ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Η Celestyal Cruises παρουσιάζει την ανανεωμένη της εταιρική ταυτότητα, αναδεικνύοντας χαρακτηριστικά το ελληνικό πνεύμα της εταιρείας

Η έμπνευση για τη Νέα Εταιρική Ταυτότητα προέρχεται από την ελληνική«Αγάπη για τη Ζωή»Η Celestyal Cruises , η βραβευμένη και αναγνωρισμένη, ως η νούμερο ένα επιλογήκρουαζιέρας στα ελληνικά νησιά και την Ανατολική Μεσόγειο, παρουσίασε τη νέα της εταιρική ταυτότητα σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται, εμπνευσμένη από τοθρυλικό πνεύμα της Ελλάδας και την ελληνική «αγάπη για τη ζωή».

Σύμβουλος της εταιρείας στη διαδικασία ανάπτυξης της νέα εταιρικής ταυτότητας ήταν ο PeterEconomides της Felix BNI, ένας εξειδικευμένος σύμβουλος με εκτενή εμπειρία παγκοσμίως,ο οποίος έχει συνεργαστεί με brands όπως η Apple, η American Express, η Coca-Cola και ηΑρχή Τουριστικού Μάρκετινγκ Σεϋχελλών.

Το νέο λογότυπο αποτελεί μια μοντέρνα αποτύπωση των εντυπωσιακών παραδοσιακώνανεμόμυλων, που χαρακτηρίζουν τα ελληνικά νησιά.

To νέο σλόγκαν – «Ζήσε την εμπειρία,ζήσε το ταξίδι»/ “Experience life, experience the journey” εμπνέεται άμεσα από το διάσημοποίημα του Κ.Π. Καβάφη, «Ιθάκη». Η νέα ταυτότητα, επίσης, βασίζεται σε τρεις ελληνικέςλέξεις – «φιλοξενία», «κέφι» και «φιλότιμο».

Αν τις μεταφράσουμε ελεύθερα, αυτές οιλέξεις ενσωματώνουν την ουσία της ελληνικής φιλοξενίας και το πνεύμα της ευτυχίας, τηςχαράς, του πάθους, της έννοιας του να μοιράζεσαι και της ανακάλυψης, που κάνουν ταταξίδια τόσο ξεχωριστά.

Ο νέος σχεδιασμός της ταυτότητας από την PosiXvity στο Αμστερνταμ, εμφανίζεται μεεπαναπροσδιορισμένα εταιρικά χρώματα που θα κάνουν το ντεμπούτο τους στη νέαναυαρχίδα της Celestyal Cruises, το Celestyal Experience.

Η νέα ταυτότητα θααντικατοπτρίζεται μέσω της ενισχυμένης εμπειρίας των επισκεπτών εν πλω, η οποία θαπεριλαμβάνει κουζίνα εμπνευσμένη από τη Μεσογειακή Διατροφή, ειδικές επιλογές από ταπαγκοσμίως αναγνωρισμένα Ελληνικά κρασιά, ένα νησιωτικό beach club και μια σειρά απόπεριποιήσεις χαλάρωσης και ευεξίας.

«Αυτή είναι μια από τις πιο συναρπαστικές στιγμές στην ιστορία της εταιρείας μας, καθώςκοιτάζουμε το μέλλον με την προσθήκη του Celestyal Experience στο στόλο μας. Αυτή ήταν,επίσης, η τέλεια στιγμή για να επανεξετάσουμε την εταιρική μας ταυτότητα και να τηνεπανασχεδιάσουμε, ώστε να αντικατοπτρίζει τη νέα μας κατεύθυνση και αυτό που οσημερινός ταξιδιώτης αναζητά από την ταξιδιωτική του εμπειρία. Καθώς προσπαθούμε να διευρύνουμε την πελατειακή μας βάση, επιθυμούμε να προσελκύσουμε νεότερες ηλικιακέςομάδες, συμπεριλαμβάνοντας κυρίως τους millennials. Πιστεύουμε ότι η νέα εταιρικήταυτότητα αναδεικνύει τα βασικά γνωρίσματα της πραγματικής έννοιας του να ζεις τη ζωήμέσω των ταξιδιών, κάτι που έχει απήχηση ιδιαίτερα στους νέους, αλλά και σε άλλεςηλικιακές ομάδες του κοινού μας. Είμαστε εξαιρετικά ευχαριστημένοι με το έργο που έκανεο Peter για να ανανεώσει την ταυτότητά μας, ώστε να αντικατοπτρίζει πραγματικά τοελληνικό μας πνεύμα και την αγάπη της ζωής.» δήλωσε ο Leslie Peden, Γενικός ΕμπορικόςΔιευθυντής, Celestyal Cruises.

«Θέλαμε να συλλάβουμε το ελληνικό DNA μέσω της ελληνικής αγάπης για τη ζωή και να τοεκφράσουμε με μια εκσυγχρονισμένη ερμηνεία του σχεδιασμού της ταυτότητας του brand.Πιστεύουμε ότι αυτό αποτελεί ιδανικό εφαλτήριο για τη Celestyal Cruises να μιλήσειαπευθείας στο νεανικό κοινό, δίνοντας έμφαση στην εμπειρία της ζωής μέσα από ένα ταξίδιπου η εταιρεία είναι απόλυτα σε θέση να προσφέρει», δήλωσε ο Peter Economides, Ιδιοκτήτης και Ιδρυτής της Felix BNI.

Σχολιάστε