ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ - ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Ο τελικός του UEFA Champions League σαλπάρει για …Μύκονο

Η Heineken και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στρέφουν στην Ελλάδα τα φώτα του παγκόσμιου ενδιαφέροντος καθώς το Νησί των Ανέμων θα πρωταγωνιστεί στην διαφημιστική καμπάνια που θα γυριστεί για τον τελικό της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης

H Ελλάδα και η Μύκονος θα είναι οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας επικοινωνίας που σχεδίασε η Heineken, η οποία σε συνεργασία με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία δημιούργησαν το Heineken Champions Voyage, ένα γεγονός παγκόσμιας εμβέλειας που θα πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα, για τον εορτασμό του τελικού του UEFA Champions League. Προηγούμενο κέντρο της συγκεκριμένης καμπάνιας ήταν η Ισπανία και συγκεκριμένα το νησί της Ίμπιζα.

Η Heineken και ηΑθηναϊκή Ζυθοποιία στρέφουν στην Ελλάδα τα φώτα του παγκόσμιου ενδιαφέροντος γύρω από τον τελικό του UEFAChampionsLeague, και πιο συγκεκριμένα στη Μύκονο, με την πρωτοβουλία του HeinekenChampionsVoyage, μιας μεγάλης παγκόσμιας διοργάνωσης που θα πραγματοποιηθεί στη χώρα μας. Από φέτος, και για τα επόμενα τρία χρόνια, η Heineken,στο πλαίσιο της χορηγίας της στο UEFA, θα προσκαλεί εκλεκτούς καλεσμένους από όλο τον κόσμο να απολαύσουν τον μεγάλο τελικό εν πλω, στις ελληνικές θάλασσες, και να γνωρίσουν από κοντά τις μοναδικές ομορφιές της Μυκόνου.

Από αριστερά προς τα δεξιά: Laurent Delmouly, Διευθυντής Marketing της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Γιώργος Χατζημάρκος, Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Ζωούλλης Μηνά, Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Κωνσταντίνος Κουκάς, Δήμαρχος Μυκόνου, Ανδρέας Στυλιανόπουλος, Πρόεδρος & Δ/νων Σύμβουλος, Navigator Travel & Tourism και Μέλος Δ.Σ. ΣΕΤΕ, Μηνάς Μαυρικάκης, Διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

Από αριστερά προς τα δεξιά: Κωνσταντίνος Κουκάς, Δήμαρχος Μυκόνου, Ζωούλλης Μηνά, Διευθύνων Σύμβουλος Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Γιώργος Τζιάλλας, Γενικός Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης, Γιώργος Χατζημάρκος, Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου

Η πρωτοβουλία αυτή, που αποτελεί άλλη μια ψήφο εμπιστοσύνης της HEINEKENστην Ελλάδα,θα δημιουργήσει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη χώρα μας ως τουριστικό προορισμό, ενισχύοντας την προβολή της στο εξωτερικό και δημιουργώντας έτσι οφέλη για την ελληνική οικονομία, σε τοπικό αλλά και εθνικό επίπεδο.

Πιο συγκεκριμένα, το HeinekenChampionsVoyageθα φιλοξενήσει 500 τυχερούς από όλο τον κόσμο, καλώντας τους να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία. Σε ένα κρουαζιερόπλοιο, που θα σαλπάρει για τη Μύκονο, καταναλωτές, δημοσιογράφοι, αλλά και διεθνείς προσωπικότητες από το χώρο του ποδοσφαίρου θα δουν εν πλω τον τελικό του UEFAChampionsLeague και θα περάσουν μαγευτικές στιγμές στο νησί των ανέμων, τη Μύκονο.

Το Heineken Champions Voyage θα συνοδευτεί και από μία ολοκληρωμένη καμπάνια επικοινωνίας σε περισσότερες από 50 χώρες, με πρωταγωνιστές την Ελλάδα και τη Μύκονο. Αντίστοιχα, οι προσκεκλημένοι, δημοσιογράφοι και καταναλωτές, θα δημιουργήσουν φωτογραφικό περιεχόμενο στα κοινωνικά δίκτυα που εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τις 100 εκατομμύρια αναφορές (impressions), τόσο για την ενέργεια όσο και για τη χώρα μας.

Η φιλοξενία ενός τέτοιου γεγονότος, διεθνούς βεληνεκούς από τη Heineken® και την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, τη μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα, με ενεργή παρουσία στη χώρα μας για περισσότερα από 50 χρόνια, είναι μία ακόμη απόδειξη της αδιάκοπης και έμπρακτης προσπάθειάς της εταιρείας να παράγει αξία για τον τόπο μας. Αντίστοιχες πρωτοβουλίες των τελευταίων ετών αποτελούν η δυναμική υποστήριξη της νεανικής επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας μέσα από την ενεργό συμμετοχή της Heinekenστο OrangeGrove, αλλά και η επένδυση στην υπεύθυνη κατανάλωση, με τις πρόσφατες σημαντικές καμπάνιες επικοινωνίας της εταιρείας. Επιπρόσθετα, η επιλογή της Ελλάδας, για την πραγματοποίηση μιας εκδήλωσης όπως είναι το HeinekenChampionsVoyage επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη της μητρικής εταιρείας HEINEKENστην ελληνική αγορά και τη μακροπρόθεσμη στρατηγική επένδυση του Ομίλου στην Ελλάδα.

Ο κύριος Ζωούλλης Μηνά, Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας,ανέφερε σχετικά με την πρωτοβουλία της εταιρείας: «Κύριο μέλημα μας στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία όλα αυτά τα χρόνια είναι να υποστηρίζομε τις δημιουργικές και καινοτόμες πλευρές της Ελλάδας και να δημιουργούμε δράσεις που οδηγούν στην ανάπτυξη. Εκτός από τις πρωτοβουλίες μας μέσα στη χώρα, ήρθε η στιγμή να στρέψουμε το παγκόσμιο ενδιαφέρον σε έναν από τους πιο σημαντικούς κλάδους της οικονομίας μας, τον τουρισμό. Μέσα από τη δύναμη του σήματος της Heinekenδιεθνώς, αλλά και της ακτινοβολίας της χορηγικής μας πλατφόρμας στο UEFAChampionsLeague,τοποθετούμε την Ελλάδα στο επίκεντρο ενός παγκόσμιου γεγονότος, προβάλουμε την ελληνική κρουαζιέρα και αναδεικνύουμε τη χώρα μας ως έναν ακόμα πιο ελκυστικό προορισμό για όλους τους ταξιδιώτες. Πιστεύουμε στην Ελλάδα και αυτό το μοιραζόμαστε με τον κόσμο».

Σχολιάστε