ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι Γερμανοί ευχαριστούν τον Αερολιμενάρχη Ηρακλείου, τους ξενοδόχους και τους πράκτορες της Κρήτης

Του Κώστα Συλιγάρδου

Μηνύματα ευγνωμοσύνης και συγχαρητηρίων καταφθάνουν καθημερινά από την Γερμανία, το υπ. Εξωτερικών και την Πρεσβεία στην Αθηνα, προς το Γερμανικό προξενείο στο Ηράκλειο μετά την επιτυχημένη διαχείριση στην κρίση της κατάρρευσης της Thomas Cook .

Εξίσου θερμά όμως είναι και τα λόγια προς την επιχειρηματική οικογένεια Παπακαλιάτη που εκπροσωπούσε τον Όμιλο στην Κρήτη.

 Το holidaynews.gr φέρνει κατ αποκλειστικότητα  στην δημοσιότητα το  θέμα μετά τα αλλεπάλληλα μηνύματα προς.το Γερμανικό Προξενείο το οποίο  επιβεβαίωσε μετά από αυτό το καλό κλίμα που υπάρχει στην Γερμανία, σχετικά με το πως διαχειρίστηκαν στην Κρήτη την κατάρρευση της Τhomas Cook, η Ένωση Ξενοδοχείων και ο Πρόεδρος της, Ν.Χαλκιαδάκης, ο Αερολιμενάρχης, Γ. Πλιάκας, ο Πρόεδρος των τουριστικών πρακτόρων, Μ.Βλατάκης και η οικογένεια Παπακαλιάτη.

Οι προαναφερόμενοι επέδειξαν έναν υψηλό επαγγελματισμό και δεν άφησαν κανέναν πελάτη δυσαρεστημένο

Μάλιστα  σε ένα από τα  ευχαριστήρια μηνύματα γίνεται λόγος για την σωστή διαχείριση της χρεοκοπίας. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στο mail, οι πελάτες αποφορτίστηκαν από το ενδεχόμενο της επιστροφής τους, το άγχος για την διαμονής τους και αυτό οφείλεται στην κρητική φιλοξενία και στην άψογη οργάνωση και συνεννόηση από τους φορείς που προαναφέραμε και αυτό αποτελεί την επιλογή της Κρήτης για τα επόμενα χρόνια.

Μιλώντας μαζί μας ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων, κ. Χαλκιαδάκης  δήλωσε: “Όταν λειτουργούμε σαν ομάδα μπορούμε να φτάσουμε πολύ υψηλά. Όλοι μαζί λειτουργούμε καλύτερα, παρά μεμονωμένα. Μετά την ισχυρή κατάρρευση του μεγάλου ταξιδιωτικού γραφείου, είναι τιμητικό να υπάρχουν άνθρωποι που εκτίμησαν την φιλοξενία μας. Έχω λάβει και εγώ επιστολές από δικούς μας πελάτες, που αυτές τις κρίσιμες μέρες ευχαριστούν όλους όσους βοήθησαν να μην υπάρξει πανικός και να χαλάσουν τις διακοπές τους. Μέχρι τις 10 Οκτωβρίου θα έχουν γυρίσει όλοι οι πελάτες μας στην χώρα τους. Κάθε αρνητικό συμβάν που συμβαίνει καταφέραμε να το γυρίσουμε θετικά στην Κρήτη. Σίγουρα έχουμε χάσει χρήματα, αλλά το να εκτιμάνε οι πελάτες την σωστή αντιμετώπιση μας κάνει χαρούμενους. Στην υπόλοιπη Ελλάδα από ότι γνωρίζω δεν είχαμε σοβαρά θέματα, στην Τυνησία υπήρχαν διάφορα θέματα, δεν μπορούσαν να γυρίσουν στα σπίτια τους. Ευτυχώς, εμείς διαχειριστήκαμε σωστά την κατάσταση, έτσι ώστε να υπάρχει σωστός επαναπατρισμός.”

Ο Πρόεδρος των Τουριστικών πρακτόρων, κ. Βλατάκης, τόνισε: “Από την πρώτη στιγμή που μαθεύτηκε το δυσάρεστο γεγονός της κατάρρευσης, η αγωνία για την εξασφάλιση της Κρήτης και την ανάδειξη της κρητικής φιλοξενίας, ώστε να μην βγουν ειδήσεις σε όλο τον κόσμο, ότι οι Έλληνες και η Κρήτη έβγαλαν τους πελάτες έξω, όπως για παράδειγμα έκαναν οι Τυνήσιοι και άλλοι. Μίλησα σε δημοσιογράφους όλου του κόσμου, στην Αυστραλία, στον Καναδά, παντού και αυτό που διαβεβαίωνα ήταν να μην ανησυχούν. Οι πελάτες θα συνεχίσουν κανονικά τις διακοπές τους και θα επιστρέψουν με ασφάλεια την προγραμματισμένη ημερομηνία της επιστροφής τους. Ήταν αρκετά δύσκολο να πείσουμε τους θυμωμένους ξενοδόχους, ότι δεν φταίνε σε τίποτα οι πελάτες για την κατάσταση. Τα καταφέραμε και χαιρόμαστε που αναγνωρίζουν και το δείχνουν μέσα από τις ευχαριστήριες επιστολές. Συνεργαστήκαμε άψογα με τα Προξενεία και το ευχάριστο είναι, ότι διάφορες πλατφόρμες αξιολογούν και βλέπουν την διάθεση των πελατών να προτιμήσουν ξανά την Ελλάδα και ιδιαίτερα την Κρήτη. Το 2020 θα είναι μία δύσκολη χρονιά για τον τουρισμό αλλά με αυτά τα θετικά μηνύματα υπάρχει ελπίδα.”

Σχολιάστε