Αλλαγές στις κατηγορίες σπιτιών, σε προϊόντα διαμονής και στην προστασία των ταξιδιών εισάγει η πλατφόρμα βραχυπρόθεσμης ενοικίασης σπιτιών Airbnb.
Πρόκειται για τις μεγαλύτερες αλλαγές που υφίσταται η πλατφόρμα την τελευταία δεκαετία, οι οποίες είναι οι ακόλουθες…
Airbnb Categories | Νέος τρόπος αναζήτησης που διευκολύνει την ανακάλυψη εκατομμυρίων σπιτιών που οι ταξιδιώτες δεν γνώριζαν για την ύπαρξή τους
Split Stays | Ένα καινοτόμο εργαλείο που προσφέρει περισσότερες επιλογές για διαμονές μεγαλύτερης διάρκειας με το διαχωρισμό του ταξιδιού σε δύο διαφορετικά σπίτια.
AirCover για τους επισκέπτες | Δωρεάν αναβαθμισμένη προστασία στα ταξίδια που προσφέρεται σε κάθε διαμονή.
Οι σύγχρονοι ταξιδιώτες είναι πιο ευέλικτοι σχετικά με το που ζουν και εργάζονται, επομένως σχεδιάσαμε έναν νέο τρόπο αναζήτησης στις κατηγορίες της Airbnb, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της πλατφόρμας, Brian Chesky.
Ο κ. Chesky πρόσθεσε ότι επειδή οι ταξιδιώτες κάνουν ταξίδια μεγαλύτερης διάρκειας, δημιουργήθηκε το Split Stays ώστε να τους προσφέρονται περισσότερες επιλογές διαμονής σε διαφορετικά σπίτια, ενώ το AirCover δίνει τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση γνωρίζοντας ότι η Airbnb τους προστατεύει.
Όσον αφορά τις αναζητήσεις, η Airbnb διευκολύνει την εξερεύνηση εκατομμυρίων μοναδικών σπιτιών μέσα από 56 κατηγορίες που ταξινομούν τα σπίτια σύμφωνα με το στυλ τους, την τοποθεσία ή την εγγύτητα σε μια ταξιδιωτική δραστηριότητα.
Κατά την αναζήτηση ενός προορισμού, τα αποτελέσματα οργανώνονται επίσης σε κατηγορίες που σχετίζονται με τον προορισμό. Καθώς οι ταξιδιώτες πλοηγούνται στις διαφορετικές κατηγορίες, ο χάρτης κάνει «zoom» με έξυπνο τρόπο ώστε να τους παρουσιάζει την τοποθεσία των σπιτιών.
Για τη δημιουργία των κατηγοριών, η Airbnb αξιολόγησε εκατομμύρια σπίτια χρησιμοποιώντας μηχανική εκμάθηση για να αναλύσει τίτλους, γραπτές περιγραφές, λεζάντες φωτογραφιών, δεδομένα δόμησης από τους ιδιοκτήτες και κριτικές από τους επισκέπτες. Τα μέλη της ομάδας της Airbnb που ανέλαβε την κατηγοριοποίηση εξετάζουν τις καταχωρήσεις σπιτιών και επιλέγουν φωτογραφίες — οπότε αν μια καταχώριση ανήκει στην κατηγορία Amazing Pools, η πρώτη φωτογραφία εμφανίζει μια πισίνα. Στη συνέχεια, κάθε κατηγορία περνάει από τελικό έλεγχο για να διασφαλιστεί η συνέπεια και η ποιότητα της φωτογραφίας.
Οι 56 κατηγορίες της Airbnb περιλαμβάνουν περισσότερα από 4 εκατομμύρια μοναδικά σπίτια σε όλο τον κόσμο. Οι κατηγορίες οργανώνουν τα σπίτια ανάλογα με το τι τα κάνει μοναδικά, κάτι που βοηθά τους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν μέρη που διαφορετικά δεν θα εντόπιζαν. Αυτό μπορεί να συμβάλλει στην ανακούφιση του υπερτουρισμού, σύμφωνα με την πλατφόρμα.
Η πλατφόρμα διαπίστωσε ότι το τελευταίο τρίμηνο, σχεδόν οι μισές διανυκτερεύσεις στην Airbnb αφορούσαν ταξίδια μιας εβδομάδας ή περισσότερο. Έτσι δημιούργησε το Split Stays ως ένα καινοτόμο εργαλείο που κατανέμει το ταξίδι σε δύο σπίτια. Με το Split Stays, οι ταξιδιώτες θα μπορούν να επιλέγουν ανάμεσα σε περίπου 40% περισσότερες καταχωρίσεις όταν κάνουν αναζήτηση για διαμονή μεγαλύτερης διάρκειας.
Κατά την αναζήτηση ενός συγκεκριμένου προορισμού, τα Split Stays εμφανίζονται αυτόματα στα αποτελέσματα, σε 14 κατηγορίες.
Τέλος, με το AirCover, οι ταξιδιώτες προστατεύονται μέσα από 4 δικλείδες:
Εγγύηση προστασίας κρατήσεων | Στην απίθανη περίπτωση που ένας οικοδεσπότης χρειαστεί να ακυρώσει την κράτηση εντός 30 ημερών από το check-in, η Airbnb θα βρει παρόμοιο ή καλύτερο σπίτι για τον ταξιδιώτη, διαφορετικά θα κάνει επιστροφή χρημάτων.
Εγγύηση check-in | Εάν κάποιος δεν μπορεί να κάνει check-in στο σπίτι και ο οικοδεσπότης δεν μπορεί να επιλύσει το πρόβλημα, η Airbnb θα βρει παρόμοιο ή καλύτερο σπίτι για τη διάρκεια της αρχικής διαμονής ή θα κάνει επιστροφή χρημάτων.
Εγγύηση Get-What-You-Booked | Εάν οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της διαμονής, οι ταξιδιώτες διαπιστώσουν ότι η καταχώριση δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα— για παράδειγμα, το ψυγείο σταματά να λειτουργεί και ο οικοδεσπότης σας δεν μπορεί να το επιδιορθώσει εύκολα ή υπάρχουν λιγότερα υπνοδωμάτια από αυτά που αναφέρονται — οι ταξιδιώτες θα έχουν περιθώριο τριών ημερών να το αναφέρουν και η πλατφόρμα θα βρει παρόμοιο ή καλύτερο σπίτι ή θα κάνει επιστροφή χρημάτων.