Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ετήσια συνάντηση των βασικών συνεργατών – πωλητών του Γερμανού Tour Operator ALLTOURS από 3 έως 10 Μαίου 2017 στο ξενοδοχείο Aldemar Knossos Royal στη Χερσόνησο Ηρακλείου, με τη συμμετοχή 300 περίπου κορυφαίων τουριστικών πρακτόρων της Γερμανίας, που πωλούν πακέτα διακοπών προς τη χώρα μας.
Στη διοργάνωση που πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη του Ε.Ο.Τ, συμμετείχαν ο Γενικός Γραμματέας του Ε.Ο.Τ. Δημήτρης Τρυφωνόπουλος, ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης, ο Εντεταλμένος σύμβουλος τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης Μιχάλης Βαμιεδάκης, ο Δήμαρχος Χερσονήσου Γιάννης Μαστοράκης, ο Αντιδήμαρχος Χερσονήσου Ευθύμης Μουντράκης, ο Εκτελεστικός Γραμματέας της Περιφέρειας Νικόλαος Ραπτάκης, ο Διευθυντής του ΕΟΤ Κρήτης Άρης Στρατάκης κ.ά. και από πλευράς Alltours o Διευθύνων Σύμβουλος Markus Daldrup και ο Γενικός διευθυντής Nils Jenssen .
O Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Τρυφωνόπουλος ανέπτυξε εκτενώς, την υλοποίηση της πολιτικής για την προώθηση και προβολή της Ελλάδας ως προορισμού 365 ημέρες το χρόνο με 35 εκατ επισκέπτες το χρόνο έως το 2020. Παράλληλα, αναφέρθηκε στην σημαντική συμβολή της Alltours στο ρεύμα Γερμανών τουριστών προς την Ελλάδα.
Ειδικότερα για τους Γερμανική τουριστική αγορά υπογράμμισε ότι ακολουθεί μία διαρκώς αυξητική τάση, καθώς οι περίπου 2,5 εκατ. Γερμανοί επισκέπτες το 2014, αυξήθηκαν σε 2,81 εκατ. το 2015 (+12,5% ) και σε περίπου 3,2 εκατ. το 2016 ( +14%),γεγονός που αποδεικνύει ότι οι Γερμανοί τουρίστες φεύγουν ικανοποιημένοι από τη χώρα μας με συνέπεια είτε να επανέρχονται είτε να τη διαφημίζουν στον περίγυρο τους.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλός της Deltanet Travel, εκπρόσωπος της Alltours στην Κρήτη δήλωσε : «Η διοργάνωση της συγκεκριμένης κορυφαίας εκδήλωσης στο νησί μας, ήταν μία ψήφος εμπιστοσύνης που αποδεικνύει έμπρακτα την ενεργή υποστήριξη της Alltours στους ελληνικούς προορισμούς. Με μια σταθερή αύξηση της τάξεως του 47% περίπου τα τελευταία 3 χρόνια η Alltours έχει καθιερωθεί σε έναν από τους κορυφαίους παίκτες για την ελληνική αγορά διακινώντας πάνω από 200.000 επιβάτες και επεκτείνοντας το πρόγραμμά τους, έχουν προσθέσει 35 νέα ξενοδοχεία.
Η παρουσία των κορυφαίων πρακτόρων στην Κρήτη θα έχει σίγουρα πολλαπλασιαστικό αποτέλεσμα, καθώς παράλληλα με τις παραγωγικές παρουσιάσεις και σεμινάρια που πραγματοποιήθηκαν απόλαυσαν και τη μοναδική κρητική φιλοξενία, γεγονός που τους προσφέρει έναν επιπλέον λόγο ώστε να προωθήσουν τις πωλήσεις στο νησί μας.»