ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Στα 450 δισ. δολ. η αγορά καταλυμάτων για επαγγελματικά ταξίδια έως το 2028

Την έκθεση με τίτλο Αγορά καταλυμάτων για επαγγελματικά ταξίδια ανά μέγεθος επιχείρησης (Μικρές Επιχειρήσεις, Μεσαίες Επιχειρήσεις, Μεγάλες Επιχειρήσεις), από την Βιομηχανία (Φαρμακευτική και Υγειονομική Περίθαλψη, Γεωργία Τροφίμων και Ποτών, Φιλοξενία, Υπηρεσίες Επιχειρήσεων και Συμβουλευτική, Τεχνολογία και Τηλεπικοινωνίες, Χρηματοοικονομικά και Ασφάλειες, Μη Κερδοσκοπικοί Οργανισμοί, Μεταφορές και Logistics, Λιανικά και Καταναλωτικά Αγαθά, Ενέργεια και Υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, Κατασκευές και Μηχανική, Άλλα): Ανάλυση Παγκόσμιας Ευκαιρίας και Πρόβλεψη Βιομηχανίας, 2018-2028 εξέδωσε η Allied Market Research.

Σύμφωνα με την έκθεση, η παγκόσμια αγορά καταλυμάτων για επαγγελματικά ταξίδια αποτιμήθηκε σε 257,40 δις. δολάρια το 2018 και προβλέπεται να φτάσει τα 450,80 δις. δολάρια έως το 2028, με αύξηση του σύνθετου ετήσιου ρυθμού ανάπτυξης (CAGR) 14,77% από το 2021 έως το 2028.

Τα βασικότερα σημεία της έκθεσης, έχουν ως εξής:

Οι παράγοντες της ανάπτυξης της αγοράς

Την ανάπτυξη της παγκόσμιας αγοράς επαγγελματικών ταξιδιών, επηρεάζει η συνεχής ανάπτυξη στην ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία, η άνοδος της τουριστικής προώθησης, η αύξηση της προσβασιμότητας στις εγκαταστάσεις των μεταφορών και η άνοδος της ανάπτυξης υποδομών.

Ωστόσο, παράγοντες όπως η αύξηση της υιοθέτησης της τεχνολογίας επικοινωνιών και οι υψηλές επενδύσεις, εμποδίζουν την ανάπτυξη της αγοράς. Από την άλλη πλευρά, η άνοδος της εκβιομηχάνισης και οι αυξανόμενες επισκέψεις επενδυτών σχετικά με την επέκταση των επιχειρήσεων παγκοσμίως, παρουσιάζουν νέες ευκαιρίες τα επόμενα χρόνια.

Ο κορωνοϊός και τα επαγγελματικά ταξίδια

Η πανδημία του κορωνοϊού, εύλογα καταπίεσε την ανάπτυξη της παγκόσμιας αγοράς καταλυμάτων επαγγελματικών ταξιδιών, λόγω της εφαρμογής του lockdown σε συνδυασμό με τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς, ειδικά κατά την αρχική περίοδο.

Επίσης, οι επαγγελματίες ταξίδεψαν πολύ λιγότερο, προσπαθώντας να διατηρήσουν τους κανόνες κοινωνικής απόστασης, ωστόσο, η αγορά πρόκειται να ανακάμψει σύντομα το 2022.

Οι μεγάλες επιχειρήσεις διατηρούν την ηγετική τους θέση

Με βάση το μέγεθος της επιχείρησης, το τμήμα των μεγάλων επιχειρήσεων κατείχε το υψηλότερο μερίδιο αγοράς το 2020, αντιπροσωπεύοντας περισσότερα από τα 2/5 της παγκόσμιας αγοράς καταλυμάτων για επαγγελματικά ταξίδια και εκτιμάται ότι θα διατηρήσει την ηγετική του θέση σε όλη την περίοδο πρόβλεψης. Επιπλέον, το ίδιο τμήμα προβλέπεται να εμφανίσει το υψηλότερο CAGR του 15,4% από το 2021 έως το 2028, λόγω των αυξανόμενων προτιμήσεων των καταναλωτών για τις ανέσεις στη διαμονή και τις υπηρεσίες αναψυχής στις εγκαταστάσεις.

Ο τομέας λιανικής και καταναλωτικών αγαθών υπερισχύει

Με βάση τη βιομηχανία, ο κλάδος λιανικής και καταναλωτικών αγαθών κατείχε το μεγαλύτερο μερίδιο το 2020, συνεισφέροντας σχεδόν στο 1/5 της παγκόσμιας αγοράς καταλυμάτων για επαγγελματικά ταξίδια και προβλέπεται να διατηρήσει την ηγετική του θέση κατά την περίοδο πρόβλεψης. Αυτό οφείλεται στην ταχεία ανάπτυξη του κλάδου, στην αύξηση των καταναλωτικών δαπανών για τα προϊόντα λιανικής και στην προσφορά τεράστιων επιχειρηματικών ευκαιριών για τους κατασκευαστές του κλάδου. Ωστόσο, το τμήμα της φιλοξενίας αναμένεται να παρουσιάσει το μεγαλύτερο CAGR του 16,5% από το 2021 έως το 2028.

Η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού, διατηρεί την κυριαρχία της έως το 2030

Με βάση την περιοχή, η Ασία-Ειρηνικός, ακολουθούμενη από την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική, κατείχε το υψηλότερο μερίδιο αγοράς από πλευράς εσόδων το 2020, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν τα 2/5 της παγκόσμιας αγοράς καταλυμάτων για επαγγελματικά ταξίδια. Επιπλέον, η ίδια περιοχή αναμένεται να σημειώσει τον ταχύτερο CAGR 15,7% κατά την περίοδο πρόβλεψης. Αυτό αποδίδεται στην αυξανόμενη εκβιομηχάνιση και στους ταχέως αναπτυσσόμενους τομείς όπως τα τρόφιμα, τα φαρμακευτικά προϊόντα και άλλοι.

Σχολιάστε