Ένας συμπατριώτης μας από την Χαλκίδα άνοιξε αλυσίδα σουβλατζίδικων στο εξωτικό Μπαλί της Ινδονησίας και γνωρίζει την αποθέωση από ντόπιους και τουρίστες
Ούτε στα πιο τρελά του όνειρα δεν περίμενε ο Μιχάλης Σπυρόπουλος, ένας δαιμόνιος επιχειρηματίας από την Χαλκίδα ότι θα ερχόταν μια μέρα όπου σε έναν εξωτικό παράδεισο όπως η νήσος Μπαλί στην Ινδονησία θα … παραμιλούσαν όλοι, ντόπιοι και τουρίστες από την γεύση του πιο χαρακτηριστικού ελληνικού εδέσματος: το παραδοσιακό σουβλάκι.
Ο Μιχάλης Σπυρόπουλος ζώντας εδώ και περίπου μια 20ετία στο Μπαλί, μια δουλειά ήξερε να κάνει, να φτιάχνει και να πουλάει έπιπλα.
Χειροποίητα εξωτικά έπιπλα με στυλ τα οποία προωθούσε στην ευρωπαϊκή αγορά και δη στην Ελλάδα. Κάποια μέρα όμως και λόγω του αυξημένου ανταγωνισμού η δουλειά του επίπλου σημείωσε πτώση. Τότε έπεσε στο τραπέζι η ιδέα να ανοίξει μαζί με την οικογένεια του και τον συνέταιρο του ένα …σουβλατζίδικο. Ένα κλασσικό ελληνικό σουβλατζίδικο στην καρδιά ενός εξωτικού τουριστικού προορισμού. Το πρώτο “Warung souvlaki” όπως είναι η επωνυμία του καταστήματος άνοιξε το 2011 στην Κuta που θεωρείται ως η μεγαλύτερη τουριστική περιοχή στο νησί. Από τότε ξεκίνησαν να γράφονται από τους πελάτες του, Αυστραλούς, Κορεάτες, Ιάπωνες και φυσικά Έλληνες και Ινδονήσιους οι πρώτες και εξαιρετικά θετικές κριτικές στον μεγαλύτερο ταξιδιωτικό ιστότοπο στον κόσμο, “Τrip advisor”.
Ο επιχειρηματίας Μιχάλης Σπυρόπουλος, με την κόρη του Λία Σπυροπούλου
Γράφεται και λέγεται μάλιστα από στόμα σε στόμα ότι το Waroung Souvlaki είναι το καλύτερο σουβλατζίδικο όχι μόνο στην Ινδονησία αλλά σε ολόκληρη την Ασία.” Καταφέραμε εκτός από γεύση να τους δώσουμε να καταλάβουν τι εστί ελληνική φιλοξενία και νομίζω ότι αυτό εκτιμήθηκε πολύ απο τους πελάτες μας” λέει στο Holidaynews.gr ο έλληνας επιχειρηματίας.
Μάλιστα δεν προσφέρει μόνο σουβλάκι, το οποίο- να σημειωθεί- τιμάται προς 2 ευρώ ( η πίτα με το σουβλάκι) όταν στην Ελλάδα το πληρώνεις από 2,20 έως 2,40, αλλά και μαγειρευτά φαγητά, όπως μουσακά, στιφάδο, παστίτσιο, μέχρι και …φακές.
“Εμπλουτισαμε το μενου μας έπειτα από απαίτηση των πελατών μας που είχαν ταξιδέψει στην Ελλάδα για τις διακοπές τους και ήθελαν να ξαναφάνε μερικά από τα γνωστά ελληνικά πιάτα” προσθέτει ο Μιχάλης Σπυρόπουλος.
Το γεγονός ότι το ελληνικό φαγητό έχει γίνει ήδη μόδα στους ασιατικούς ταξιδιωτικούς προορισμούς βοήθησε στο να επεκτείνουν την επιχείρηση τους.
Τρία χρόνια μετά άνοιξαν και το δεύτερο Waroung souvlaki στην περιοχή Seminyak 66, στην οποία βρίσκονται μερικά από τα καλύτερα εστιατόρια του νησιού. Μάλιστα σε μια περίοδο που οι τιμές στο Μπαλί όσον αφορά την εστίαση έχουν εκτοξευθεί, το ελληνικό σουβλάκι παραμένει μια αξιόπιστη, χορταστική και οικονομική επιλογή για τους τουρίστες. Και έπεται συνέχεια …