ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Πως το TripAdvisor διαγράφει τις κακές κριτικές από τα ξενοδοχεία

Σε μια αποκάλυψη που εγείρει πολλά ερωτήματα αλλά και θέτει ζήτημα αξιοπιστίας του μεγαλύτερου ταξιδιωτικού ιστότοπου στο κόσμο προβαίνει σήμερα το holidaynews.gr.

Η αποκάλυψη έρχεται μέσω της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που μας απέστειλε ξενοδόχος που δραστηριοποιείται στη Μύκονο με τον οποίο επικοινώνησε στέλεχος του tripadvisor προκειμένου να του ζητήσει να συνεργαστούν.

Ο εν λόγω συνεργάτης λοιπόν πρότεινε στον ξενοδόχο όπως μπορείτε να δείτε και στο επίμαχο email, ένα πακέτο παροχής υπηρεσιών που περιλαμβάνει άμεση επικοινωνία με το κοινό και κρατήσεις από το Tripadvisor, προβολή της επιχείρησης του και διαφήμιση εμφανίζοντας το στην κορυφή των προτιμήσεων της σελίδας αναζήτησης, καθώς και την υπηρεσία “ Dedicated Account Manager” που συντελεί στην βελτιστοποίηση του προφίλ της επιχείρησης «ώστε να επηρεάζονται θετικά οι κρατήσεις απευθείας ή έμμεσα», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο συνεργάτης της Tripadvisor στο email.

Μάλιστα κοστολογεί τις παραπάνω υπηρεσίες έναντι 1,612 ευρώ ( από αρχική 2,149 ευρώ) και η χρέωση είναι για 12 μήνες.

Όμως το αξιοσημείωτο δεν είναι ότι το tripadvisor σε βγάζει στην κορυφή των αποτελεσμάτων της ιστοσελίδας του αρκεί να έχεις πληρώσει για αυτή την υπηρεσία άσχετα αν το ξενοδοχείο σου είναι όντως δημοφιλές ή όχι.

Το αξιοσημείωτο είναι, σύμφωνα με άλλο απόσπασμα από το email, ότι ο διαφημιζόμενος στο tripadvisor μπορεί να ζητά και να σβήνονται οι ενοχλητικές κριτικές που αφορούν την επιχείρηση του με ένα τηλεφώνημα.

Αναφέρεται ξεκάθαρα στην πρώτη παράγραφο: Απομάκρυνση παλαιών κριτικών και φωτογραφιών με την αίτηση ριζικής ανακαίνισης.

Τι σημαίνει αυτό; Ότι ο εκάστοτε ξενοδόχος μπορεί με ένα τηλεφώνημα στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών να ζητά την αφαίρεση των κακών κριτικών έχοντας πρώτα συμπληρώσει και αποστείλει μια αίτηση ριζικής ανακαίνισης, όπως αναφέρεται στο σχετικό email.

Λογικά με την συμπλήρωση μιας φόρμας με την συνοδεία κάποιων φωτογραφιών που θα υποδεικνύει ότι το ξενοδοχείο έχει ανακαινιστεί ριζικά. Και εδώ τίθενται τα εξής ερωτήματα:

Μετά την αποστολή των παραπάνω στοιχείων, πως το tripadvisor τσεκάρει αν πράγματι το ξενοδοχείο έχει υποστεί ριζική ανακαίνιση, άρα δικαιούται την διαγραφή των αρνητικών κριτικών; Εμπιστεύεται την ειλικρίνεια του διαφημιζόμενου πελάτη ή στέλνει άνθρωπο του για να τσεκάρει ιδιοις ομμασι ότι πράγματι ο ξενοδόχος έχει κάνει σωστά την δουλειά του;

 

Σχολιάστε