Αυτή είναι η καινοτόμα ψηφιακή πλατφόρμα Plazz που φέρνει πιο κοντά στις ελληνικές πλαζ τους λουόμενους με ένα κλικ.
Η πλατφόρμα, η οποία τα τελευταία τρία χρόνια έχει συμβάλλει στην ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας, ενισχύει σημαντικά το δίκτυο συνεργαζόμενων οργανωμένων παραλιών ξεπερνώντας τις 3.000 ξαπλώστρες/ομπρέλες σε 65 σημεία σε όλη την Ελλάδα, με πρόβλεψη εντός του 2017 να ξεπεράσουν τα 100.
Η συμβολή του Plazz στον εκσυγχρονισμό του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας μέσα από την ψηφιακή τεχνολογία επισφραγίστηκε με τη στρατηγική συνεργασία με τον φορέα Marketing Greece, ενώ επιβεβαιώθηκε και από τρεις διακρίσεις σε θεσμούς Βραβείων Τουρισμού (Tourism Awards 2017) και Startup (Papastratos Startup/Scaleup Awards) για την επιτυχημένη πορεία της ως νεοφυής επιχείρηση.
Δεν είναι τυχαίο, ότι ολοένα και περισσότερες παραλίες προστίθενται στο δίκτυο του Plazz, καθώς η πλατφόρμα τους δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίσουν περισσότερους από 20.000 χρήστες της εφαρμογής, προσφέροντάς τους ξαπλώστρες/ομπρέλες αλλά και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας αποκλειστικά για αυτούς.
Παράλληλα, η πλατφόρμα αποτελεί ένα εύχρηστο δυναμικό εργαλείο μέσα από το οποίο μπορούν να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο τις κρατήσεις, ώστε να οργανώνουν εύκολα και άμεσα τους επισκέπτες που προσέρχονται στην παραλία, καθώς και να έχουν αναλυτική εικόνα στατιστικών στοιχείων επισκεψιμότητας και εσόδων.
Σύμφωνα με τους ιδρυτές του Plazz, κ. Μάνο Πατεράκη και κ. Λευτέρη Φαρμάκα: «Στόχος μας είναι να διευρύνουμε συνεχώς το δίκτυο των συνεργατών μας σε όλη την Ελλάδα καθώς και στην Κύπρο. Επιπλέον, είναι σημαντικό για εμάς να προσφέρουμε ολοένα και περισσότερες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας στους χρήστες της εφαρμογής, επιβεβαιώνοντας την επιλογή τους και επιβραβεύοντας τους για την προτίμηση τους. H Plazz αποτελεί την ιδανική λύση, τόσο για τους Έλληνες όσο και για τους τουρίστες, που θέλουν να χαίρονται ξέγνοιαστα καλοκαιρινές στιγμές απόλυτης χαλάρωσης στην παραλία χωρίς ταλαιπωρία.»
Το Plazz διαρκώς εξερευνά την αγορά και συνάπτει στρατηγικές συνεργασίες με δυναμικά brands για την προσφορά συνδυαστικών υπηρεσιών που αλλάζουν την συνολική εμπειρία της παραλίας, όπως η πρόσφατη συνεργασία με την Uber για μετακινήσεις με έκπτωση σε επιλεγμένες παραλίες της Αττικής, καθώς και με την Skyscanner, η γνωστή εφαρμογή σύγκρισης τιμών αεροπορικών εισιτηρίων. Μέσα στο 2017, το Plazz θα προχωρήσει και με άλλες συνεργασίες που θα αναδείξουν πως η σύμπραξη της ψηφιακής τεχνολογίας με ποιοτικές και διαφοροποιημένες υπηρεσίες σε προσιτή τιμή, μπορεί να ενδυναμώσει σημαντικά το τουριστικό προϊόν της χώρας μας.
Πηγή: newmoney.gr