ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το στοίχημα για την ελληνική αγορά στην εποχή του «δράκου»

Στην εποχή του «Δράκου» προετοιμάζεται να μπει σταδιακά ο ελληνικός τουρισμός, για να καταφέρει να προσελκύσει τουρίστες από την Κίνα και να αποκτήσει ένα σημαντικό μερίδιο από τα 23 εκατ. Κινέζους που εκτιμάται ότι θα επισκεφτούν την Ευρώπη μέχρι το 2025.

Τα προβλήματα που πρέπει να ξεπεραστούν είναι αρκετά, όπως για παράδειγμα η έλλειψη μιας απευθείας πτήσης από κινεζική πόλη, ενώ και τα ελληνικά ξενοδοχεία δεν είναι έτοιμα προκειμένου να φιλοξενήσουν τουρίστες οι οποίοι έχουν τελείως διαφορετική κουλτούρα από τους παραδοσιακούς δυτικού τύπου τουρίστες που έρχονται συνήθως στην Ελλάδα.

Πιστοποίηση μονάδων

Προκειμένου τα ξενοδοχεία να είναι έτοιμα, χρειάζεται να πιστοποιηθούν ότι διαθέτουν υπηρεσίες που ικανοποιούν τα κινεζικά στάνταρ, αφού υπολογίζεται ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει ούτε ένα ξενοδοχείο στην Ελλάδα που να είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στις ασιατικές απαιτήσεις.

Η προσαρμογή θεωρείται απαραίτητη προκειμένου να ενταθεί η ζήτηση για τη χώρα μας και για αυτόν τον λόγο έχουν δημιουργηθεί ήδη δύο εταιρείες οι οποίες πιστοποιούν ότι είναι «chinese friendly» οι ξενοδοχειακές μονάδες.

Η πρώτη είναι η Feel Like Home (www.feellikehome.cn), που στοχεύει αποκλειστικά τους Κινέζους ταξιδιώτες, βοηθώντας τους επαγγελματίες του τουρισμού (ξενοδοχεία, εστιατόρια κ.λπ.) σε ολόκληρο τον κόσμο να κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές στις επιχειρήσεις τους ώστε να προσαρμοστούν στις ανάγκες των Κινέζων πελατών, κάνοντας την εμπειρία τους σε μια ξένη χώρα όσο το δυνατόν πιο ευχάριστη.

Πηγή: naftemporiki.gr

Σχολιάστε