ΕΡΕΥΝΕΣ - ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Ξενοδοχεία: Ποιες υπηρεσίες θέλουν οι ταξιδιώτες κατά τη διαμονή τους

To 81% των ταξιδιωτών επιθυμούν πρωτίστως εμπειρίες στον προορισμό διακοπών τους, καθώς και αναβαθμισμένες υπηρεσίες στα ξενοδοχεία, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε για λογαριασμό της πλατφόρμας στον κλάδο των ξενοδοχείων ALICE η YouGov σε δείγμα 1.207 Αμερικανών. Η έρευνα προσέγγισε τις προσδοκίες των σύγχρονων ταξιδιωτών από τα ξενοδοχεία καθώς και τις προτιμήσεις τους στο κομμάτι της τεχνολογίας.

Σχετικά με το τι θέλουν συμβουλευτικά από το ξενοδοχείο τους, το 27% επιθυμούν προτάσεις γεύματος σε κοντινά εστιατόρια και το 21% προτάσεις εμπειριών ή αναβάθμισης του δωματίου.

Οι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται περισσότερο για περιηγήσεις με επίκεντρο την τοπική γαστρονομία (40%), περιηγήσεις πόλης (36%), για κέντρα μάθησης όπου θα γνωρίσουν την τοπική κουλτούρα (33%) και περιηγήσεις με έμφαση στα ποτά, το κρασί ή τη μπύρα (27%).

Το 56% δεν ενδιαφέρεται να αλληλεπιδράσει με ρομπότ στο ξενοδοχείο, όμως το 52% ενδιαφέρεται να εξερευνήσει τη μονάδα μέσω της τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας και τεχνητής νοημοσύνης.

Φαίνονται διατεθειμένοι να εγκαταλείψουν άλλες ανέσεις προκειμένου να συναντήσουν στο ξενοδοχείο επαγγελματικό κέντρο (34%), γυμναστήριο (27%), σπα (24%), υπηρεσία δωματίου (15%), καθαρές πετσέτες ημερησίως (11%), τσεκ άουτ αργότερα (11%).

Πάνω από δύο στους 5 προσδοκούν από τα ξενοδοχεία να ταιριάζουν με τις προτιμήσεις τεχνολογίας της καθημερινότητάς τους, όπως να συνδέονται οι συσκευές τους με την τεχνολογία δωματίου.

Ανάμεσα σε όσους επιθυμούν να χρησιμοποιούν είτε προσωπική είτε συσκευή του ξενοδοχείου:

-το 69% επιθυμεί να χρησιμοποιήσει έξυπνες συσκευές του ξενοδοχείου

-Το 63% επιθυμεί να παραγγείλει στο δωμάτιο και να ζητήσει καθαριότητα μέσω συσκευής του ξενοδοχείου

-Το 37% επιθυμεί τη χρήση προσωπικών συσκευών για παραγγελία στο δωμάτιο και καθαριότητα

-Το 41% επιθυμεί κράτηση για γεύμα ή σπα μέσω συσκευής του ξενοδοχείου έως το 59% προτιμά τις ίδιες υπηρεσίες μέσω προσωπικής συσκευής.

-Για το τσεκ ιν και τσεκ αουτ το 40% επιθυμεί χρήση συσκευής του ξενοδοχείου και το 60% προσωπικής.

Οι κορυφαίες διευκολύνσεις που ενδιαφέρουν όσους επιθυμούν να νιώσουν στο ξενοδοχείο σαν στο σπίτι περιλαμβάνουν…

-Καλύτερη σύνδεση Wi-Fi από την προσφερόμενη (59%)

-Τον καφέ ή τσάι της προτίμησής τους στο δωμάτιο (38%)

-Τα προτιμώμενα είδη περιποίησης στο δωμάτιο (33%)

-Συσκευή λευκού ήχου (20%)

-Επιλογή του σχεδιασμού δωματίου (18%)

-Επιλογή βιβλίων (16%).

Σχολιάστε