ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Συνωστισμός από ταχύπλοα στο Ηράκλειο

Μεγάλος συνωστισμός και συνάμα ανταγωνισμός αναμένεται φέτος στο λιμάνι του Ηρακλείου όσον αφορά τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια των Κυκλάδων.

Σύμφωνα με τις προθέσεις των εταιρειών,τουλάχιστον 4 πλοία αναμένεται να επιχειρήσουν στην γραμμή, αριθμός ρεκόρ όλων των εποχών.
Έτσι εκτός των Μινωικών Γραμμών που θα ξεκινήσουν με το υπερπολυτελές Santorini Palace συνδέοντας το Ηράκλειο με τον Πειραιά ( μέρα παρά μέρα )  μέσω Κυκλάδων, από το Ηράκλειο θα επιχειρήσουν και δύο σκάφη της Seajets πάντα με πρωινές αναχωρήσεις στις 08:00 και 08:45, ενώ πρόσφατα και η Hellenic seaways έκανε γνωστή την πρόθεση της να ρίξει στην μάχη το ιδιαίτερα ανταγωνιστικό  Highspeed 4.
Στην αγορά όμως ακούγεται υπό την μορφή ψυθήρων, χωρίς να έχει ανακοινωθεί επίσημα, και η πρόθεση των αδελφών Γιώργου και Δημήτρη Στεφάνου να επιστρέψουν με ταχύπλοο αυτή την φορά αντί των συμβατικών ΕΓ/ΟΓ Superferry που αρχικά είχαν επιχειρήσει ( Ηράκλειο – Ραφήνα μέσω Κυκλάδων ) εγχείρημα που δεν έδωσε όμως καρπούς στην Golden star αφού δεν υποστηρίχθηκε όπως έπρεπε από την ίδια την εταιρεία.
Κύριος στόχος για τις ναυτιλιακές που προσπαθούν να βγουν από την παρατεταμένη υγειονομική κρίση, είναι η απορρόφηση όσο το δυνατόν μεγαλύτερου μεριδίου από την μονοήμερη εκδρομή στην Σαντορίνη που πραγματοποιούν πολλοί tour operators από το Ηράκλειο εδώ και πολλά χρόνια με σημαντικούς αριθμούς επιβατών ανά σαιζόν.
Όμως με περιορισμένο αριθμό αφίξεων από το εξωτερικό, όπως έχει προβλεφθεί, και τον φόβο του κορωνοϊού είναι άγνωστο τι νούμερα τελικά θα προκύψουν, παρά το γεγονός ότι κάποια από αυτά τα πλοία έχουν εξοπλιστεί με ειδικά φίλτρα καθαρισμού του αέρα της καμπίνας.
Το ερώτημα λοιπόν είναι το πώς σε μια εποχή πανδημίας,θα βρεθούν τόσοι επιβάτες να καλύψουν τόσες προσφερόμενες θέσεις και μάλιστα σε σκάφη υψηλού κόστους λόγο καυσίμου.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι επιβάτες πλέον θα έχουν πολλές εναλλακτικές επιλογές και οι εταιρείες μεγάλο πονοκέφαλο και ανταγωνισμό.

Σχολιάστε