Uncategorized

Με επιτυχία το road show της Cocomat

Πλήθος κόσμου είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει την εκδήλωση για μια βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των εκδηλώσεων που πραγματοποιεί η εταιρία αυτήν την περίοδο στο οινοποιείο Λυραράκη στο Αλάγνι του Νομού Ηρακλείου.
Η οργάνωση έγινε από το ξενοδοχειακό τμήμα marketing της COCO-MAT,υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κρήτης.
Τα  δια ζώσης Road Show Business Events “Hospitality goes live”: «Η βιωσιμότητα στον τουρισμό.» φαίνεται να έχουν μεγάλη αποδοχή από το κοινό και αυτό φάνηκε και χτες Σάββατο.
 Στόχος των αυτών των εκδηλώσεων είναι να προσφέρουν γνώσεις και νέες ιδέες στην αγορά, μέσω έμπειρων προσκεκλημένων ομιλητών και συνεργατών και να δώσουν τόνους αισιοδοξίας και αναδείξεως των τουριστικών επιχειρήσεων αλλά και της Ελλάδας, ως ενός κορυφαίου τουριστικού προορισμού.
Ο Γιώργος Κανάκης (Cocomat Ηρακλείου) αποδείχτηκε άψογος οικοδεσπότης και συντονιστής και πήρε επάξια τα συγχαρητήρια από τους εκατό και πλέον εκλεκτούς προσκεκλημένους,που φεύγοντας πήραν τις καλύτερες πληροφορίες από τους ομιλητές και απεκόμισαν μια βιωματική εμπειρία χρήσιμη για τον κλάδο στον οποίο επιχειρούν ή συνεργάζονται.
Ξεχώρισαν με την παρουσία τους ο Δντης του νέου Διεθνούς Αεροδρομίου Ηρακλείου Θάνος Βούρδας που έκανε σπουδαία παρουσίαση για το υπό δημιουργία αεροδρόμιο και τις προοπτικές του στην οικονομία του νησιού και την ανάπτυξη του τουρισμού,αλλά και απο την EY Γιώργος Μαύρος που παρουσίασε τα αποτελέσματα μιας σημαντικής έρευνας για τις καταναλωτικές συνήθειες των πολιτών και τις τάσεις που αυτές διαμορφώνουν.
Από τον δημοσιογραφικό χώρο η Βίκυ Βαμιεδάκη έβαλε την δική της βιωματική πινελιά ενώ και οι υπόλοιποι ομιλητές πήραν το χειροκρότημα του κοινού.
 Οι εκδηλώσεις αυτές απευθύνονται σε επιχειρηματίες του τουρισμού (ξενοδοχεία, boutique hotels, μικρά και μεγάλα καταλύματα, βίλλες, αρχιτέκτονες, designers, κ.α) αρχιτέκτονες, interior designers αλλά και άλλες ειδικότητες που θέλουν να μοιραστούν καινοτόμες σκέψεις και ιδέες, προσωπικές ιστορίες και επιτυχημένες πρακτικές στον χώρο της φιλοξενίας. Έτσι δίνεται η δυνατότητα να έρθουν σε άμεση επαφή και να πραγματοποιήσουν και  Β2Β συναντήσεις με επιχειρηματίες του κλάδου, αναπτύσσοντας νέες σχέσεις και ισχυροποιώντας τη θέση τους στην αγορά.

Σχολιάστε