To δίκτυο Surprice Car Rentals αναδείχθηκε ως GOLD WINNER Franchise Business Model Innovation στα THE FRANCHISE SUCCCESS AWARDS 2021, που διοργανώνει το FRANCHISE SUCCESS MEDIA GROUP, καθώς δημιούργησε ένα εξαιρετικά καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο που επανακαθόρισε τον κλάδο ενοικίασης αυτοκινήτων, σε διεθνές επίπεδο. Για τους λόγους της βράβευσης αλλά και την επιχειρηματική πρόταση της Surprice Car Rentals, μίλησε στο FRANCHISE SUCCESS, o Νίκος Πασπαλάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.
«Ο κλάδος ενοικίασης αυτοκινήτων είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός τόσο σε ελληνικό όσο και σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Εμείς, εντοπίσαμε πριν 12 χρόνια ένα κενό στην αγορά. Ενώ υπήρχαν τα μεγάλα brands, υπήρχε ταυτόχρονα, η ανάγκη τόσο από τους Tour Operators όσο και από τους πελάτες λιανικής για ένα αναπτυσσόμενο brand, το οποίο θα αποτελείτο από μικρότερες επιχειρηματικές οντότητες κατά τόπους (κατ’ επέκταση franchise) σε συνδυασμό με την τεχνολογία και τα συστήματα. Στην ουσία, εκεί δώσαμε ένα επαγγελματικό προφίλ σε franchisees, οι οποίοι ήθελαν να αναπτυχθούν και να απευθυνθούν σε μεγαλύτερα κανάλια και δεν είχαν τη δυνατότητα μέχρι τότε», εξηγεί ο κ. Πασπαλάκης.
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά και οι ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή και με ποιον τρόπο ανταποκρίνεται το δίκτυο Surprice Car Rentals σε αυτές;
Ήδη στην εποχή πριν τον Covid-19, είχε αρχίσει να διαφαίνεται μια αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες στην ενοικίαση αυτοκινήτων τόσο σε τουριστικό επίπεδο όσο και σε επαγγελματικό. Βλέπουμε ήδη, ότι πολύς κόσμος στρέφεται στην ενοικίαση αυτοκινήτου ακόμα και για να αντικαταστήσει το ιδιόκτητό του αμάξι, πόσο μάλλον για τις διακοπές του. Σίγουρα, η Surprice Car Rentals δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από αυτή την τάση, που πάλι σε συνδυασμό με το τεχνολογικό κομμάτι, ετοιμάζουμε μια νέα γκάμα νέων προϊόντων στις ενοικιάσεις αυτοκινήτων, η οποία θα παρουσιαστεί τους επόμενους μήνες στο ευρύ καταναλωτικό κοινό.
Τι αλλαγές έφερε η πανδημία στην αγορά τις ενοικίασης αυτοκινήτων;
H πανδημία επίσπευσε την ανάγκη του πελάτη να εξοικειωθεί με το τεχνολογικό κομμάτι στην ενοικίαση αυτοκινήτων, όπου αρχίζουμε και βλέπουμε ότι αυξήθηκαν κατακόρυφα οι online κρατήσεις αλλά ακόμα και η όλη διαδικασία της ενοικίασης αυτοκινήτων. Εκτιμάμε ότι στην επόμενη τριετία η online διαδικασία ενοικίασης ενός αυτοκινήτου θα υπερβαίνει το 50% από τη συμβατική διαδικασία που υπάρχει σήμερα.
Mε ποιον τρόπο τα καταστήματα Surprice Car Rentals ανταποκρίνονται στις νέες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία;
Όλα τα καταστήματα και όλοι οι franchisees είναι εξοικειωμένοι με τις σημερινές Covid-19 συνθήκες και εφαρμόζουν όλα τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα και πάνω από όλα είναι εναρμονισμένοι με τον ηθικό κώδικα σεβασμού και προστασίας του πελάτη της Surprice Car Rentals.
Πώς συμβουλεύετε – κατευθύνετε τους νέους συνεργάτες; Τι υποστήριξη τους παρέχετε;
Αρχικά, η Surprice Car Rentals προσφέρει στους συνεργάτες της ευέλικτα προγράμματα, εκτόξευση του όγκου συναλλαγών του εκάστοτε franchisee σε ανταγωνιστικά fees και royalties. Η εταιρεία είναι στελεχωμένη με εξειδικευμένα τμήματα υποστήριξης του δικτύου της τόσο στο Οικονομικό τμήμα, όσο στην Κοστολόγηση, στο Marketing και το Τεχνολογικό /ΙΤ support, τα οποία δίνουν άλλη ώθηση στον franchisee, ανεξάρτητα από το μέγεθός του, με το οργανόγραμμα και την υποστήριξη μιας πολυεθνικής.
Και τέλος, ένα σχόλιο για τη βράβευσή σας ως GOLD WINNER Franchise Business Model Innovation.
Καταρχάς, πρέπει να συγχαρούμε τον θεσμό γιατί από την παρουσία μας στην Ευρώπη, μπορούμε να πούμε ότι το Franchising στην Ελλάδα έχει από τις πιο σοβαρές παρουσίες, με αρκετά κανάλια προώθησης franchise και βρίσκει μεγάλη ανταπόκριση από τον κόσμο. Φυσικά, είναι ευχάριστο να βλέπουμε πολλές ιδέες να γεννιούνται στην Ελλάδα και να προσπαθούν να αναπτυχθούν στον τόπο μας.