ΠΡΟΣΩΠΑ

Από την τηλεόραση στη …μαγεία της καλντέρας – Μια boutique με θέα!

Σε μια περίοδο που στην Ελλάδα επικρατεί η αρνητική σκέψη, πήρε την απόφαση να κάνει μια στροφή 180 μοιρών και από το κοντρόλ και τις μονταζιέρες της τηλεόρασης, να δοκιμάσει τις ικανότητες της και στο επιχειρείν δημιουργώντας έναν υπέροχο χώρο μόδας στη μοναδική καλντέρα στο Ημεροβίγλι της Σαντορίνης.

Παρακολουθώντας εδώ και χρόνια την κρίση να έχει χτυπήσει για τα καλά το δημοσιογραφικό κλάδο, η δημοσιογράφος Πόλυ Λινοξυλάκη δεν έμεινε με  σταυρωμένα χέρια. Πήρε την απόφαση να εξελιχτεί και να πάει ένα βήμα παρακάτω.

Η αλλαγή καριέρας δεν είναι «ταμπού» στις μέρες μας. Όλοι πια έχουν μπει στη διαδικασία να σχεδιάζουν την επόμενη μέρα για να μπορέσουν να δουν τον εαυτό τους μέσα στο νέο επαγγελματικό περιβάλλον που διαμορφώνεται.

Και δεν είναι και λίγοι όσοι άλλαξαν επάγγελμα μέσα στην κρίση γιατί είδαν την κρίση σαν μια μεγάλη ευκαιρία και πήραν το ρίσκο να ρίξουν μια νέα ζαριά.

Για πάνω από δύο δεκαετίες, η Πόλυ Λινοξυλάκη εργαζόταν ως δημοσιογράφος στην παραγωγή των δελτίων ειδήσεων της τηλεόρασης του ΑΝΤΕΝΝΑ. Το προηγούμενο  καλοκαίρι άφησε πίσω της την καριέρα της δημοσιογράφου και δημιούργησε με τον σύζυγο της, επίσης δημοσιογράφο Ηλία Γαλαμανώλη, στο πιο ψηλό σημείο της Σαντορίνης, στην Καλντέρα στο Ημεροβίγλι, έναν υπέροχο χώρο μόδας, τη boutique Sand Lily.

Κανείς από τους δυο τους δεν είχε ποτέ σκεφτεί ότι θα ξεκινούσαν την επιχείρηση τους σε ένα νησί που μέχρι πριν από λίγους μήνες επισκέπτοταν μόνο για  διακοπές.

 «Η Σαντορίνη είναι ένα νησί γεμάτο με αντιθέσεις και μοναδικά χαρακτηριστικά. Η ιδέα του να ανοίξουμε ένα κατάστημα, γεννήθηκε πολύ αυθόρμητα. Πάντα ήθελα να κάνω κάτι δικό μου. H πολύ δουλειά δεν με τρόμαζε. Ήταν ένα όμορφο ανοιξιάτικο  απόγευμα, όταν η επιθυμία έγινε απόφαση και η απόφαση, μια υπέροχη πραγματικότητα! Γιατί το να δημιουργήσεις μία επιχείρηση, μικρή ή μεγάλη, είναι σαν ένα ταξίδι που δεν ξέρεις τον προορισμό. Εκείνο όμως που μετράει είναι η διαδρομή. Στη boutique Sand Lily ξεκινήσαμε µε θετική σκέψη, θέλοντας να δείξουμε σε όλους ότι η χώρα μας δημιουργεί, πρωτοπορεί και παράγει ποιοτικά ρούχα και κοσμήματα. Στην Ελλάδα υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι σχεδιαστές, με πάρα πολύ ενδιαφέρουσες συλλογές, που αξίζει να τις γνωρίσουν και στο εξωτερικό. Χαρακτηριστικό είναι ότι το πρώτο πράγμα που ρωτούν οι πελάτες μας είναι αν τα προϊόντα μας είναι Ελληνικά» μας εξηγεί η Πόλυ.

Το να κάνεις ένα τέτοιο βήμα αυτή την εποχή φαντάζει δύσκολο και δυσκολεύτηκε κι εκείνη αρκετά.

«Στην αρχή έχεις πολύ άγχος αλλά πρέπει να έχεις και πολύ υπομονή.  Σιγά σιγά, ακούγοντας τη γνώμη των πελατών και βλέποντας τους να έρχονται και να ξαναέρχονται, έρχεται και η ικανοποίηση».

Σχολιάστε