ΕΡΕΥΝΕΣ - ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Google: Δημοφιλέστερη αναζήτηση «πού μπορώ να ταξιδέψω τώρα»

Οι τάσεις του “search” στη Google δείχνουν ότι ο κόσμος δεν έχει σταματήσει να σκέφτεται, να προετοιμάζει και να οργανώνει ταξίδια, αφού η δημοφιλέστερη αναζήτηση μέχρι τώρα είναι το “πού μπορώ να ταξιδέψω τώρα”!

Η κορυφαία μηχανή αναζήτησης δέχτηκε τρεις βασικές ερωτήσεις σε διεθνές επίπεδο αναφορικά με τα ταξίδια τον Ιούνιο. Αυτές ήταν: «πότε μπορούμε να ταξιδέψουμε ξανά;», «πότε θα επαναφέρουν τα διεθνή ταξίδια» και «πότε θα είναι και πάλι ασφαλές να ταξιδέψουμε;». Τον Αύγουστο οι κορυφαίες ερωτήσεις εστιάζουν στο “πότε και πού μπορούμε να ταξιδέψουμε τώρα”.

google αναζήτηση κινητό

Ο Pierric Duthoit, Senior Lead, του Google Global Tourism Acceleration Center, λέει ότι σύμφωνα με έρευνα της Boston Consulting Group, το 31% των συμμετεχόντων σκοπεύουν να κανονίσουν ταξίδι αναψυχής όταν νιώσουν ασφαλείς.about:blank

Να σημειωθεί ότι η Google στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, δημιούργησε το #greecefromhome, ένα νέο πρόγραμμα εκμάθησης ψηφιακών δεξιοτήτων από το σπίτι, το οποίο αποτελεί συνέχεια του Grow Greek Tourism Online.

Το εν λόγω πρόγραμμα βοήθησε ανθρώπους σε άλλες χώρες να μη χάσουν την επαφή τους με τον ελληνικό πολιτισμό, ενώ ενίσχυσε επιχειρηματίες του τουρισμού με ψηφιακές δεξιότητες. Σχετικά με τον τουριστικό κλάδο επισημαίνει ότι πάντα για να κάνει προβλέψεις για τη μελλοντική ζήτηση στηρίζεται στα ιστορικά δεδομένα. Όμως με την κατάσταση που επικρατεί κάτι τέτοιο δεν είναι αρκετό.

Έτσι μοιραζόμαστε πληροφορίες και δεδομένα σχετικά με τις ταχύτατα αναπτυσσόμενες κατηγορίες στο Google Search (με όρους όπως “διακοπές σε νησί” ή “ενοικιάσεις αυτοκινήτων στην περιοχή μου”) τις περιοχές στις οποίες αυξάνεται η χρήση του σε παγκόσμιο επίπεδο και τις ανάλογες ερωτήσεις που καταθέτονται.

Στον ιστότοπο Think with Google, οι πληροφορίες που είναι διαθέσιμες μπορούν να βοηθήσουν τις τουριστικές επιχειρήσεις να εντοπίσουν τις νέες τάσεις των καταναλωτών και τις αλλαγές στις συνήθειές τους.

Αυτό με απλά λόγια σημαίνει ότι όσο ο κόσμος κάνει αναζήτηση στο search της Google για εγχώριο τουρισμό σε ανοιχτούς χώρους, οι ταξιδιωτικές εταιρείες μπορούν να «απαντούν» με προοθητικές ενέργειες και καμπάνιες που αφορούν σε φυσικούς προορισμούς, αναμένοντας μια επερχόμενη αύξηση των κρατήσεων.

Σχολιάστε