Δυναμικό το ξεκίνημα της τουριστικής περιόδου
Δυναμικό είναι το ξεκίνημα της νέας σεζόν σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει η Διεύθυνση Τουρισμού του Δήμου της Ρόδου η οποία καλεί όλους να βρίσκονται σε εγρήγορση ώστε να παραμείνει η Ρόδος ψηλά στις προτιμήσεις των επισκεπτών της.
Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου που παραχώρησε χθες η Αντιδήμαρχος Τουρισμού κα Μαρίζα Χατζηλαζάρου, πλαισιωμένη από στελέχη της Διεύθυνσης, ρωτήθηκε σχετικά με τα μηνύματα που έρχονται στους ίδιους για το ξεκίνημα της νέας τουριστικής περιόδου.
Όπως είπε, λοιπόν, καταρχήν, την περασμένη Κυριακή 26 Μαρτίου είχαμε την «επίσημη πρώτη» της σεζόν αφού υποδεχθήκαμε την πρώτη πτήση τσάρτερ από Αγγλία.
Στο σημείο αυτό, πάντως, θέλησε να ενημερώσει ότι από αρχές Μαρτίου ήδη έχουμε κάποιες πτήσεις τσάρτερ, και συγκεκριμένα δύο εβδομαδιαίως από το Ισραήλ και μάλιστα το Σάββατο συνέπεσε να είναι και μία από τις πτήσεις αυτές λίγο πιο πριν από την άφιξη της πτήσης της Rynair η οποία ήρθε απευθείας από το Birmingham με 125 επιβάτες.
Και είπε, στη συνέχεια: «Με βάση τα δεδομένα που έχουμε από το αεροδρόμιο, η σεζόν πάει πολύ καλά, έχουμε πολλές επιπλέον πτήσεις φέτος, από διαφορετικούς προορισμούς, που είναι κάτι πολύ σημαντικό για το νησί μας και μάλιστα στο ξεκίνημα της σεζόν».
Χαρακτηριστικό είναι αυτό που είπε η Αντιδήμαρχος, ότι δηλαδή μόλις την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου θα έχουμε 44 πτήσεις τσάρτερ από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες και την πρώτη εβδομάδα, με αποκορύφωμα τις 8 Απριλίου, θα έχουμε το μέγιστο των αφίξεων, αφού θα προσγειωθούν στο αεροδρόμιο της Ρόδου παράλληλα 19 πτήσεις.
Η κα Χατζηλαζάρου, δεν παρέλειψε να σχολιάσει ότι αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό για τη σεζόν, μια και ξεκίνησε αρκετά δυναμικά αφού και οι προοπτικές αλλά και οι προκρατήσεις που έχουμε τώρα από τις τουριστικές εκθέσεις που έχει συμμετάσχει η Ρόδος, είναι πολύ θετικές για τη φετινή τουριστική περίοδο. Και δήλωσε: «Νομίζω ότι πρέπει να είμαστε όλοι σε εγρήγορση και οι επισκέπτες μας να απολαύσουν και να έχουν τη δυνατότητα να γευτούν εμπειρίες μοναδικές έτσι ώστε να επαναλάβουν το εγχείρημά τους και να βάλουν τη Ρόδο σε ένα πιο συχνό προγραμματισμό μέσα στις καλοκαιρινές τους διακοπές».
Επίσης, βλέποντας την κινητικότητα που υπάρχει από τις αγορές, είτε του Ισραήλ είτε κάποιων αγορών που μπορούν εν δυνάμει να στηρίξουν την τουριστική περίοδο και τους μήνες μη αιχμής, στόχος θα είναι, μέσα στη χρονιά, να γίνει μία στοχευμένη καμπάνια προβάλλοντας και τη δυνατότητα της Ρόδου ως προορισμού city break, δηλαδή για τριήμερα-τετραήμερα ταξίδια τα οποία θα εστιάσουν είτε σε εσωτερικό τουρισμό είτε και σε τουρισμό όπως από το Ισραήλ που θα μπορέσουν να συνδυάσουν τη διασκέδαση με τις φυσικές ομορφιές του νησιού αλλά και τη γαστρονομία, το καζίνο και άλλες δραστηριότητες που ξέρουμε ότι τους ενδιαφέρουν και αναζητούν σε κάθε προγραμματισμό που κάνουν για εκδρομές εκτός της χώρας τους.
Για τις κρουαζιέρες
Η κα Χατζηλαζάρου, αναφέρθηκε και στη δουλειά που γίνεται αυτή την περίοδο η οποία είναι σημαντική αφού πρόκειται για την προετοιμασία και όλος αυτός ο αγώνας που γίνεται προκειμένου να δώσουμε το «παρόν» σε διάφορες εκθέσεις και ουσιαστικά να προτρέψουμε τους εν δυνάμει επισκέπτες μας να επισκεφθούν τη Ρόδο και να τους ενημερώσουμε για τις δυνατότητες που έχουν και τις εμπειρίες που μπορούν ν’ απολαύσουν στο νησί μας.
Όσο αφορά την κρουαζιέρα, αναφέρθηκε στην πρόσφατη επίσκεψή τους στο κρουαζιερόπλοιο «Nefeli» της Εταιρίας Celestyal που τους φιλοξένησε, περιηγήθηκαν στους χώρους του πλοίου και, αυτή τη στιγμή, η Celestyal κάνει μία προσπάθεια να δημιουργήσει κυκλικές διαδρομές με διάφορα νησιά, βάζοντας και τη Ρόδο στον προγραμματισμό, με τριήμερα και τετραήμερα, ξεκινώντας από τον Πειραιά αλλά και από άλλους προορισμούς είτε αυτή είναι η Ρόδος είτε η Κρήτη, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα και στους Έλληνες αλλά και ανθρώπους που θέλουν και δεν έχουμε ακόμα επισκεφθεί μέρη της Ελλάδας, με ένα πακέτο το οποίο είναι αρκετά προσιτό να πάνε στα αγαπημένα τους νησιά που κάθε φορά ανανεώνονται και μπαίνουν και νέοι προορισμοί.
Στο πρόγραμμά τους, πέρα από τη Ρόδο, έχουν εντάξει την Κρήτη, τη Σαντορίνη, τη Μύκονο, την Πάτμο, τη Σύμη, αλλά κάθε χρόνο μπαίνουν και νέα νησιά «θέλοντας να δώσουμε μία δυναμική και να δημιουργηθούν κάποιες ομάδες νησιών οι οποίες θ’ αναδειχθούν μέσα απ’ αυτές τις κυκλικές θεματικές διαδρομές κρουαζιέρας», όπως είπε..
Επίσης, επισκέφθηκαν και το κρουαζιερόπλοιο Vikings το οποίο είναι νεότευκτο και είναι η πρώτη φορά που προσεγγίζει το λιμάνι της Ρόδου και το οποίο παρέχει αρκετά υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Η Αντιδήμαρχος, μάλιστα, θεωρεί ότι κερδήθηκε το στοίχημα και θα έχουμε και σε άλλες προσεγγίσεις στο νησί μας, όπως και το αδελφό κρουαζιερόπλοιο, το Star Vikings, το οποίο έχει προγραμματίσει πάνω από δέκα προσεγγίσεις στη Ρόδο.
Η προϊσταμένη της Διεύθυνσης, κα Βεατρίκη Σέρβου θέλησε να πει: «Η Διεύθυνση Τουρισμού του Δήμου λειτουργεί έξι χρόνια.
Σ’ αυτά τα έξι χρόνια, έχουμε προσπαθήσει με πολύ λίγα μέσα να κάνουμε πράγματα για να βοηθήσουμε και εμείς από τη δική μας την πλευρά, προς την κατεύθυνση της προώθησης και προβολής του νησιού μας».
Σ’ αυτό, λοιπόν, το σημείο ευχαρίστησε όλα τα στελέχη της Διεύθυνσης διότι, όπως είπε, πλέον διαθέτουν πολύ σημαντικό κομμάτι του προσωπικού τους χρόνου για να φέρουν εις πέρας όλα όσα έχουν αναλάβει να κάνουν.
Και συγκεκριμένα:
Τον προϊστάμενο του Τμήματος Προώθησης, προβολής και πληροφόρησης, κ. Κώστα Χατζίκο, την προϊσταμένη του Τμήματος Στρατηγικού Σχεδιασμού και ανάπτυξης τουρισμού, κα Ειρήνη Χατζηνικολάου καθώς και τα στελέχη της Διεύθυνσης Δέσποινα Αντωναράκη, Αναστασία Σαββιού, Σέβα Τσίμπλη, Βλάσση Φακιόλη, Χάρη Γεωργούλη και την κα Χαρούλα Λαδοπούλου η οποία έχει αναλάβει το κομμάτι της ενημέρωσης.
Πηγή : εφημερίδα Η ΡΟΔΙΑΚΗ / rodiaki.gr