ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ

“Νιώσε την αυθεντική Κρήτη”: Tι είναι αυτό που την κάνει μοναδική;

Νιώσε την αυθεντική Κρήτη («Sense the Authentic»). Αυτό τον τίτλο έχει δυναμική τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης που ξεκίνησε το καλοκαίρι. Επίκαιρη και ειδικά σχεδιασμένη να προσαρμοστεί στις προτεραιότητες του τουρισμού και τις διαρκώς μεταβαλλόμενες τουριστικές συνθήκες.

Tι είναι αυτό που κάνει την Κρήτη μοναδική;

Είναι κάτι περισσότερο από την ομορφιά, την ιστορία, τον πλούτο της γης και της καρδιάς των ανθρώπων της. Είναι η αλήθεια και η αυθεντικότητά της.

Αυθεντικότητα, που την αισθάνεσαι αγναντεύοντας από μια κορφή του Ψηλορείτη, την ακούς να αντηχεί και να πεταρίζει στα δοξάρια της λύρας, τη γεύεσαι στο ελαιόλαδο πάνω στο χειροποίητο παξιμάδι, τη νιώθεις στη ζεστή άμμο, την μυρίζεις στα ανθισμένα λουλούδια μέσα στα φαράγγια. Όμως πάνω από όλα τη βιώνεις στη μοναδική φιλοξενία του τόπου, που γέννησε τον Δία ως προστάτη του.

Η κεντρική ιδέα της καμπάνιας φωτίζει τη μοναδικότητα, την οποία η Κρήτη προσφέρει ως προορισμός στονεπισκέπτη της. Επικεντρώνεται στη γνησιότητα, αλλά και τον πλούτο των εμπειριών, που απλώνονται στις τέσσερις εποχές του χρόνου και σε όλους τους τομείς της τουριστικής δραστηριότητας, πάντα με το ίδιο διαφοροποιό χαρακτηριστικό: την αυθεντικότητα.

Με κεντρικό μήνυμα «SensetheΑuthentic» χτίστηκε η καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης. Τον παροτρύνει να νιώσει, να βιώσει με όλες του τις αισθήσεις τη φιλοξενία, έτσι όπως προσφέρεται από τους κατοίκους και τους επαγγελματίες του τουρισμού, μέσα από το μεράκι και την αγάπη για τη δουλειά τους αλλά και την έμφυτη ηθική υποχρέωση να προσφέρουν το «καλύτερο» και, κυρίως, το  «αληθινό».

Με περισσότερα από 1000 χιλιόμετρα ακτογραμμής, πλούσια ιστορία που χάνεται στους αιώνες, αρώματα και γεύσεις που συναρπάζουν, η Κρήτη, γενέτειρα του αρχαιότερου πολιτισμού της Ευρώπης, υποδέχεται τους επισκέπτες της με αισιοδοξία και συνεχίζει να προσφέρει, ιδιαίτερα στη φετινή πρωτόγνωρη συγκυρία, αυθεντικές σχέσεις ευθύνης και αμοιβαιότητας.

Στ. Αρναουτάκης: «Οι διακοπές στην Κρήτη είναι αυθεντικές!»

Όπως επισημαίνει ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης: «Οι διακοπές είναι το όνειρο που αποτυπώνουν στις ζωγραφιές τους τα μικρά παιδιά, η ώρα διασκέδασης για τους νέους, η  ευκαιρία ξεκούρασης για τους μεγαλύτερους. Οι διακοπές στην Κρήτη είναι αυθεντικές!

Οι άνθρωποι, το ζωντανό τους χαμόγελο, οι μοναδικές γεύσεις, η «συνομιλία» με το χθες στα μνημεία του πολιτισμού, η  επαφή με τη φύση, συνθέτουν ένα αυθεντικό τοπίο από την μια άκρη της Κρήτης ως την άλλη.

Το νησί της φιλοξενίας σας προσκαλεί και σας περιμένει να ζήσετε το όνειρο, να απολαύσετε το μεγαλείο ενός μοναδικού τόπου. Η Κρήτη είναι εδώ και υπόσχεται να χαρίσει στους επισκέπτες, δυνατές εμπειρίες που ξυπνούν όλες τις αισθήσεις»

Απολαύστε  τα 2 βίντεο της Περιφέρεια Κρήτης που συνοδεύουν την καμπάνια. Αποτελούν παραγωγή της IndigoView σε συνεργασία με την ChooseStrategicCommunicationsPartners και φέρουν  την υπογραφή του πολυβραβευμένου κρητικού σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη.

Δείτε τα βίντεο

Crete- Sense the Authentic Taste”

Η Καμπάνια

Η καμπάνια η οποία ξεκίνησε τον Ιούνιο από την Ελλάδα και παρουσιάστηκε και στο εξωτερικό με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2023, είναι δομημένη γύρω από την αυθεντικότητα της Κρήτης και περιλαμβάνει 10 ολοκαίνουρια θεματικά βίντεο και 4 ραδιοφωνικά σποτ σε 5 γλώσσες (διαφορετικής διάρκειας), καινούριο υψηλής ποιότητας και αισθητικής φωτογραφικό υλικό, συμμετοχή σε εκθέσεις εφόσον οι συνθήκες το επιτρέψουν στις βασικές τουριστικές αγορές της Κρήτης, ταξίδια εξοικείωσης δημοσιογράφων και bloggers, φιλοξενία touroperators, ενέργειες προσέλκυσης κινηματογραφικών παραγωγών, διοργάνωση εκδηλώσεων στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, διαδικτυακή καμπάνια σε socialmedia, παραγωγή έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού καθώς και στοχευμένες τουριστικές έρευνες.

Η τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης είναι ειδικά σχεδιασμένη ώστε να είναι επίκαιρη και δυναμική και να προσαρμόζεται σύμφωνα με τις ανάγκες της Κρήτης αλλά και τις διαρκώς μεταβαλλόμενες τουριστικές συνθήκες. Αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης που στόχο έχει την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του προορισμού και την ενδυνάμωση σε παγκόσμιο επίπεδο του brandname «ΚΡΗΤΗ».

Παράθυρο στον κόσμο

Παράλληλα, με τον εμπλουτισμό του περιεχομένου της τουριστικής πύλης της Περιφέρειας Κρήτης www.incrediblecrete.gr, το οποίο είναι μεταφρασμένο σε πέντε γλώσσες, με την ενσωμάτωση νέων θεματικών,  τη δημιουργία Online παιχνιδιού για παιδιά σχετικά με την ιστορία του νησιού αλλά και με την ψηφιακή αναβάθμιση της πύλης, ανοίγουμε ακόμα περισσότερο ένα σύγχρονο παράθυρο στον κόσμο.

Την ίδια στιγμή αναβαθμιζουμε τα πρωτοπόρα διαδραστικά συστήματα Διάχυτης Νοημοσύνης που έχουμε εγκαταστήσει, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ), στις πύλες εισόδου του νησιού (Αεροδρόμιο Ηρακλείου, Λιμάνι Ηρακλείου και Σούδας,  Κεντρική Αγορά Χανίων και Ενετικό Λιμάνι Χανίων).

Με τις καινοτόμες αυτές εφαρμογές οι επισκέπτες, από την πρώτη στιγμή, αποκτούν μια συνολική εικόνα της Κρήτης.

 

Σχολιάστε