ΕΡΕΥΝΕΣ - ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

“Ανεβασμένη” η Θεσσαλονίκη στις προτιμήσεις τουριστών

Η Τουρκία, η Ρουμανία, η Βουλγαρία και η Σερβία & Μαυροβούνιο συμπεριλαμβάνονται στις 10 κύριες αλλοδαπές αγορές, αντιπροσωπεύοντας το 23% των διανυκτερεύσεων αλλοδαπών στα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης.

Εμπιστεύεται τη Θεσσαλονίκη και ανανεώνει το ραντεβού του μαζί της, αποκομίζει θετικότερες εμπειρίες από αυτό που προσδοκά προτού ξεκινήσει το ταξίδι του και μένει ευχαριστημένος από τη διαμονή του στα ξενοδοχεία της πόλης. Αυτό είναι το μέσο προφίλ του Έλληνα ή ξένου τουρίστα που επισκέπτεται τη Θεσσαλονίκη για αναψυχή ή για επαγγελματικούς λόγους.

Τα παραπάνω προκύπτουν από τα αποτελέσματα της έρευνας προφίλ και ικανοποίησης τουριστών, καθώς και της απόδοσης ξενοδοχείων για το έτος 2016 που διενήργησε για έκτη συνεχή χρονιά η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με την εταιρεία “GBR Consulting”.

Η παρουσίαση της έρευνας πραγματοποιήθηκε από τον Πρόεδρο του Δ.Σ. της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης κ. Αριστοτέλη Θωμόπουλο και τον Managing Consultant της GBR κ. Stefan Merkenhof, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο ”Holiday Inn Thessaloniki”.

Στην εισαγωγή του ο Πρόεδρος της ΕΞΘ στάθηκε ιδιαίτερα στο γεγονός ότι σχεδόν όλοι οι επισκέπτες της πόλης (96%) επιθυμούν να ξανάρθουν στη Θεσσαλονίκη και το χαρακτήρισε ως «υπόβαθρο αισιοδοξίας» για περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη στην περιοχή. Τόνισε ότι οι προσπάθειες της ΕΞΘ αποδίδουν, παρά τις αντίξοες συνθήκες και σημείωσε ότι αυτές θα συνεχιστούν εντατικά προκειμένου να εδραιωθεί ο προορισμός στις διεθνείς αγορές.

Επιπλέον, το 97% των επισκεπτών συνολικά (αναψυχή, δουλειά ή συνέδριο) απάντησε ότι θα προτείνει τη Θεσσαλονίκη στο περιβάλλον του και σε άλλους, γεγονός που σημαίνει ότι ο προορισμός ξεχωρίζει για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του. Ωστόσο, υπάρχουνε πτυχές του προορισμού (π.χ. καθαριότητα, ηχορύπανση, θέματα ασφάλειας, μετακινήσεις με μέσα μαζικής μεταφοράς, πλατείες και πεζοδρόμια) που χρήζουν περαιτέρω βελτίωσης.

Σχολιάστε