ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Καμπάνια «Heraklion: Where Crete begins» με στόχο την καθιέρωση του Ηρακλείου ως city break προορισμού

«Where Crete begins»: Η καθιέρωση του Ηρακλείου της Κρήτης ως city break προορισμού είναι ο απώτερος στόχος – σκοπός της στρατηγικής τουριστικού μάρκετινγκ που υλοποιεί ο δήμος Ηρακλείου. Από τη δημοτική αρχή, ξεκίνησε η διανομή του σχετικού επικοινωνιακού υλικού προς τους επαγγελματίες του τουρισμού.

Έμφαση δίνεται στους ανθρώπους και τις εμπειρίες, καθώς και στις σύγχρονες πτυχές που προσφέρει ο τόπος στους (εν δυνάμει) επισκέπτες του, καθιστώντας τον στις συνειδήσεις τους ως μία πόλη «απολαυστική». Η σύγχρονη καινοτόμα Ταυτότητα Προορισμού (Heraklion Destination Branding) είναι το βασικό «εργαλείο» ανάπτυξης στην επικοινωνιακή καμπάνια που «τρέχει» η δημοτική αρχή.

Το επικοινωνιακό αυτό υλικό, αποτελείται:

• Από δύο πολυσέλιδα έντυπα, το ένα αφορά τον προορισμό Ηράκλειο και μας ξεναγεί στον αστικό χώρο και την ενδοχώρα σε έξι γλώσσες. Το δεύτερο μας ξεναγεί στο σημαντικότερο τοπόσημο του Ηρακλείου, μετά την Κνωσό, τα Ενετικά τείχη

• Τρίπτυχα φυλλάδια, ένα εισαγωγικό για τον προορισμό και ένα με βάση το πρόγραμμα των δωρεάν ξεναγήσεων που γίνονται από το Info Point

• Το χάρτη του ιστορικού κέντρου με διαδρομές περιήγησης

• Συνοδευτικό υλικό που αφορά σε βίντεο προβολής της πόλης «Discover the other part of yourself», σε σκηνοθεσία Θοδωρή Παπαδουλάκη φιλοξενείται σε USB και έχει αρχίσει ήδη να διαμοιράζεται σε ξενοδοχεία της πόλης και σε τουριστικούς πράκτορες.

Το επικοινωνιακό υλικό διατίθεται και σε ηλεκτρονική μορφή στην ιστοσελίδα τουρισμού του Ηρακλείου: https://www.visitheraklion.eu/

Σχολιάστε