Η αύξηση του κόστους των καυσίμων φέρνει και νέα δεδομένα στις τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων, που στο εξής δεν θα είναι όπως τις ξέραμε από συγκεκριμένες εταιρείες.
Τέλος τα φτηνά εισιτήρια από τη Ryanair , η οποία δεν θα προσφέρει πλέον πτήσεις σε χαμηλές τιμές λόγω του αυξανόμενου κόστους των καυσίμων, όπως παραδέχτηκε και το αφεντικό της αεροπορικής εταιρείας.
Ο διευθύνων σύμβουλος Michael O’Leary είπε συγκεκριμένα ότι η εποχή του εισιτηρίου των 10 ευρώ έχει τελειώσει.
Ο μέσος ναύλος της εταιρείας θα αυξηθεί από περίπου 40 ευρώ πέρυσι σε περίπου 50 ευρώ τα επόμενα πέντε χρόνια, όπως δήλωσε στο BBC ο Michael O’Leary, ο οποίος πάντως είναι αισιόδοξος ότι “οι άνθρωποι θα συνεχίσουν να πετούν συχνά, παρά το αυξανόμενο κόστος ζωής”.
“Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι στο χαμηλότερο άκρο της αγοράς, ναύλους του ενός ευρώ, των 0,99 ευρώ, ακόμη και των 9,99 ευρώ, νομίζω ότι δεν θα δείτε για τα επόμενα χρόνια”.
Παρά το γεγονός ότι η αύξηση του κόστους των καυσίμων που αυξάνει τους αεροπορικούς ναύλους, αυξάνει επίσης και τους λογαριασμούς της ενέργειας των νοικοκυριών, ο επικεφαλής της Ryanair αναμένει από τους πελάτες να αναζητήσουν επιλογές χαμηλότερου κόστους αντί να περιορίσουν τις πτήσεις.
Όπως αναφέρει το BBC, καθώς τα αεροπορικά εισιτήρια έγιναν φθηνότερα τις τελευταίες δεκαετίες, ο αριθμός των πτήσεων που πραγματοποιήθηκαν αυξήθηκε, με περισσότερους ανθρώπους να κάνουν μικρά διαλείμματα στο εξωτερικό, εκτός από τις ετήσιες διακοπές τους. Αεροπορικές εταιρείες όπως η Ryanair, η Easyjet, η Vueling και η Wizz Air έχουν ανταγωνιστεί για να προσφέρουν χαμηλού κόστους υπηρεσίες χωρίς περιθώρια.
Οι εμπορικές πτήσεις αντιπροσωπεύουν τώρα περίπου το 2,4% των παγκόσμιων εκπομπών CO2 και ο κλάδος αντιμετωπίζει πιέσεις να μειώσει τον αντίκτυπό του στο περιβάλλον.
Ο ίδιος ο O’Leary πάντως υποστήριξε ότι η Ryanair επενδύει σε αεροσκάφη με μεγαλύτερη απόδοση καυσίμου και πως μεγαλύτερες μειώσεις στη χρήση ορυκτών καυσίμων θα προκύψουν από τη μετάβαση από τη βενζίνη και το ντίζελ στα ηλεκτρικά οδικά οχήματα.