ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Άνοιγμα της Airbnb στα ξενοδοχεία με χαμηλές προμήθειες

Tα δίχτυα της έχει αρχίσει να απλώνει κι επισήμως στους ξενοδόχους η Airbnb, επιδιώκοντας να κερδίσει μερίδιο από τους μεγάλους ΟΤΑ (online τουριστικά γραφεία) όπως η Booking.com και η Expedia, με «δόλωμα» τις ιδιαίτερα ανταγωνιστικές της προμήθειες.

H πλατφόρμα στην οικονομία διαμοιρασμού, την περασμένη εβδομάδα έδωσε στη δημοσιότητα μια ανοικτή επιστολή, με την οποία επιδιώκει να πείσει ανεξάρτητα μπουτικ ξενοδοχεία και B&B να συνεργασθούν μαζί της, γλιτώνοντας έτσι τις υψηλές προμήθειες που χρεώνουν για κάθε κράτηση οι γίγαντες των διαδικτυακών ξενοδοχειακών κρατήσεων.

Η επιχειρηματολογία της Airbnb βασίζεται στο κόνσεπτ που επαγγέλλεται από τη γέννησή της και αφορά «μοναδικούς χώρους και προσωποποιημένη φιλοξενία» με προμήθειες που δεν ξεπερνούν το 3-5%. Στην επιστολή αναφέρει συγκεκριμένα ότι «οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων έχουν επανειλημμένα εκφράσει τη δυσαρέσκειά τους για τις υψηλές προμήθειες των ΟΤΑ, οι οποίες μπορεί να φθάνουν το 30%». Σε αυτή την πραγματικότητα, η πλατφόρμα αντιπαραθέτει την πρόθεσή της να προσφέρει την Airbnb σε όλους, ακόμα και στους επαγγελματίες ξενοδόχους που προσφέρουν μοναδικούς χώρους.

Άλλωστε, όπως αναφέρεται στην επιστολή, η πλατφόρμα εισήγαγε νέα εργαλεία που δημιουργούν μια προσομοίωση του ξενοδοχειακού περιβάλλοντος, όπως το νεοσύστατο πρόγραμμα πιστότητας.

Σχολιάστε