Νέα μελέτη που προσδιορίζει τις ανάγκες, τις ανησυχίες και τις συμπεριφορές των Ισπανόφωνων ταξιδιωτών στις Ηνωμένες Πολιτείες κυκλοφόρησε σήμερα.
Η έκθεση «Vistas Latinas: A Landmark Study on US Travellers of Hispanic Descent», το όνομα της οποίας σημαίνει Λατινικές απόψεις, είναι η πρώτη ταξιδιωτική έρευνα του είδους που εξετάζει τις στάσεις, τις απόψεις και τα συναισθήματα των ταξιδιωτών από την ταχύτερα αναπτυσσόμενη δημογραφική ομάδα των Ηνωμένων Πολιτειών .
Η Vistas Latinas είναι επίσης η πρώτη μελέτη που αξιολόγησε τη δαπανηρή δύναμη των Αμερικανών Ισπανών ταξιδιωτών, διαπιστώνοντας ότι δαπάνησαν 113,9 δισεκατομμύρια δολάρια σε εσωτερικά ταξίδια αναψυχής το 2019 και αντιπροσώπευαν το 13% όλων των εγχώριων ταξιδιών αναψυχής εκείνο το έτος.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι ταξιδιωτικοί εμπειρογνώμονες έχουν χρησιμοποιήσει μια καινοτόμο προσέγγιση για να πραγματοποιήσουν την έρευνα ώστε να αντικατοπτρίσουν την κατανομή του λατίνου πληθυσμού στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Από τους ερωτηθέντες για το Vistas Latinas – οι περισσότεροι είπαν ότι γεννήθηκαν στις Ηνωμένες Πολιτείες (83%) και η πλειοψηφία ανέφερε ότι οι γονείς τους επίσης γεννήθηκαν στις ΗΠΑ Οι μισοί από τους ερωτηθέντες δήλωσαν ότι η οικογένειά τους κατάγεται από το Μεξικό , ενώ το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ήταν κληρονομιάς της Καραϊβικής (Πουέρτο Ρίκο, Δομινικανή ή Κούβα).
Τα βασικά ευρήματα περιλαμβάνουν:
- 57% συμφώνησαν ότι είναι πιο πιθανό να επισκεφθούν έναν προορισμό που αγκαλιάζει τους ισπανικούς πολιτισμούς και γιορτάζει τις ισπανόφωνες επιχειρηματικές και πολιτιστικές συνεισφορές.
- Το 52 % των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι είναι πιο πιθανό να επισκεφθούν έναν προορισμό εάν δουν ισπανική εκπροσώπηση στο διαφημιστικό ή/και υλικό μάρκετινγκ του προορισμού.
- Οι τρεις κορυφαίοι εγχώριοι προορισμοί για Ισπανούς ταξιδιώτες διανυκτέρευσης είναι η Καλιφόρνια (21%), το Τέξας (15%) και η Φλόριντα (14%). Αυτό σχετίζεται με τις τρεις πολιτείες με τον μεγαλύτερο αριθμό Ισπανόφωνων κατοίκων.