Δύο βραβεία στο τρίτο Japan World’s Tourism Film Festival, το οποίο ανέδειξε τα καλύτερα τουριστικά βίντεο στον κόσμο, απέσπασε η καμπάνια της Marketing Greece «Greek Summer Is A State Of Mind».
Στην καμπάνια απονεμήθηκε το 2nd Prize in Tourism Destinations – Country Award και το Special Award «Best Video in Social Responsibility».
Η διαφημιστική καμπάνια υλοποιήθηκε από την Marketing Greece σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ και προβάλλει το μήνυμα ότι το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι μόνο ήλιος και θάλασσα, είναι και ιδέα.
Η Marketing Greece ανέλαβε το κόστος της υλοποίησής της, παρέχοντας ελεύθερα πνευματικά δικαιώματα στην ελληνική κυβέρνηση.