Στο 91% των επιπέδων του καλοκαιριού του 2019 ολοκληρώθηκαν οι εφετινές καλοκαιρινές κρατήσεις της TUI, φτάνοντας στα 12,9 εκατομμύρια σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται ο όμιλος της TUI.
H αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου πήγε καλύτερα από όλες τις υπόλοιπες, ξεπερνώντας φέτος κατά 4% στις θερινές επιδόσεις του 2019.
Στο δίμηνο αιχμής της τουριστικής κίνησης, τον Ιούλιο και Αύγουστο, οι αναχωρήσεις έφτασαν στο 94% των επιπέδων του καλοκαιριού του 2019 για τη μεγαλύτερη ταξιδιωτική εταιρεία της Ευρώπης.
Το Ηνωμένο Βασίλειο βρίσκεται στην πρώτη θέση και στις χειμερινές κρατήσεις, με τις πωλήσεις να φτάνουν ήδη στο 36% όλου του χειμερινού προγράμματος.
Όπως ανέφερε η διοίκηση της TUI σε ενημέρωση για τους επενδυτές, ο όμιλος προσδοκά να έχει χειμερινές επιδόσεις αντίστοιχες με αυτές του 2019, με δυνατότητα ευέλικτης προσαρμογής της χωρητικότητας σύμφωνα με τη ζήτηση.
Θα αξιοποιήσουμε το ευέλικτο και ολοκληρωμένο επιχειρηματικό μας μοντέλο για να διασφαλίσουμε ότι παρέχουμε στους πελάτες μας όχι μόνο την καλύτερη εμπειρία χειμερινών διακοπών αλλά και τη διαβεβαίωση ότι η TUI παραμένει η καλύτερη επιλογή για ταξίδια διακοπών, τονίζεται στο ενημερωτικό σημείωμα.
Οι συνολικές κρατήσεις για το χειμώνα 2022-23 ανέρχονται στο 78% των επιπέδων του χειμώνα 2018/19 με τις αναχωρήσεις το Νοέμβριο και το Δεκέμβριο να προσεγγίζουν στο 81%.
Η TUI επιβεβαίωσε εκ νέου τις προσδοκίες της για επιστροφή σε σημαντικά θετική κερδοφορία γι αυτό το οικονομικό έτος που λήγει στις 30 Σεπτεμβρίου.
Όπως αναφέρθηκε, οι Κανάριοι Νήσοι, οι Βαλεαρίδες, η Ελλάδα και η Τουρκία ήταν οι πιο δημοφιλείς καλοκαιρινοί προορισμοί.
Στις κρουαζιέρες, επίσης, η TUI είχε πληρότητες κοντά στα επίπεδα του 2019. Οι πωλήσεις περιηγήσεων και δραστηριοτήτων της Tui Musement, εξάλλου, ανήλθαν σε 6,3 εκατομμύρια μέχρι σήμερα.
Ο απερχόμενος διευθύνων σύμβουλος Fritz Joussen και ο διάδοχός του, ο σημερινός διευθυντής οικονομικών Sebastian Ebel, ανέφεραν σε κοινή δήλωση ότι το 2022 ήταν ένα ισχυρό ταξιδιωτικό καλοκαίρι σχεδόν στο ίδιο επίπεδο με το καλοκαίρι του 2019. Επιβεβαίωσαν επίσης ότι θα κλείσει με επιτυχία το οικονομικό έτος 2022 με σημαντικά κέρδη προ τόκων και φόρων.
Στην κοινή δήλωση αναφέρεται ακόμη, ως προς τις αγορές του ομίλου, ότι στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι κρατήσεις συνεχίζουν να είναι πολύ πάνω από τα επίπεδα πριν από την κρίση στο +4% και οι κρατήσεις στη Γερμανία και την Ολλανδία είναι επίσης πάνω από τα προ κρίσης επίπεδα τις τελευταίες εβδομάδες.
Η τάση στις εφετινές κρατήσεις, σύμφωνα με την ηγεσία της TUI, ήταν προς υψηλότερης αξίας πακέτα διακοπών ή μεγαλύτερης διάρκειας διακοπές με υψηλότερο συνολικό προϋπολογισμό διακοπών. Η μέση τιμή πώλησης των καλοκαιρινών πακέτων ήταν 18% υψηλότερα από ό,τι το καλοκαίρι του 2019, ενώ για το χειμώνα η μέση τιμή είναι 26% υψηλότερα από τον χειμώνα του 2018-19. Τα Κανάρια Νησιά, το Μεξικό, η Αίγυπτος και το Πράσινο Ακρωτήριο είναι οι πιο δημοφιλείς προορισμοί αυτό τον χειμώνα, παρά την κρίση στο κόστος ζωής.
Οι παραθεριστές ξόδεψαν σχεδόν 20% περισσότερα φέτος για τις καλοκαιρινές τους διακοπές από ό,τι πριν από την πανδημία,
Τα στοιχεία αυτά είναι ενθαρρυντικά και δείχνουν την τρέχουσα σημασία των διακοπών και των ταξιδιωτικών εμπειριών στη μετά τον κορωνοϊό εποχή, τονίζεται στην κοινή ανακοίνωση, προσθέτοντας:
«Η ισχυρή επωνυμία μας, το αποκλειστικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας με αποκλειστικές εμπειρίες διακοπών σε ξενοδοχεία, κλαμπ και κρουαζιερόπλοια και η ισχυρή παρουσία σε προορισμούς είναι ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που θα συνεχίσουν να αποδίδουν καρπούς και στα οποία χτίζουμε…
Μέσω των προγραμμάτων αποτελεσματικότητας που εφαρμόστηκαν με επιτυχία κατά τη διάρκεια της πανδημίας, έχουμε επίσης μειώσει σημαντικά και βιώσιμα τη δομή του κόστους μας. Είμαστε πιο δυνατοί, πιο ψηφιακοί και πιο αποτελεσματικοί. Αυτό μας δίνει την ελευθερία να επενδύουμε στον πελάτη και στην εμπειρία των διακοπών: Η ποιότητα, η εξυπηρέτηση και η βιωσιμότητα βρίσκονται στο επίκεντρό μας».