ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Νέα επώνυμα ξενοδοχεία από TUI και Thomas Cook

Νέα ιδιόκτητα ξενοδοχεία και club ετοιμάζονται να εγκαινιάσουν φέτος και την ερχόμενη διετία οι μεγάλοι τουρ οπερέιτορ, TUI και Thomas Cook, σε δημοφιλείς προορισμούς των Γερμανών τουριστών, ανάμεσα στους οποίους είναι και η Ελλάδα, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τις αυξανόμενες απαιτήσεις της γερμανικής αγοράς ταξιδιωτών.

Όσον αφορά την Ελλάδα, το καλοκαίρι του 2020 η TUI θα εγκαινιάσει ένα νέο Robinson club στην Κρήτη με έμφαση στις οικογένειες ενώ αυτό τον Ιούνιο η Thomas Cook ετοιμάζεται να λειτουργήσει το νέο Sunprime ξενοδοχείο στην Κω, αποκλειστικά για ενηλίκους, το οποίο θα ανοίξει κοντά στο νέο Casa Cook.

Συνολικά, η TUI θα ανοίξει 5 Robinson Club και 2 Magic Life all inclusive resort και η  Thomas Cook νέα επώνυμα ξενοδοχεία της ενώ ο συνεργάτης της στα ξενοδοχεία Aldiana θα εγκαινιάσει 3 νέα resort.

Το brand Magic Life άνοιξε ένα νέο resort στο Masmavi, κοντά στο Μπέλεκ στην τουρκική ριβιέρα τον περασμένο μήνα, με 595 δωμάτια, μεγάλο εύρος διασκέδασης, σπορ και άλλες δραστηριότητες για οικογένειες.

Το πρώτο Magic Life στην Ιταλία θα ανοίξει στην Καλαβρία το Μάιο του 2019, με 641 δωμάτια και με ποικιλία δραστηριοτήτων στην παραλία και σπορ.

Δύο νέα Robinson Clubs άνοιξαν ήδη στο Khao Lak της Ταϋλάνδης και το Noonu στις Μαλδίβες το Νοέμβριο του 2017, στοχεύοντας όχι απλώς σε Γερμανούς επισκέπτες αλλά και άλλους, διεθνείς.

Το Νοέμβριο του 2017, το πρώτο Robinson club στη Jandia Playa της Φουερτεβεντούρα, θα ανοίξει εκ νέου μετά από εκτενή ανακαίνιση και επέκτασή του.

Το φθινόπωρο του 2019 θα εγκαινιασθεί ένα νέο Robinson στο Sal στα νησιά Κέιπ Βέρντε, που θα στοχεύει σε ζευγάρια και εργένηδες.

Η Thomas Cook άνοιξε ένα νέο Sentido στην Ανδαλουσία το Μάρτιο. Η Aldiana θα ανοίξει το πρώτο ξενοδοχείο σε μακρινό προορισμό αυτό το φθινόπωρο, το Club Cabarete, στις βόρειες ακτές της Δομινικανής Δημοκρατίας με στόχο να προσελκύσει επισκέπτες που λατρεύουν τα σπορ αλλά και οικογένειες.

Η Aldiana θα ανοίξει επίσης αλλά 2 ξενοδοχεία στο Ampflwang της Αυστρίας (το Δεκέμβριο του 2018) και στην Καλαβρία (το επόμενο καλοκαίρι) με συναφή προφίλ.

Oι 2 τουρ οπερέιτορ έχουν αντιληφθεί την αύξηση των προσδοκιών των Γερμανών τουριστών από τις υπηρεσίες διαμονής, και επιδιώκουν να προσφέρουν περισσότερα ξεχωριστά κόνσεπτ και πιο διαφοροποιημένη κουζίνα στα νέα ξενοδοχεία τους.

Τα ξενοδοχεία τους θα εστιάζουν πιο ξεκάθαρα σε διαφορετικούς ταξιδιώτες και λιγότερο σε ένα προϊόν για όλους. Όπως επισημαίνει χαρακτηριστικά η διευθύντρια Γερμανίας της Thomas Cook, κ. Stefanie Berk, το 80% της εμπειρίας διακοπών προέρχεται από το ίδιο το ξενοδοχείο.

Σχολιάστε