-
Άλλο ένα χρυσό βραβείο για την τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης -Tourism Awards 2019Ο Τουρισμός γιόρτασε για ακόμη μια φορά, και η Κρήτη βγήκε νικήτρια. Οι καλύτεροι του ελληνικού Tουρισμού παρευρέθηκαν, την Τρίτη 9 Απριλίου, στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, για την απονομή των Tourism Awards 2019. Η Κρήτη με την στρατηγική της παρουσία στα social media, με μεθοδική δουλειά, καινοτόμες και έξυπνες ιδέες, ποιότητα και άρτιο καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, κατάφερε να κερδίσει, μέσω των λογαριασμών “Incredible Crete” σε Instagram και Facebook, στην κατηγορία “Digital & TechnologJ”, το χρυσό βραβείο “Social Media Presence” για την Προβολή της Περιφέρειας Κρήτης στα Κοινωνικά Δίκτυα.Το βραβείο παρέλαβε ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού, Μιχάλης Βαμιεδάκης, οοποίος δήλωσε μεταξύ άλλων πως: «Η ολοκληρωμένη καμπάνια προβολής της ΠεριφέρειαςΚρήτης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κέρδισε τις εντυπώσεις, με βασικό πρωταγωνιστήτην κρητική φιλοξενία, τον Πολιτισμό, τη γαστρονομία, τα προϊόντα και κυρίως τουςανθρώπους της. Στα πλαίσια της στρατηγικής μας, μέσω των social media καταφέρνουμε ναπροσεγγίσουμε στοχευμένα σε όλο τον κόσμο το συγκεκριμένο κοινό, που ενδιαφέρεταιξεχωριστά για κάθε κατηγορία Τουρισμού και να αναδείξουμε τα μοναδικά πλεονεκτήματατου νησιού μας. Το βραβείο αυτό είναι το επιστέγασμα των θετικών σχολίων πουαποκομίζουμε συνεχώς διαδικτυακά. Το brand name της Κρήτης την ταξιδεύει και πάλι στην«πρώτη θέση» σε όλο τον κόσμο.Σημειώνεται ότι τα Tourism Awards διοργάνωσε το Hotel & Restaurant της BoussiasCommunicaYons, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ, της MarkeYngGreece και του ΞΕΕ.
-
Βιβλιοθήκη του Ελληνικού ΤουρισμούΣτην τελετή ανακοινώθηκε επίσης η σύσταση της Βιβλιοθήκης του Ελληνικού Τουρισμού, ηοποία θα δίνει τη δυνατότητα σε κάθε ενδιαφερόμενο να μελετήσει πετυχημένα casestudies επιχειρήσεων και φορέων του κλάδου και να αντλήσει έμπνευση για ναδιαμορφώσει ή να εξελίξει τις δικές του πρωτοβουλίες.Η βιβλιοθήκη εγκαινιάζεται την επόμενη εβδομάδα με 12 case studies πρωτοβουλιών πουβραβεύτηκαν στα Tourism Awards 2019 και θα εμπλουτίζεται σε εβδομαδιαία βάση από τηδημοσιογραφική ομάδα του Hotel & Restaurant, με στόχο να περιλαμβάνει σύντομαδεκάδες δράσεις από διαφορετικούς τύπους επιχειρήσεων και φορέων.
Uncategorized