ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ - ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Aλέξανδρος Μαρκογιαννάκης – Home Made συνταγές για τους βουλευτές και όχι μόνο…

Ο 33χρονος ανηψιος του πρώην βουλευτή Χρήστου Μαρκογιαννάκη, Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης αν και σπούδασε Οικονομικά, αποφάσισε να ασχοληθεί με την εστίαση αξιοποιώντας τις συνταγές της μητέρας του για χειροποιητα κρητικά εδέσματα.

Του Χρυσόστομου Παπαδόπουλου

Το καφέ που άνοιξε απέναντι από την Βουλή δεν άργησε να γίνει στέκι των βουλευτών και σημαντική πηγή παραπολιτικών ειδήσεων!

Με όπλο την αποφασιστικότητα, τη διάθεση για δουλειά, τις νέες ιδέες αλλά και την τεχνογνωσία δεν είναι λίγοι οι νέοι πλέον που στρέφονται στο χώρο του επιχειρείν επενδύοντας στην υψηλή τεχνολογία, στην πληροφορική και στις απαιτήσεις της σύγχρονης ανταγωνιστικής αγοράς.
Αυτό αναδείχτηκε με σαφήνεια  στο 1ο Roadshow Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας “StartingUp”, που διοργανώθηκε στη Κρήτη και συγκεκριμένα στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Χανίων.

Εκεί συναντήσαμε έναν νέο επιχειρηματία που πήρε το ρίσκο σε μία μεταβατική εποχή υψηλών απαιτήσεων να μπει στο χώρο της γαστρονομίας. Γέννημα θρέμμα Κρητικός και μάλιστα γόνος πολιτικής οικογένειας, ο ανιψιος του πρώην βουλευτή της Ν.Δ, Χρήστου Μαρκογιαννάκη, Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης αν και σπούδασε Οικονομικά στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, κάνοντας το μεταπτυχιακό στο MBA Tourism στο Πανεπιστήμιο Πειραιά πήρε την απόφαση να αφήσει τους αριθμούς και τις αναλύσεις και να μπει δυναμικά στο χώρο της εστίασης και της γαστρονομίας.

Το δημιουργημα του Αλέξανδρου Μαρκογιαννάκη φέρει την επωνυμία Home Made και βρίσκεται ακριβώς απέναντι απο την Βουλή. Θεωρείται τόπος συνάντησης των βουλευτών που το επιλέγουν όχι μόνο για τον άριστης ποιοτητας καφέ του αλλά κυρίως για τις χειροποιητες συνταγές της μητέρας του που σερβίρονται πάντα με κέρασμα τη ρακί αλλά και τα σπιτικά μαγειρευτά φαγητά σε προσιτές τιμές. Το Home Made έγινε γρήγορα τόπος συνάντησης για τους εκπροσωπους του Ελληνικου Κοινοβουλίου καθώς το θεωρούν ιδανικό μέρος για χαλαρές κουβέντες αλλά και για την ανταλλαγή παραπολιτικών ειδήσεων , ειδικά στον πάνω όροφο του καταστήματος που προσφέρεται για πιο πριβέ συναντήσεις.

Ο Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης εξηγεί στο holidaynews.gr ότι η καινοτομία ειδικότερα στο χώρο της εστίασης  είναι μονόδρομος στις μέρες μας, σε μία εποχή που όπως εξηγεί η Ελλάδα έχει ως βασικό μοχλό ανάπτυξης τον τουρισμό που αποτελεί ίσως τη βασική πηγή εσόδων λόγω προσέλκυσης τουριστών στη χώρα.

«Ο τουρίστας έχει υψηλές απαιτήσεις, θέλει να επισκέπτεται την Ελλάδα να απολαμβάνει όχι μόνο βόλτες σε παραδοσιακά στέκια της Αθήνας, της Κρήτης ή άλλων προορισμών. Κακά τα ψέματα η γαστρονομία και οι υψηλού επιπέδου παροχές σε αυτό το κομμάτι του θεματικού τουρισμού έχει μεγάλη σημασία. Προσανατολισμός όλων μας ως νέοι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούμαστε στο χώρο της εστίασης είναι αυτός. Έτσι ανεβαίνει το επίπεδο, γινόμαστε ανταγωνιστικοί και βέβαια με σημαντικές πρωτοβουλίες καινοτόμες ανεβαίνει το επίπεδο και όταν γίνεσαι ανταγωνιστικός σε επίπεδο παροχών αυτό οδηγεί σίγουρα σε μονοπάτια επιτυχίας. Ξεκίνησα αυτό το ταξίδι στον χώρο του επιχειρείν από την Αθήνα, κολύμπησα στα βαθιά, αλλά, δεν αποκλείω στο επόμενο διάστημα να κάνω κάτι αντίστοιχο και στην Κρήτη», σημειώνει ο Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης.

Όπως εξηγεί για τον ίδιο το να πάρει αυτή την πρωτοβουλία μετά τις σπουδές στο πανεπιστήμιο ήταν ρίσκο αλλά και ο μόνος δρόμος για επιβίωση καθώς όπως λέει ειδικά τα τελευταία χρόνια είναι μεγάλο το κύμα νέων ανθρώπων που θέλουν να κάνουν κάτι δικό τους καθώς βλέπουν ότι οι προοπτικές για και πέρα τόσο στο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα στενεύουν.

«Βοήθησε πολύ το γεγονός ότι έκανα εξειδικευμένες σπουδές στον Τουρισμό μετά το Πάντειο και έτσι ίσως ένιωσα πιο ασφαλής για την επιλογή να μπω δυναμικά στον επιχειρηματικό χώρο της εστίασης και της γαστρονομίας. Παίρνεις το ρίσκο, γιατί δε μπορείς απλά να κάθεσαι θεατής σε μία Ελλάδα που αλλάζει, σε έναν αγώνα δρόμου που πρέπει να κάνεις με όπλο καινοτόμες ιδέες και παροχές για να μπεις στο παιχνίδι της ανταγωνιστικότητας του επιχειρηματικού χώρου. Ειδικότερα ο τομέας της γαστρονομίας είναι ανταγωνιστικός και αυτός είναι άλλωστε και ο στόχος να γίνεται ακόμη περισσότερο για να ανεβαίνει το επίπεδο. Κερδισμένοι είμαστε όλοι μόνο σε αυτή την περίπτωση και σίγουρα θα πρέπει η Πολιτεία να μας στηρίζει και να βοηθά τέτοιες πρωτοβουλίες ουσιαστικά».

Εκτός των επιχειρηματικών του ανοιγμάτων o Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης ασχολείται και με τα θέματα τοπικής αυτοδιοίκησης κατέχοντας την θέση συμβούλου στο περιφερειακό συμβούλιο Χανίων.

Σχολιάστε