ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ

Αυτές είναι οι 6 ανερχόμενες τάσεις στα ταξίδια

Tις 6 ανερχόμενες τάσεις στα ταξίδια παρουσιάζει η πρόεδρος ενός από τα μεγαλύτερα δίκτυα τουριστικών γραφείων για διακοπές αναψυχής, American Express Travel, Audrey Hendley. Οι 6 τάσεις, όπως αναλύονται σε άρθρο της στο ehotelier, είναι:

1. Η επάνοδος των τουριστικών γραφείων

Καθώς οι καταναλωτές αναζητούν τον επόμενο προορισμό διακοπών, απευθύνονται σε ταξιδιωτικούς συμβούλους για να τους βοηθήσουν σε ένα πολύπλοκο περιβάλλον ταξιδιών. Ακόμη και οι πιο συχνοί ταξιδιώτες αναζητούν μια δεύτερη γνώμη κατά την κράτηση διακοπών και επιδιώκουν να μιλήσουν απευθείας με κάποιον τον οποίο μπορούν να εμπιστευθούν. Η νέα έρευνα Amex Trendex έδειξε ότι το 365 των Millennials τείνουν να τηλεφωνούν στον πάροχο ταξιδιωτικών υπηρεσιών λόγω της πανδημίας.

2. Επιθυμία για μεγαλύτερα ταξίδια και λιγότερες αγορές

Οι ταξιδιώτες επιθυμούν να μάθουν και να προσφέρουν μια θετική εμπειρία στα μέρη που ταξιδεύουν και αναζητούν οδηγίες από ταξιδιωτικά brand για το πώς να υποστηρίζουν και να συνεργάζονται με μικρές επιχειρήσεις ενώ ταξιδεύουν. Στην πραγματικότητα, τα δεδομένα της έρευνας Amex Trendex έδειξαν ότι το 83% των ερωτηθέντων καταναλωτών συμφωνούν ότι πάντα ψωνίζουν και γευματίζουν σε μικρές επιχειρήσεις ενώ ταξιδεύουν, προκειμένου να στηρίξουν την τοπική οικονομία, και το 82% δηλώνουν ότι αναζητούν προορισμούς όπου μπορούν να ενσωματωθούν στην τοπική κουλτούρα.

3. Αναδύεται ένα νέο νόμισμα

Οι καταναλωτές αναζητούν νέους τρόπους δαπανών για τα ταξίδια τους με πιστώσεις και βάουτσερ, όπως τα eCredits και τα ταξιδιωτικά βάουτσερ, που έγιναν πρόσφατα προσβάσιμα στο AmexTravel.com, όπου οι καταναλωτές μπορούν εύκολα να δουν τι πιστώσεις έχουν και πότε λήγουν. Στην πραγματικότητα, οι 4 κορυφαίες αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες (American, United, Delta και Southwest) είχαν σε μη χρησιμοποιημένες ταξιδιωτικές πιστώσεις ύψους 10 δισ. δολαρίων στα βιβλία τους στο τέλος του 2020, σύμφωνα με τις καταθέσεις της εταιρείας στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.

4. Στροφή προς την αειφορία και τον υπεύθυνο τουρισμό

Η νοοτροπία των καταναλωτών έχει αλλάξει – είναι πιο στοχευμένοι στις αγοραστικές τους αποφάσεις, ειδικά στα ταξίδια. Η έρευνα της Amex Trendex δείχνει ότι το 50% των ταξιδιωτών δηλώνουν ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για υπεύθυνο τουρισμό και το 87% θέλουν να έχουν θετικό αντίκτυπο στην κοινότητα που επισκέπτονται.

5. Αυξημένες δυνατότητες για συμμετοχή των brand

Όπως έδειξε η έρευνα Amex Trendex, 2 στους 5 καταναλωτές δηλώνουν ότι δεν λαμβάνουν αρκετές πληροφορίες σχετικά με τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις των ταξιδιών τους. Ως εκ τούτου, αναδύνεται μια ισχυρή ευκαιρία για τα brand να αλληλεπιδράσουν άμεσα με τους πελάτες τους και να τους εκπαιδεύσουν. Η American Express Travel διαπίστωσε επίσης ότι οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για να χρησιμοποιήσουν ταξιδιωτικά και lifestyle brand που επιδεικνύουν περιβαλλοντική ευθύνη ή για να αντισταθμίσουν το αποτύπωμα άνθρακα, και αναζητούν ταξιδιωτικά brand για να υπογραμμίσουν τον θετικό αντίκτυπο που έχουν όταν ταξιδεύουν.

6. Η ευελιξία είναι το κλειδί

Με το μέλλον των ταξιδιών να παραμένει αβέβαιο λόγω των διακυμάνσεων των ταξιδιωτικών περιορισμών, είναι σημαντικό να έχουμε ένα σχέδιο Α, Β και Γ και να είμαστε σε ετοιμότητα να επιστρέψουμε σε ανάκαμψη όπως απαιτείται.

Η έρευνα Amex Trendex διεξήχθη από την Morning Consult από τις 20 έως τις 24 Αυγούστου του 2021 σε δείγμα 2.000 ταξιδιωτών με εισοδήματα νοικοκυριού τουλάχιστον 70.000 δολαρίων και οι οποίοι ταξίδεψαν αεροπορικώς τουλάχιστον μια φορά το 2019.

Σχολιάστε