Στο περιθώριο των συναντήσεων αλλά και του σύντομου forum που πραγματοποιήθηκε στο συνεδριακό χώρο του ξενοδοχείου με εκπρόσωπο των τοπικών φορέων,είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με την CEO της εταιρείας Αγάπη Σμπώκου.
“Η πρωτοβουλία της ένταξης της Σπιναλόγκας στον κατάλογο της Unesco, έχει ιδιαίτερη αξία” , επεσήμανε και συνέχισε.
” Είμαστε σε ένα κομβικό σημείο, αλλάζουν οι προτεραιότητες των ταξιδιωτών πλέον. Η συνολική εμπειρία αναδεικνύει τον προορισμό. Ο ανταγωνισμός είναι παγκόσμιος. Σε αυτό τον τόπο έχουμε ένα καταπληκτικό μνημείο, την Σπιναλόγκα. Η πιθανότητα να ενταχθεί στον κατάλογο της Unesco θα αναδείξει το μνημείο αυτό σε έναν προορισμό, ο οποίος θα έχει να προσφέρει πολλά στο τουριστικό κομμάτι”, τονίζει η ίδια.
Για το “στοίχημα” και τις προκλήσεις στον τουρισμού, ανέφερε ότι το στοίχημα είναι τεράστιο.
“Είναι επικίνδυνο να μιλήσει κανείς για ασφάλεια, αλλά είναι σημαντικό να δομήσει κάποιος μία εμπιστοσύνη στους ανθρώπους που εργάζονται στον τομέα του τουρισμού, ζουν στις τοπικές κοινωνίες και στους ανθρώπους που θα μας επισκεφτούν.”
Η Κρήτη, είναι ένα μεγάλο παγκόσμιο brand name, όπου θα συγκεντρώσει ένα μεγάλο κομμάτι του κόσμου που θα έρθει τελικά στην Ελλάδα. Θα διαχειριστούμε όλη την κατάσταση με υπευθυνότητα για το καλό όλων και τις εικόνες που θα βγούν προς τα έξω. Το στοίχημα είναι τεράστιο, αφορά όλους και πρέπει να το διαχειριστούμε με απόλυτη υπευθυνότητα.”