοί για την Τhomas Cook, όπως η Ισπανία και η Ελλάδα εξακολουθούν να είναι οι πιο δημοφιλείς μας αγορές για το 2017, ωστόσο εξακολουθούμε να βλέπουμε ενδιαφέρον, ανακαλύπτοντας νέες περιοχές που μπορεί να παρουσιάσουν ζήτηση στις χώρες αυτές. Για το 2018, θα ανοίξουμε δύο νέα ξενοδοχεία στην Costa de la Luz για πρώτη φορά, ενώ ήδη από φέτος ”ανοίξαμε” την αγορά της Χαλκιδικής, με μία νέα αεροπορική σύνδεση». Παράλληλα, ο όμιλος επενδύει στη χώρα μας και σε νέα ξενοδοχεία σε δημοφιλή νησιά και νέους προορισμούς- με έμφαση στη Βόρεια Ελλάδα- τόσο για τα παλιότερα ξενοδοχειακά brands όσο και για το νεότερο brand Casa Cook που δεν ανήκει στην κατηγορία των οικογενειακών ξενοδοχείων, απευθύνεται σε ενήλικες κι έχει λανσάρει ένα πιο “μποεμ” χαρακτήρα: Ετσι, μετά τα δύο ολοκαίνουρια Casa Cook σε Ρόδο και Κώ- το τελευταίο άνοιξε μόλις τον περασμένο Ιούλιο- το επόμενο, τρίτο εγχείρημα για το brand του ομίλου που απευθύνεται σε όσους αναζητούν φαίνεται ότι θα ακολουθήσει στην Κρήτη, έναν από τους πλέον “σίγουρους” ελληνικούς προορισμούς.
Οι δηλώσεις από πλευράς της Thomas Cook, από τους πλέον ισχυρούς ”παίκτες” στον ευρωπαϊκό τουρισμό, έρχονται σε πλήρη αντιστοιχία με τις ανακοινώσεις από πλευράς του ομίλου TUI, οι επιτελείς του οποίου εξήραν προ ημερών τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού, ανακοινώνοντας μάλιστα την πρόθεσή τους για επενδύσεις σε τουλάχιστον 10 ξενοδοχειακές μονάδες υπό τη βασική προϋπόθεση- πάντα- της σταθερότητας.
Με ιστορία από το 1841, ο Thomas Cook Group plc είναι ένας από τους πλέον ισχυρούς παίκτες παγκοσμίως σε ταξίδια αναψυχής με ετήσιες πωλήσεις ύψους 9,6 δισ. ευρώ και περί τους 23 χιλ. εργαζόμενους, ενώ λειτουργεί σε 15 χώρες-αγορές. Αποτελεί έναν εκ των δύο top σε έσοδα στην κατηγορία του ταξιδιωτικούς οργανισμούς στην Ευρώπη (ο έτερος είναι η TUI), με τον οποίο έρχονται σε επαφή εκατομμύρια εν δυνάμει «ταξιδιώτες» κατά τη διάρκεια του κύκλου ταξιδιού, μέσω διαφόρων καναλιών. Το site του Thomas Cook επισκέπτονται σε μηνιαία βάση 12 εκατ. μοναδικοί επισκέπτες, το δίκτυο συνεργατών του περιλαμβάνει 12.000 ταξιδιωτικούς πράκτορες , στη βάση δεδομένων του διαθέτει 15 εκατ. προφίλ πελατών, ενώ 23 εκατ. ταξιδιώτες κάνουν τις διακοπές τους σε διάφορα θέρετρα σε όλον τον κόσμο, έχοντας χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες του Thomas Cook.
Πηγή: newmoney.gr