To περιοδικό ISLAND αποτελεί το πρώτο έντυπο που απευθύνεται αποκλειστικά στους ξένους επισκέπτες της Κρήτης.
Πρόκειται για το νέο μέλος της CRETA MEDIA GROUP (Τηλεόραση CRETA, Γραφοτεχνική Κρήτης, VIRAL Magazine, Creta24, Creta Media Lab) και προέκυψε μετά τη συνεργασία της πιο σύγχρονης μονάδας γραφικών τεχνών του νησιού, της Γραφοτεχνικής, με τη μεγαλύτερη και πιο καταξιωμένη εταιρία τουριστικών μετακινήσεων της Κρήτης, την UNION.
Το νέο περιοδικό, φεύγει από την φιλοσοφία των τουριστικών οδηγών, αφού μέσα από την πολυτελή έκδοση, αναδεικνύονται θέματα από όλες της γωνιές της πανέμορφης Κρήτης, με μοναδικό γνώμονα την ενημέρωση του ξένου επισκέπτη.
Την πλούσια ύλη του περιοδικού ISLAND, που είναι γραμμένη σε δύο γλώσσες (Αγγλικά, Γερμανικά) έχει επιμεληθεί έμπειρη ομάδα δημοσιογράφων σε συνεργασία με ειδικούς φορείς του Τουρισμού.
Το έντυπο κυκλοφορεί σε 150 χιλιάδες αντίτυπα, αποκλειστικά μέσα στα 82 λεωφορεία της UNION.
“Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την συνεργασία με την Creta Media Group. Η σύμπραξη δυο φορέων που έχουν καταξιωθεί, ο καθένας στον τομέα του, έφερε αυτό το αποτέλεσμα, που αποτελεί διαφήμιση για την Κρήτη. Άλλωστε αυτός ήταν εξαρχής ο στόχος μας: να δημιουργήσουμε ένα προϊόν, που θα τιμά και θα αναδεικνύει το νησί στα μάτια των εκατοντάδων χιλιάδων τουριστών που μπαίνουν στα λεωφορεία μας”, τόνισε η Διευθύνουσα Σύμβουλος της UNION, Μελίνα Χιωτάκη.
Από την πλευρά του ο εκπρόσωπος της Creta Media Group Μανώλης Αλεξάκης σημείωσε: “Δημιουργήσαμε ένα απολύτως εξωστρεφές προϊόν, με σαφείς αναφορές στις ομορφιές της Κρήτης, αλλά με βασικό γνώμονα τον Πολιτισμό του νησιού. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους συνέβαλαν στην έκδοση. Ειδικά όμως θέλω να σταθώ στην UNION, με την οποία εγκαινιάσαμε μια ουσιαστική και γόνιμη συνεργασία”.