Τις καλύτερες στρατηγικές στη χρήση κινητών τηλεφώνων τόσο στην εσωτερική λειτουργία όσο και στην εξυπηρέτηση πελατών, οι οποίες μπορούν να βελτιώσουν την επιτυχία ενός ξενοδοχείου το 2018, αναδεικνύει η μεγάλη εταιρία καινοτόμων τεχνολογιών στα κινητά τηλέφωνα για ξενοδοχεία και resort, StayNTouch.
Στην έκθεση «The 10-Point Checklist for Using Mobile Service to Boost your Hotel’s Bottom Line in 2018», διακρίνεται η τάση για καθιέρωση των νέων τεχνολογιών στα μεγαλύτερα ξενοδοχεία και resort του κόσμου.
Επιπλέον, η μετάβαση στη νέα εποχή διευκολύνεται καθώς το κινητό εδώ και χρόνια έχει συνδεθεί με την αύξηση της ικανοποίησης πελατών αλλά και με μεγαλύτερα έσοδα.
Τα κινητά αλλάζουν τις προσδοκίες των ταξιδιωτών
Έρευνες της Google δείχνουν ότι το 72% των ενεργών καταναλωτών επιθυμούν ιστοσελίδες και εμπειρίες φιλικές για κινητά τηλέφωνα. Το 73% των ταξιδιωτών χρησιμοποιούν το κινητό για το τσεκ ιν, το 68% επιθυμούν συμβουλές υποδοχής μέσω κινητού, το 64% θέλουν να χρησιμοποιούν τη συσκευή τους ως κλειδί για να εισέλθουν στο δωμάτιο και το 62% προτιμούν να ειδοποιούν για υπηρεσίες και εξυπηρέτηση της προτίμησής τους μέσω κινητού.
Με τις καινοτόμες τεχνολογίες για κινητά, τα ξενοδοχεία μπορούν να προσφέρουν εμπειρίες που δεν ενθουσιάζουν απλώς αλλά παρακινούν για περισσότερη δραστηριότητα στο ξενοδοχείο.
H λίστα με τα απαραίτητα σημεία στα οποία πρέπει να εστιάσουν τα ξενοδοχεία, εάν θέλουν να ακολουθήσουν τη νέα τάση της τεχνολογίας στα κινητά, είναι η ακόλουθη…
1. Ιστοσελίδα | Η ανανέωση του αλγόριθμου της Google, Mobilegeddon, είναι ένας μόνο λόγος για τον οποίο πολλές επιχειρήσεις σήμερα χρειάζονται μια φιλική προς τα κινητά ιστοσελίδα.
Το περιεχόμενο πρέπει να είναι σχετικό και να προσεγγίζει περισσότερους χρήστες μέσα σε ένα ευρύ φάσμα διασυνδεδεμένων συσκευών (έξυπνα κινητά τηλέφωνα, τάμπλετ και PC).
Η ιστοσελίδα για κινητά επιτρέπει την άμεση σύνδεση με τους επισκέπτες με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά όπως τηλεφώνημα με ένα κλικ και λειτουργίες χαρτών.
Οι εφαρμογές για κινητά διευκολύνουν τις μηχανές κράτησης, τις πληρωμές μέσω κινητού και τα προγράμματα ανταμοιβής σε ένα και μοναδικό κανάλι.
2. Τσεκ ιν/ Τσεκ άουτ | Μια από τις κύριες λειτουργίες του τσεκ ιν και τσεκ αουτ από το κινητό είναι η μείωση του χρόνου αναμονής στην υποδοχή και η βελτίωση των ευκαιριών πώλησης.
Η ταχεία εξυπηρέτηση συνδέεται με υψηλότερα επίπεδο ικανοποίησης πελατών και αυξημένες δαπάνες από αυτούς.
Όταν το τσεκ ιν γίνεται πριν την άφιξη στο ξενοδοχείο, επιβεβαιώνονται οι προσωπικές πληροφορίες και προσφέρονται αναβαθμίσεις δωματίου τελευταίας στιγμής.
Ακόμα, τα ξενοδοχεία πρέπει να δώσουν έμφαση στα εξής σημεία…
3. Αναβαθμίσεις και Add-ons
4. Κλειδιά
5. Υποδοχή
6. Καθαριότητα
7. Παραγγελίες και ικανοποίηση των αιτημάτων των πελατών
8. Μάρκετινγκ
9. Συλλογή Δεδομένων και πρόσβαση
10. Καταγραφή και Αναφορά
Όπως τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Jos Schaap, σε μια εποχή που οι καταναλωτές έχουν περισσότερες επιλογές από ποτέ, μια τεχνολογία που τους δεσμεύει, μεταδίδει τις λειτουργίες και καθοδηγεί την πιστότητα, όπως τα κινητά, μπορεί να προσφέρει στους ξενοδόχους το πολυπόθητο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Ο κ. Schaap εξηγεί ωστόσο ότι η τεχνολογία δε μπορεί να αντικαταστήσει την αναποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών, την έλλειψη καλύτερων πρακτικών ή το κακό μάρκετινγκ.
Οι επισκέπτες έχουν την επιθυμία για ένα ομαλό ταξίδι κατά την αλληλεπίδραση με το ξενοδοχειακό brand και δεν σκέφτονται για κανάλια και συσκευές. Χρειάζεται να προστατευθεί η επιχείρηση εν όψει των νέων προσδοκιών τους και της τεχνολογίας που συνεπάγονται αυτές, τόνισε.