Με απόφαση του γενικού γραμματέα του ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη αποφασίστηκε μία σειρά διαφημιστικών ενεργειών στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης τουρισμού WTM 2019 η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Λονδίνο.
Ειδικότερα ο ΕΟΤ αποφάσισε την προνομιακή συνεργασία για την προώθηση και προβολή του Οργανισμού στην WTM 2019, τόσο με τη χορηγία του στις επίσημες τσάντες της Έκθεσης (30.000 στο σύνολο – στη μία πλευρά της τσάντας θα εμφανίζεται το TTG Media και στην άλλη η διαφήμιση του ΕΟΤ όσο και με διευρυμένη προβολή στα Μέσα του TTG. H διαφήμιση στις τσάντες θα περιλαμβάνει μία εμβληματική φωτογραφία της χώρας και όχι μόνον το λογότυπο του Οργανισμού. Η προβολή θα είναι μεγάλη, καθώς η πλειονότητα των επισκεπτών χρησιμοποιεί αυτήν την τσάντα για συλλογή φυλλαδίων ταξιδιωτικών προορισμών κατά τη διάρκεια της Έκθεσης.
Ταυτόχρονα, το προσωπικό που θα διανέμει το περιοδικό TTG Dailies τις τρεις ημέρες της έκθεσης, θα φορά μπλουζάκια που θα φέρουν το λογότυπο του ΕΟΤ (co-branded).
Σημειώνεται, στο σημείο αυτό, ότι οι εν λόγω τσάντες θα είναι ανακυκλώσιμες, από βιοδιασπώμενο υλικό, ώστε να είναι φιλικές προς το περιβάλλον και να υποστηρίζουν τη βιωσιμότητα της τουριστικής ανάπτυξης.
Παράλληλα θα γίνει διαγωνισμός ο οποίος θα προβληθεί στην ιστοσελίδα του περιοδικού, μέσω του οποίου βρετανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν προσκλήσεις συμμετοχής σε εκδήλωση στο περίπτερο του ΕΟΤ προκειμένου να γνωρίσουν τις λιγότερο γνωστές πτυχές της Ελλάδας και να κερδίσουν διάφορα δώρα. Επιπλέον, έχει αποφασισθεί χορηγία στο κέντρο τύπου αλλά και ανάρτηση 6 ελληνικών σημαιών στη δυτική είσοδο του εκθεσιακού κέντρου Excel.